Stránka 13 z 18

Napsal: 26.12.2007 10:12
od jery
dvojhmotaky odchadzaju jedna radost,na fore je niekde hodeny clanok od nejakeho diesel machra a pise sa aj o tom ze dvojhmotaku nepomaha startovanie so spojkou a tiez dojazd na semafor s rychlostou,ked otacky klesaju blizko k neutralu.a k diskusii o diesel-benzin asi tolko,ze u nas sa focusi kedysi moc nepredavali,ale posledne roky sa dovazaju z vonku vo velkom.pomer dovezenych dieslov k benzinu je 70-30 a takisto cena dieslu je skoro porovnatelna s benzinom takze vstupne naklady nie su moc rozdielne,ale aj tak najlepsi fordacky motor je 1,6 benz

Napsal: 26.12.2007 13:26
od chmelko
zewl>to ma fakt mrzi, ze posobim ako zarity benzinak :?
snazim sa len rozumne uvazovat,co sa viac vyplati..ak by som si kupoval nove auto 100% v nafte a ak by to bol S/max..hmm :wink:

Napsal: 26.12.2007 13:32
od jery
to chmelko: S-max tak to je aj moj velky sen,ale asi si pockam nejaky ten rok

Napsal: 26.12.2007 15:01
od Ahmed
S-Max je taky muj vysneny, je to jedine auto, co bych byl ochoten koupit jako ojetinu, pac jinak by to asi byl fakt jenom sen :wink: Do takoveho auta bych ale nic jineho, nez naftu nechtel :) Fiestu bych treba bral v benzinu...
Do novych Fordu se davaji uplne jine motory, nez do Focusu I TDCI. Dokonce se uz daji vstrikovaci trysky cistit/repasovat, coz je obrovsky pokrok, kdyz se predtim musely vzdycky vymenit...

Napsal: 26.12.2007 23:03
od zahys
Jo pánové, tak s-maxe bych si taky nechal líbit :)
Ale jen tak pro info: kámoš ho má v titanium výbavě a už tam měl spoustu závad, pořád mu drnčely výfuky vzduchu na palubovce, potom mu ráno auto vždycky tak 200 m vůbec nebrzdilo, pak se to najednou chytlo, borec v servisu se mu smál, že to není možný. Ale najednou po měsíci servisák volal, že už ví co to je a že má nachystanej v servisu novej díl, kterej závadu odstraní. Teď má zas problém v tom, že mu při 130 totálně cuká volant, kola převážený, tak s tím ted laborujou v servisu. Hold až to všechno vychytá, tak to zas bude ten skvělej S-max, jak má být.

Napsal: 27.12.2007 14:43
od Noah
Ahmed píše:S-Max je taky muj vysneny, je to jedine auto, co bych byl ochoten koupit jako ojetinu, pac jinak by to asi byl fakt jenom sen :wink: Do takoveho auta bych ale nic jineho, nez naftu nechtel :) Fiestu bych treba bral v benzinu...
Do novych Fordu se davaji uplne jine motory, nez do Focusu I TDCI. Dokonce se uz daji vstrikovaci trysky cistit/repasovat, coz je obrovsky pokrok, kdyz se predtim musely vzdycky vymenit...
Cauko co jsem stacil zjistit tak nejdale je s tim firma delphi tam uz neni problem udelat repas..i kdyz repasovany vstrik 4800.Jakmile ti delaji repas vstriku musi prekontrolovat celou palivovou soustavu+vymenu filtru a ve finale jsi stejne na nejakych 25 az 30 tisic.Siemens a bosch pry tohle jeste nedela protoze k tomu zatim nemaji duvod..zatim se neserou vstriky ani cerpadla

Napsal: 27.12.2007 15:11
od Jozkablack
Nejsou náhodou v TDDičkách Boshácký čerpadla?? Ty zrovna aspoň do roku 2000 spolehlivostí nevynikali.

Napsal: 27.12.2007 19:02
od jamaka
Noah píše:Siemens a bosch pry tohle jeste nedela protoze k tomu zatim nemaji duvod..zatim se neserou vstriky ani cerpadla
:) :) :) keby to tak bola este pravda. Je to tiez ich velke zbozne prianie :)

Napsal: 27.12.2007 19:22
od Noah
DIESELOVÍ SPECIALISTÉ. „Díky vybavení od firmy Hartridge si poradíme s jakoukoliv opravou vysokotlakých čerpadel. U samotných vstřikovačů pak můžeme vyměnit trysku či ovládací cívku,“ říká pan Jaroslav Širc z pražské firmy Hale, jež má autorizaci pro vstřikovací systémy Delphi, Denso a Siemens a zároveň je značkovým servisem Fordu. „Až polovinu vstřikovačů stačí pouze vyčistit ulrazvukem. Nejpalčivějším problémem jsou dvě přesně obroubené součástky v horní části vstřikovače, které dohromady tvoří jakýsi ventil. Jejich miniaturní dosedací plochy se opotřebí a vstřikovač začne téci přepadem. Ty by měly být dostupné od konce tohoto roku, takže od té chvíle budeme moci mluvit o stoprocentní opravitelnosti vstřikovačů,“ dodává Širc.

Proč si nejsou schopny podobným způsobem poradit samotné značkové servisy (Autocentrum Hale je nepočetnou výjimkou - pozn. red.) a často ruinují neinformované zákazníky tak, že mnozí ztrácejí důvěru v moderní dieselové vozy? „Jednak chtějí prodávat drahé díly, jednak nemají drahé vybaven, a často ani nedokáží rozpoznat, kde konkrétně se problém skrývá. Obecná diagnostika pouze nějakým způsobem interpretuje naměřené hodnoty, často špatně. Ke správnému úsudku dojde jen ten, který věci dobře rozumí, má potřebná školení, a hlavně daný problém už řešil mnohokrát. Moderní vstřikovací zařízení jsou tak složitá, že potřebují vlastní servisní zázemí stejně sofistikované jako celý zbytek automobilu. Je škoda, že firma Bosch stále nedovoluje opravy vstřikovačů Common Rail, jimiž je vybavena velká část vozů. Dokážeme na nich sice třeba vyměnit trysku, ale vlastně načerno s použitím neoriginálního náhradního dílu italské výroby,“ uzavírá současný stav Ing. Petr Tesař.




Doufam ze me nikdo nevynada pokud by to byl problem omlouvam se a smazte to.Dikes

Napsal: 27.12.2007 20:11
od Noah
A jeste ceny at je v tom trochu jasno :))

Opravy vysokotlakého čerpadla:
test čerpadla na stanici AVM2PC ......... -1000 Kč
přetěsnění a test ......... -2000 Kč
výměna válečků a botiček, přetěsnění, test ......... -7000 Kč
nové čerpadlo ......... -25 000 Kč

Opravy vstřikovačů:
vyčištění v ultrazvuku 3x10 min ......... -200 Kč
výměna trysky ......... -1900 Kč
nový vstřikovač ......... -6800 Kč
Poznámka: Všechny ceny bez DPH podle T.A.D. Praha.

Napsal: 28.12.2007 10:11
od pelen

Naftove rekorkdy

Napsal: 28.12.2007 12:07
od misoka
tiez cerpane z tej istej stranky :

Ten úplně nejvýkonnější diesel světa ale nepochází ze závodního prostředí. Jmenuje se Wartsila-Sulzer RTA96-C a disponuje neskutečným výkonem 108 920 koní. To znamená 108 vozů Bugatti Veyron a jeden Koengsegg CCX navrch. Ostatní parametry jsou také působivé: nejvyšší točivý moment je k dispozici ve stejných otáčkách jako nejvyšší výkon – 7 604 871 Nm při 102 ot./min. Každý válec má objem 1820 litrů a v tomto motoru jich najdeme 14. Celková hmotnost činí 2300 tun, vždyť jen samotná kliková hřídel váží 300 tun. Motor se používá v kontejnerových nákladních lodích, kvůli své velikosti (přibližně jako menší domek) by se do žádného auta samozřejmě nevešel.

V osobních vozech zatím vede Audi Q7 V12 TDI s rovnými pěti sty koňmi a tisícovkou newtonmetrů, ale tento rekord se týká jen produkčních vozů. Bezkonkurenčně nejsilnějším a nejstylovějším osobním dieselovým vozem je Chevrolet Impala z roku 1965, do kterého parta šílenců z pořadu Pimp my Ride namontovala motor GM Duramax o objemu 6,6 litru a výkonu 800 koní.

Napsal: 31.12.2007 13:42
od Jozkablack
Pelene: Super článek, vlastně mi dal odpověď na to zda-li aditiva používat či ne. Manual k Fordu píše jasně že ne, ale tenhle článek zas že ano. No manual od Forda taky píše že se maji používat jednoznačně oridinál výrobky a to taky vždy nedodržuju, takže až se dostanu někam kde prodávaji ten super diesel adidtiv, tak ho koupim.

Re: TO VCEDULA

Napsal: 05.02.2008 11:48
od focusfan
zdravim,
koukám, že jezdíš 2.0l benzín. Uvažuji o koupi 1-2 starého focuse combi s tímto motorem. Můžeš se podilit o tvé osobní dojmy, zkušenosti - spotřeba, pružnost atd. Díky moc!
vcedula píše:Dovolim si pridat svoj nazor. Ja som jasne benzin pozitiv, hned sa priznam 8) .

Uznavam vyhody naftovych motorov. Krutiaci moment je ich obrovska vyhoda. Liter nafty ma v sebe viac energie ako liter benzinu. To je druha vyhoda, ktora samozrejme ovplyvnuje aj spotrebu.
Komplikovanost sucasnej verzie naftovych motorov je vsak zarovem ich nevyhodou. Nizky rozsah pouzitelnych otacok je dalsou nevyhodou.

O nafte si myslim, ze je pre ludi, ktori chcu auto pouzivat na presun z miesta a na miesto b bez dalsich poziadaviek, napr. sportovej jazdy.

A teraz benzin: jeho velkou nevyhodou je, ze silno zaostava v krutiacom momente. Ale co je vastne pravda ? Pravda je turbo. To prave umoznuje dieselu dosahovat taky krutiaci moment, ako ma. Ak by bezne benzinove motory mali turbo takej kvality, ako je v dieseli, tak by ten boj ani z daleka nebol taky jednostranny. A hlavne, turbo u benzinu ma maximum v omnoho vacsom rozsahu otacok. Diesel ma jeden vrchol, to je prave v case optimalneho samovybuchu. Benzin posuha iskru a tym padom rozsah otacok, kde je maximum, je omnoho vacsi.

Benzin je jednoznacne urceny na sportove uzitie, to co sa da robit s benzinom urcite nespravis s naftou. Nebudem sa hadat, ze do kolko otacok sa da vytocit nafta. Uz len technologia nafty hovori, ze bucha len v malom rozsahu, vsetko mimo rozsah su straty.

Zaverom:
Ak si clovek, ktory chodi z bodu a do bodu b normalnou jazdou a zaujima ho hlavne co najnizsia spotreba, zober si naftu.

Ak si clovek, ktory potrebuje prevazat tazky naklad, jednoznacne si zober naftu.

Ak si clovek, ktory okrem presunu z bodu a do bodu b si chce uzit jazdu bez manzelky, cez zakruty v riadenom smyku, podradovat z 5 do 2, vidiet aktualnu spotrebu nad 30 litrov (ja aj 50), pocut krasny zvuk huciaceho motora a podobne nie uzitkove, ale pozitkove veci, tak si spravny adept na benzinovy motor.

Re: TO VCEDULA

Napsal: 05.02.2008 12:34
od vcedula
focusfan : odpoviem ti v mojom vlakne, toto vlakno je o niecom inom.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =95&t=4376