Stránka 13 z 15
Napsal: 04.04.2016 08:13
od vita_k
U remena, over podle čísla vstriku
Re: škubání motoru
Napsal: 18.04.2016 08:15
od Gargamell01
Také pocituji škubání. Vypozoroval jsem, že se to objevilo hned po výměně palivového čerpadla (které bylo KO). Dělá to čistě jen pokud udržuji rychlost, jen tak lechtám plynový pedál. Myslel jsem na vstřiky, ale už je to více než rok a cca 30 000km - žádná změna. Kdyby to byl vstřikovač, už by to asi šlo do *** předpokládám. Měl jsem to, blbec, hned řešit po té výměně čerpadla. Ne, že by mi to nějak extra vadilo, ale spíše to vidím jako problém až to budu třeba prodávat...vysvětlete kupci, že je to OK, že už to dělá roky a není to past. No teď to budu dávat do servisu na výměnu alternátoru, asi je tam zase zkusím ať se na to podívají. Jenže to je taková závada... těžko to nasimulovat, těžko odhalit... Nerad bych měnil postupně vstřikovače, čidla a já nevím co všechno...
Re: škubání motoru
Napsal: 26.10.2016 09:51
od RaST
Motor mi škubal (takové to cuknutí za jízdy, jako kdyby jste během snad 0,5s vypli a zapli motor). Ze začátku jen občas při přidkých akceleracích, později i za běžné jizdy po rovné cestě. Vyměnil jsem filtr nafty (původní měl za sebou asi 30tis km). Chvíli (snad 3tydny) klid a pak znovu. Ve finále to došlo tak daleko, že za jízdy motor chcípl a našel nastartovat. Až po chvilce opět nastartoval. Diagnostika hlásila "chybu dodávky paliva". V servise strašili s EGR, PDF (vyměnily by nejraději všechno

...odborníci). Na tomto fóru jsem četl o čidlu tlaku paliva. Risknul jsem to a objednal přes ebay za cca 1800,- kdesi z Litvy (během týdne doma) Čidlo jsem našel pod názvem "5WS40039 CR Fuel Pressure Sensor ,for CITROEN ,FIAT ,FORD ,PEUGEOT 9658227880". Samotné čidlo je za motorem na common railu (takový válec z kterého vedou přívody -kovové trubičky k jednotlivým vstřikům). Přístup na h...

V servise to měli za max. 1hoďku vyměněný (prý se to muselo i zkalibrovat se řídící jednotkou, tak kdoví jestli nekecali). Dnes je to skoro rok a půl a ANI JEDNO CUKNUTÍ. Motor je čipnutý (1.6 TDCi 80kW -> 96kW). Teď jsem se díval, že se to dá sehnat i levněji. Ale asi nema smysl kupovat použité, zřejmě se to opotřebovává a je otázkou času než se nový opět vy...
Napsal: 27.10.2016 00:09
od vita_k
Prima, po tomto senzoru bych šel taky jako první. Well done!
Re: škubání motoru
Napsal: 12.11.2016 19:57
od mecc
Také jsem měl tu sanou závadu. Naštěstí v servisu nebyli měniči a přišli na to. Je tam pěkný přístup, pod EGR ventilem.

Je to dva roky, zatím je klid. Ale starý stále mám, je tam číslo, podle kterého jse to dá najít na internetu. : wink:
Re: škubání motoru
Napsal: 25.08.2017 20:24
od cinc93
Zdravím forďáci,
Mám takýto problém: Pri ceste z Prahy na Slovensko som si všimol, že pri akcelerácii do stúpania akoby vynechával ťah motora. Nie je výrazné ale ťah motora nie je plynulý ako by na pol sekundy prestal ťahať (resp. ťahá slabšie) potom sekundu ťahá dobre potom zase slabšie na pol sekundy. Na druhý deň keď som skúšal jeden kopec u nás tak to nerobilo. Neviete mi poradiť čo to môže byť EGR, vstreky, netesnosť v saní ? Čítal som, že viacerí mali podobný problém ale k riešeniu som sa nejako nedostal. Resp. ak mám k dispozícii diagnostiku z ktorý hodnôt si môže prezrieť grafy aby som sa niekam posunul ?
FORD FOCUS 1,6 tdci, 66kW bez DPF 2008r.v
DAKUJEM
škubaní motoru 2,0TDCI 100KW 2008
Napsal: 19.10.2017 10:49
od Peca1882
Zdravím ve spolek,
vím že toto téma se zde řeší, ale jen na motorech FoFo 1,6 a 1,8 TDCI, předpokládám že výsledek odpovědí bude asi stejný. Jednou za čas, nemám odměřeno po kolika km, ale přijdemi, že to je jak se autu chce, mi při konstatní jízdě cca 90km/h i méně začne strašně škubat... nic nedělám po chvíli to přejde, ale srdce v krku co se to děje. Otáčky ani rychlost nekolísá, jen se mi zvedne spotřeba ze stálých 6,4 na 6,8-7,0... Po chvíli to zase začne zase padat zpět. čtu tady, že čistíte EGR a váhy vzduchu, ale proč mi vyleze ta spotřeba ? Že by regenrace DPF s takovýmhle nástupem? Všem díky za všechyn názory i za poslání do pr...

Re: škubání motoru
Napsal: 24.10.2017 20:34
od umts14
Zdravím, potřeboval bych radu. Mám FoFo 2.0TDCI 100kW a při jízdě když držím chvilku otáčky na 2100 na trojku nebo i čtyřku tak auto začne jakoby škubat ale jakmile trochu přidám plyn nebo uberu tak to přestane. Nevíte čím by to mohlo být? Filtr pevných částic vyčištěn, vstřiky repasované, egr vyčištěn.
Díky
Re: škubaní motoru 2,0TDCI 100KW 2008
Napsal: 24.10.2017 20:36
od stano.
Peca1882 píše:Otáčky ani rychlost nekolísá, jen se mi zvedne spotřeba ze stálých 6,4 na 6,8-7,0
To vyzera na regeneraciu.
Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo
Napsal: 30.11.2017 16:31
od akelavlk1
ford focus 1.6 tdci 66kw 2006 dvojkový combi
Palivový filtr jsem vyměnil ale cuká to dál. Auto v určitých intervalech přibržďuje.
Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo
Napsal: 30.11.2017 16:39
od vita_k
Pribrzduje jako brzdama? Neztrácí spíš výkon?
Re: Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo
Napsal: 30.11.2017 16:44
od akelavlk1
Nemůže to být snímač tlaku paliva?
Re: Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo
Napsal: 30.11.2017 16:49
od akelavlk1
kontrolka mi zadna nesviti mozna to muze byt trochu vykonem
Re: škubání motoru
Napsal: 10.02.2018 19:00
od Adam
Ahoj jsem tu nový a chci se zeptat mám Ford Focus 1.8TDCi MK2 combi a pri studenem motoru motor přede normálně ale když je zahratej a nastartuji auto tak škube a zní jako traktor ale připadá mi že výkon je stejný ale žádnou chybu mi to nehodi mel jsem to i na diagnostice a nic mi to nenaslo ?? Známí mi rikaji ze jsou to vstriky ale jeden mechanik je proti tak nwm. stalo se to nekomu nebo jsem jedinej ??děkuji pokud nekdo odpoví

Re: škubání motoru
Napsal: 10.02.2018 19:09
od Sagic
Me skubani zpusobovala zasvinena vaha vzduchu od oleje ktera ukazovala kolisave hodnoty a dle toho se pak spatne oteviral egr a motor skubal a pridusoval se.