Vyčtené chyby z diagnostiky
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4037
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 13.05.2009 16:10
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Přesně tak 1.6 Ti. Tak vymění i nějaký časovací kolečka, ale nevím zda to nedat někam jinam.
Ford Focus 1.6 VTCi
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4037
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Vyčtené chyby z diagnostiky
Muzou byt spatny solenoidy
-
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 13.05.2009 16:10
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
No, při startování to dost zašramotí, mě se zdálo, že se nevrací startér, ale je to zvuk od rozvodu a vzhledem k chybě snímačů. Jen nemužu najít ty časovací převody, nebo to jsou ty solenoidy?
Ford Focus 1.6 VTCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 29.10.2014 20:08
Zavady z diagnostiky Cmax 2012
Ahpoj kluci,potreboval bych poradit a pomoct s problemem.koupil jsem cmaxe 1.6TDCi 85KW rv,2012 kterej byl haavrovanej.Motor bezí ale sviti kontrolka motoru.Po napichnuti na diag. mi to pise nasl.zavady.
P02E4
P0545
P0642
P1100
muzete me to prosím nekdo rozkodovat popr navest kde co hledat a ozkouset?
Co jsem vyzjistil tak je ohnute cidlo teploty u lambda sondy coz by mohla byt jedna zavada.
taky mam podezreni na na skrtici klapku ptze dostala trosku ranu.Zkousel jsem ji prstem a chodi volne-jen nevim jestli ma byt pri startu oteevrena na max a nebo si ma nejet po otoceni klicku do nejake polohy...zkratka kdyz otocim klicem jestli treba zavrci nebo tak neco-jak ji ozkouset?
vic jsem toho nevykoukal ptze motor vypada netknutej a zadny dratypretrhany nejsou.
diky moc za kazdou radu ...
P02E4
P0545
P0642
P1100
muzete me to prosím nekdo rozkodovat popr navest kde co hledat a ozkouset?
Co jsem vyzjistil tak je ohnute cidlo teploty u lambda sondy coz by mohla byt jedna zavada.
taky mam podezreni na na skrtici klapku ptze dostala trosku ranu.Zkousel jsem ji prstem a chodi volne-jen nevim jestli ma byt pri startu oteevrena na max a nebo si ma nejet po otoceni klicku do nejake polohy...zkratka kdyz otocim klicem jestli treba zavrci nebo tak neco-jak ji ozkouset?
vic jsem toho nevykoukal ptze motor vypada netknutej a zadny dratypretrhany nejsou.
diky moc za kazdou radu ...

- DAveDOG
- Pokročilý
- Příspěvky: 512
- Registrován: 16.07.2012 16:52
- Bydliště: Austerlitz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady z diagnostiky Cmax 2012
Kódy jsou k nalezení třeba tady: http://engine-codes.com . Včetně možných důvodů.
Je: Mazda 3 BM 2.0 88kW Red Soul
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
- tPiko
- .
- Příspěvky: 280
- Registrován: 02.04.2008 08:09
- Bydliště: HC (Svk)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Focom mi pise: B2618 - Front axle vehicle level sensor signal not plausible (lavy xenonovy svetlomet).
O co ide?
O co ide?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24739
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
predni nivelak vraci blbosti
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.12.2012 17:09
P0234 s P0101
Ahoj chlapi, chtěl jsem se zeptat na ty to dvě chyby co jsem objevil v diagnostice potom co mi začalo auto cukat při akceleraci ze 4 na 5 stupeň. Vypadalo to jakoby chtěl chcípnout motor, na volnoběhu otáčky motoru byly pak úplně rozhozené. Po znovu nastartování zatím vše ok. Před třemi měsíci jsem nechal repasovat trubo v Turbocaru. Výměna turbíny a variabylního naklápění lopatek.
Ford Focus mk2 combi, TDCi 85kw, r.v. 2007
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24739
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: P0234 s P0101
turbo a vaha vzduchu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 186
- Registrován: 24.08.2013 17:38
Diagnostika
Dobry den focus mi hazi tyto chyby P 1934, P 0500 vehicle speed sensor "A" ,U 0073 control module comunication bus of, od brzdového valce je slyset syceni jak trozku seslapnu brzdu tak to prestane. Ma to souvislost z téma chybama? Nebo co by to mohlo byt? Predem dik za rady. 

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.12.2012 17:09
Re: P0234 s P0101
Doplním info pokud by to někoho zajímalo a omlouvám se za slovní gramatiku je to z překladače:
P0234
Možné příčiny :
- Snímač plnicího tlaku svazek je otevřen nebo zkratován
- Obvod snímače plnicího tlaku chudé elektrické připojení
- Tlakový senzor Vadná plnicího
- Vadný Turbo / Super Charger
- Motor Přehřátí
- Zapalování selhání překročí kalibrovaný práh
- Vadný snímač klepání (KS)
Ford popis:
Snímač plnicího tlaku reaguje na změny tlaku v sacím potrubí. Tento tlak je vytvořen turbodmychadlem a mění s polohou plynového pedálu (APP) a počtu otáček. Řídicí modul motoru (ECM) používá tyto informace s cílem napomoci při diagnostice (BARO) Čidlo barometrický tlak a poskytnout ochranu motoru overboost. Snímač plnicího tlaku má referenční obvod 5 V, nízká referenční obvod a obvod signálu. Řídicí modul motoru (ECM) dodává 5 V do snímače plnicího tlaku na 5 V referenčním obvodu 2 na, a poskytuje půdu na dolní referenční obvod. Snímač plnicího tlaku poskytuje signál do ECM v jiném obvodu, vzhledem k tlaku změny signálu. ECM monitoruje signál snímače plnicího tlaku pro napětí mimo normální rozsah. ECM vypočítává předpovídanou hodnotu pro čidla plnicího tlaku. ECM pak porovná předpovídanou hodnotu aktuálního signálu.
P0101
Možné příčiny:
- Senzor Vadná hmotnostního průtoku vzduchu
- Úniky nasávaného vzduchu
- Snímač Dirty hmotnostního průtoku vzduchu
- Dirty hmotnost vzduchový filtr
- Snímač Hmotnostní průtok vzduchu svazek je otevřen nebo zkratován
- Mass obvod snímače průtoku vzduchu chudé elektrické připojení
Ford popis:
Indikátor (Mass průtoku vzduchu MAF) senzor je umístěn v proudu nasávaného vzduchu. Měří rychlost sacího toku prostřednictvím měření část celého sacího toku. Skládá se z horkého filmu, který je dodáván s elektrickým proudem z řídicího modulu motoru (ECM).
Teplota horkého filmu je řízena ECM určitou částku. Teplo generované horkým filmu snížen nasávaný vzduch proudí kolem něj. Čím více vzduchu, tím vyšší je tepelná ztráta. Proto je ECM musí poskytnout větší elektrický proud k udržování teploty horkého filmu jako zvýšení proudění vzduchu. ECM detekuje proudění vzduchu pomocí této změny proudu.
Možné příznaky:
- Engine Light ON (nebo Service Engine brzy kontrolkou)
- Zastavení motoru
- Motor běží hrubý
- Nadměrná spotřeba paliva
- Nadměrný kouř
Když je kód detekován:
- Vysoké napětí ze senzoru je odeslán do řídicího modulu motoru (ECM) na základě nízkém zatížení stavu vozidla.
- Nízké napětí ze snímače je odeslán do ECM
P0234
Možné příčiny :
- Snímač plnicího tlaku svazek je otevřen nebo zkratován
- Obvod snímače plnicího tlaku chudé elektrické připojení
- Tlakový senzor Vadná plnicího
- Vadný Turbo / Super Charger
- Motor Přehřátí
- Zapalování selhání překročí kalibrovaný práh
- Vadný snímač klepání (KS)
Ford popis:
Snímač plnicího tlaku reaguje na změny tlaku v sacím potrubí. Tento tlak je vytvořen turbodmychadlem a mění s polohou plynového pedálu (APP) a počtu otáček. Řídicí modul motoru (ECM) používá tyto informace s cílem napomoci při diagnostice (BARO) Čidlo barometrický tlak a poskytnout ochranu motoru overboost. Snímač plnicího tlaku má referenční obvod 5 V, nízká referenční obvod a obvod signálu. Řídicí modul motoru (ECM) dodává 5 V do snímače plnicího tlaku na 5 V referenčním obvodu 2 na, a poskytuje půdu na dolní referenční obvod. Snímač plnicího tlaku poskytuje signál do ECM v jiném obvodu, vzhledem k tlaku změny signálu. ECM monitoruje signál snímače plnicího tlaku pro napětí mimo normální rozsah. ECM vypočítává předpovídanou hodnotu pro čidla plnicího tlaku. ECM pak porovná předpovídanou hodnotu aktuálního signálu.
P0101
Možné příčiny:
- Senzor Vadná hmotnostního průtoku vzduchu
- Úniky nasávaného vzduchu
- Snímač Dirty hmotnostního průtoku vzduchu
- Dirty hmotnost vzduchový filtr
- Snímač Hmotnostní průtok vzduchu svazek je otevřen nebo zkratován
- Mass obvod snímače průtoku vzduchu chudé elektrické připojení
Ford popis:
Indikátor (Mass průtoku vzduchu MAF) senzor je umístěn v proudu nasávaného vzduchu. Měří rychlost sacího toku prostřednictvím měření část celého sacího toku. Skládá se z horkého filmu, který je dodáván s elektrickým proudem z řídicího modulu motoru (ECM).
Teplota horkého filmu je řízena ECM určitou částku. Teplo generované horkým filmu snížen nasávaný vzduch proudí kolem něj. Čím více vzduchu, tím vyšší je tepelná ztráta. Proto je ECM musí poskytnout větší elektrický proud k udržování teploty horkého filmu jako zvýšení proudění vzduchu. ECM detekuje proudění vzduchu pomocí této změny proudu.
Možné příznaky:
- Engine Light ON (nebo Service Engine brzy kontrolkou)
- Zastavení motoru
- Motor běží hrubý
- Nadměrná spotřeba paliva
- Nadměrný kouř
Když je kód detekován:
- Vysoké napětí ze senzoru je odeslán do řídicího modulu motoru (ECM) na základě nízkém zatížení stavu vozidla.
- Nízké napětí ze snímače je odeslán do ECM
Ford Focus mk2 combi, TDCi 85kw, r.v. 2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.12.2012 17:09
Re: P0234 s P0101
Tyto chyby vždycky se objevily nahodile jen po prudké akceleraci vozu.
Vyčistil jsem váhu vzduchu.
Nicméně po týdnu jsem objevil malou prasklinu v ohybu gumového kolena sání od intercooleru k EGR ventilu.
Koleno jsem vyměnil za nové prozatím vše je Ok. Chyby se už neobjevily.
Vyčistil jsem váhu vzduchu.
Nicméně po týdnu jsem objevil malou prasklinu v ohybu gumového kolena sání od intercooleru k EGR ventilu.
Koleno jsem vyměnil za nové prozatím vše je Ok. Chyby se už neobjevily.

Ford Focus mk2 combi, TDCi 85kw, r.v. 2007
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Měl jsem tyto chyby když byla váha vzduchu špatná
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 868
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Po výměně ABS modulu jsou v něm chyby:
B2141, E0
U2202, E0
po smazání vyskočí zpět, navíc do modulu nejde ELM zapsat konfigurace, vyčíst jde. Taktéž nejde pomocí palubního počítače změnit (zapnout) ESP. Je možné, že je modul vadný a nekomunikuje s okolím? Nebo v čem může být problém?
B2141, E0
U2202, E0
po smazání vyskočí zpět, navíc do modulu nejde ELM zapsat konfigurace, vyčíst jde. Taktéž nejde pomocí palubního počítače změnit (zapnout) ESP. Je možné, že je modul vadný a nekomunikuje s okolím? Nebo v čem může být problém?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host