Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4037
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od djdekl » 19.08.2015 07:44

Zrejme ma 1.6 ti vct

JimmyPH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: 13.05.2009 16:10

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od JimmyPH » 19.08.2015 09:27

Přesně tak 1.6 Ti. Tak vymění i nějaký časovací kolečka, ale nevím zda to nedat někam jinam.
Ford Focus 1.6 VTCi

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4037
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od djdekl » 19.08.2015 12:13

Muzou byt spatny solenoidy

JimmyPH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: 13.05.2009 16:10

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od JimmyPH » 19.08.2015 12:22

No, při startování to dost zašramotí, mě se zdálo, že se nevrací startér, ale je to zvuk od rozvodu a vzhledem k chybě snímačů. Jen nemužu najít ty časovací převody, nebo to jsou ty solenoidy?
Ford Focus 1.6 VTCi

patrik.kloucek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29.10.2014 20:08

Zavady z diagnostiky Cmax 2012

Příspěvek od patrik.kloucek » 01.09.2015 13:21

Ahpoj kluci,potreboval bych poradit a pomoct s problemem.koupil jsem cmaxe 1.6TDCi 85KW rv,2012 kterej byl haavrovanej.Motor bezí ale sviti kontrolka motoru.Po napichnuti na diag. mi to pise nasl.zavady.
P02E4
P0545
P0642
P1100

muzete me to prosím nekdo rozkodovat popr navest kde co hledat a ozkouset?
Co jsem vyzjistil tak je ohnute cidlo teploty u lambda sondy coz by mohla byt jedna zavada.
taky mam podezreni na na skrtici klapku ptze dostala trosku ranu.Zkousel jsem ji prstem a chodi volne-jen nevim jestli ma byt pri startu oteevrena na max a nebo si ma nejet po otoceni klicku do nejake polohy...zkratka kdyz otocim klicem jestli treba zavrci nebo tak neco-jak ji ozkouset?
vic jsem toho nevykoukal ptze motor vypada netknutej a zadny dratypretrhany nejsou.
diky moc za kazdou radu ...:-)

Uživatelský avatar
DAveDOG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 512
Registrován: 16.07.2012 16:52
Bydliště: Austerlitz
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavady z diagnostiky Cmax 2012

Příspěvek od DAveDOG » 01.09.2015 15:36

Kódy jsou k nalezení třeba tady: http://engine-codes.com . Včetně možných důvodů.
Je: Mazda 3 BM 2.0 88kW Red Soul
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision

Uživatelský avatar
tPiko
.
.
Příspěvky: 280
Registrován: 02.04.2008 08:09
Bydliště: HC (Svk)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od tPiko » 10.11.2015 21:55

Focom mi pise: B2618 - Front axle vehicle level sensor signal not plausible (lavy xenonovy svetlomet).

O co ide?
Ford Focus Mk1 ST170 HB - 127kW, 3dv, 2003
Obrázek K&N

(Ford Focus Mk1 TDCi 1.8 HB - 74kW, Viva, 5dv, 2004)

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24739
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 10.11.2015 22:15

predni nivelak vraci blbosti
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

blackassam
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15.12.2012 17:09

P0234 s P0101

Příspěvek od blackassam » 12.11.2015 17:15

Ahoj chlapi, chtěl jsem se zeptat na ty to dvě chyby co jsem objevil v diagnostice potom co mi začalo auto cukat při akceleraci ze 4 na 5 stupeň. Vypadalo to jakoby chtěl chcípnout motor, na volnoběhu otáčky motoru byly pak úplně rozhozené. Po znovu nastartování zatím vše ok. Před třemi měsíci jsem nechal repasovat trubo v Turbocaru. Výměna turbíny a variabylního naklápění lopatek.
Ford Focus mk2 combi, TDCi 85kw, r.v. 2007

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24739
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: P0234 s P0101

Příspěvek od ZaQik » 12.11.2015 17:55

turbo a vaha vzduchu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

bill.da
Nováček
Nováček
Příspěvky: 186
Registrován: 24.08.2013 17:38

Diagnostika

Příspěvek od bill.da » 27.11.2015 18:48

Dobry den focus mi hazi tyto chyby P 1934, P 0500 vehicle speed sensor "A" ,U 0073 control module comunication bus of, od brzdového valce je slyset syceni jak trozku seslapnu brzdu tak to prestane. Ma to souvislost z téma chybama? Nebo co by to mohlo byt? Predem dik za rady. :bebng:

blackassam
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15.12.2012 17:09

Re: P0234 s P0101

Příspěvek od blackassam » 29.11.2015 13:52

Doplním info pokud by to někoho zajímalo a omlouvám se za slovní gramatiku je to z překladače:

P0234
Možné příčiny :
- Snímač plnicího tlaku svazek je otevřen nebo zkratován
- Obvod snímače plnicího tlaku chudé elektrické připojení
- Tlakový senzor Vadná plnicího
- Vadný Turbo / Super Charger
- Motor Přehřátí
- Zapalování selhání překročí kalibrovaný práh
- Vadný snímač klepání (KS)

Ford popis:
Snímač plnicího tlaku reaguje na změny tlaku v sacím potrubí. Tento tlak je vytvořen turbodmychadlem a mění s polohou plynového pedálu (APP) a počtu otáček. Řídicí modul motoru (ECM) používá tyto informace s cílem napomoci při diagnostice (BARO) Čidlo barometrický tlak a poskytnout ochranu motoru overboost. Snímač plnicího tlaku má referenční obvod 5 V, nízká referenční obvod a obvod signálu. Řídicí modul motoru (ECM) dodává 5 V do snímače plnicího tlaku na 5 V referenčním obvodu 2 na, a poskytuje půdu na dolní referenční obvod. Snímač plnicího tlaku poskytuje signál do ECM v jiném obvodu, vzhledem k tlaku změny signálu. ECM monitoruje signál snímače plnicího tlaku pro napětí mimo normální rozsah. ECM vypočítává předpovídanou hodnotu pro čidla plnicího tlaku. ECM pak porovná předpovídanou hodnotu aktuálního signálu.


P0101
Možné příčiny:
- Senzor Vadná hmotnostního průtoku vzduchu
- Úniky nasávaného vzduchu
- Snímač Dirty hmotnostního průtoku vzduchu
- Dirty hmotnost vzduchový filtr
- Snímač Hmotnostní průtok vzduchu svazek je otevřen nebo zkratován
- Mass obvod snímače průtoku vzduchu chudé elektrické připojení

Ford popis:
Indikátor (Mass průtoku vzduchu MAF) senzor je umístěn v proudu nasávaného vzduchu. Měří rychlost sacího toku prostřednictvím měření část celého sacího toku. Skládá se z horkého filmu, který je dodáván s elektrickým proudem z řídicího modulu motoru (ECM).
Teplota horkého filmu je řízena ECM určitou částku. Teplo generované horkým filmu snížen nasávaný vzduch proudí kolem něj. Čím více vzduchu, tím vyšší je tepelná ztráta. Proto je ECM musí poskytnout větší elektrický proud k udržování teploty horkého filmu jako zvýšení proudění vzduchu. ECM detekuje proudění vzduchu pomocí této změny proudu.

Možné příznaky:
- Engine Light ON (nebo Service Engine brzy kontrolkou)
- Zastavení motoru
- Motor běží hrubý
- Nadměrná spotřeba paliva
- Nadměrný kouř

Když je kód detekován:
- Vysoké napětí ze senzoru je odeslán do řídicího modulu motoru (ECM) na základě nízkém zatížení stavu vozidla.
- Nízké napětí ze snímače je odeslán do ECM
Ford Focus mk2 combi, TDCi 85kw, r.v. 2007

blackassam
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15.12.2012 17:09

Re: P0234 s P0101

Příspěvek od blackassam » 29.11.2015 14:09

Tyto chyby vždycky se objevily nahodile jen po prudké akceleraci vozu.
Vyčistil jsem váhu vzduchu.
Nicméně po týdnu jsem objevil malou prasklinu v ohybu gumového kolena sání od intercooleru k EGR ventilu.
Koleno jsem vyměnil za nové prozatím vše je Ok. Chyby se už neobjevily. :cooler:
Přílohy
ilustrativní foto jsem použil tu z fora
ilustrativní foto jsem použil tu z fora
Ford Focus mk2 combi, TDCi 85kw, r.v. 2007

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 29.11.2015 21:49

Měl jsem tyto chyby když byla váha vzduchu špatná
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
jirkaj
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 868
Registrován: 28.04.2013 20:47
Bydliště: Vsetín

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od jirkaj » 19.12.2015 17:48

Po výměně ABS modulu jsou v něm chyby:
B2141, E0
U2202, E0
po smazání vyskočí zpět, navíc do modulu nejde ELM zapsat konfigurace, vyčíst jde. Taktéž nejde pomocí palubního počítače změnit (zapnout) ESP. Je možné, že je modul vadný a nekomunikuje s okolím? Nebo v čem může být problém?

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host