Stránka 13 z 16

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 13.12.2013 12:03
od marx2000
smoula píše:marx200: ty vibrace můžou bejt spojený i stím, že máš vysokej volnoběh. Když mě to točí těch 750 +/- tak to je bez vibrací, ale když máms tudenej motor, nebo teplej a držím plyn cca na těch 1000-1100 otáček, tak to taky lehce vibruje do volantu. Přikláněl bych se k tomu, co píše pan ballu. Protože těch 1000-1100 otáček mi to točí za studena, těsně po nastartování, takže asi máš furt bohatou směs nebo nvm. :|
Ano, já vím, že ty vibrace jsou od neklidného volnoběhu, vždyť jsem to už včera psal.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 13.12.2013 21:00
od marx2000
Dnes mi PP ukazoval průměrku 16,8 l na sto. Toliko má reálná spotřeba 2.0 Duratec :)
Jo, a neprasil jsem, jen jízda po Praze.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 09:49
od enjoy
O víkendu jsem byl v Peci pod Sněžkou, tam jsem jel celkem co to dalo, s ohledem na provoz a mlhu, zpět už víceméně klidněji.. celková kolem 7 litrů. Fór je v tom, že jsem poměrně vyjímečně jel celou dobu s klimou, takže teď mám vážný podezření, že to s klimou jezdí za míň než bez ní. Což si samozřejmě uvědomuju, že je asi nesmysl, ale není to poprvé, co z toho mám tento pocit.
Může mi to někdo vyvrátit? :mrgreen:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 09:52
od smoula
Mám za to, že pokud je moc velká zima, tak by klima běžet neměla :nixw:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 09:54
od enjoy
Za to mám taky.. ale prokazatelně spínala, lehce to s autem cuklo pod plynem.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 10:00
od Ondrej1
enjoy: Sice jsi mel zaplou klimu, ale kompresor se ti urcite nesepnul - pri teplote nizsi nez 5st se nesepne.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 10:49
od enjoy
Na tom něco bude. Protože pocitově spínal nad těch 5 stupňů, což cestou tam i zpět bylo. Na horách samozřejmě ne.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 13:40
od ballu
Klimatizace je výbava, která ručně nebo automatichy udržuje teplotu v kabině. Je mylné si představovat klimatizaci jen jako zdroj chladného vzduchu. Komresor je jen součástí této klimatizace, který jen spíná v případě, když není schopna ŘJ klimatizace na popud čidel namíchat potřebnou teplotu vzduchu do kabiny z nasávaného venkovního vzduchu. Klíma dává jak chladný tak teplý vzduch. Přeci jestli je léto nebo zima, stále zapínáme stejný čudlík klímy. Jen se mi zdá, že při větší akceleraci, kdy by měla ŘJ automaticky klímu odpojit se neděje plynule, ale pocukáváním. Proto když předpokládám , že budu předjíždět více aut, tak na tu chvilku raději v létě kdy běží kompresor klímu vypnu ručně, protože ten schodek výkonu i u toho dvoulitru je znatelný. Ale na druhou stranu při klidné jízdě je rozdíl s klímou a bez ní u tohoto motoru zanedbatelný. Většího nyvýšení spotřeby je při jízdě brzda - plyn jak u všech motorů. Sportovnější svezení vždy něco stojí. :mrgreen:
Přes rok jsem jezdil bez známky mimo dálnici, minulý týden jsem ji vylepil a okamžitě na dálnici, kde jedu v průměru o 20 km/hod rychleji mě vylezla spotřeba přes půl litru nahoru. :( K tomu chladnější starty, tak to potvrzuje, že v létě se dá jezdit po okrskách do 7,5 L a v zimě do těch 8,4 L ale i zde záleží, kolikrát se auto prohrabává sněhem. :wink: Dálnice pak dle naložení a zvolené rychlosti do těch 9,5 L. :wink:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 16:07
od marx2000
Tak, dnes jsem odpojil OBD BT adapter (byl stále "zasunut"), dále jsem odpojil na 10 minut baterii a spotřeba padá. Teď je tam průměr 13 l, při cestování po Praze (brzda/plyn co chvíli - děkuji vám drazí semafory a přechody :)) bylo i 12,4 l. To s poměrem N95:E85 1:2 celkem ujde. I když nižší spotřebu si dovedu ještě stále představit :)

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 18:27
od ballu
To mě asi unikolo, že čurdíš benzín 1:2 8O , tak se pak nediv spotřebě, když benzínu tam máš jako když prdne do Stromovky a zbytek bramborový extrát. :lol:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 18:47
od marx2000
No, se mi při tý spotřebě nedif, že čerpám E85. Ale jede to pěkně, tiše a táhne vocpoda a vo to de :D

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 19:04
od marx2000
Ještě dlužno říci, že volnoběh je nyní rovnej. Asi se nějakým způsobem "přisírala" OBD jednotka do chodu motoru, nebo si to jinak nedovedu vysvětlit.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 16.12.2013 23:41
od _eXplorer_
Jednou jsem do tohoto motoru natankovat e85 1:1 a nikdy to už neudělám, auto nejelo, špatně startovalo (v létě) a po pár km vyskočila závada motoru, kterou po natankování b95 musel vymazat servis, spotřeba samo vyletěla asi o na 10litrů. Takže jsem se chudáčkovi ještě týden omlouval a v životě to neudělal. Stará Fabia dopadla úplně stejně. Takže se nediv že ti to dělá takové kusy. Jezdím nyní stabilně na 8.5 l plynu a 7.9 l B95. Lepší nespekulovat.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 17.12.2013 07:17
od stano.
Zmena paliva byva pre RJ tazka. Bud to jednu, max. dve nadrze vydrzat, ale aj tak to nie je ono. Alebo resetnut RJ odpojenim baterky a naucenim sa novych hodnot.
Focus na striedanie paliva (raz benzin, raz E85) nie je vhodny. Kedze RJ sa dost dlho prisposobuje a potom sa samozrejme nechce naucit nove hodnoty. Neviem ako su na tom FlexiFuel motory.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 17.12.2013 10:45
od marx2000
Mám to přestavěné.
Ale i ten N95 (N98) to žralo dosti, takže stejně není něco v pořádku. Před přestavbou jsem zkoušel 1:1 ředit, a nic nikde nehlásilo, a startovalo naprvní signální. Jen to líp jelo, tišeji. A z výfuku smrděl chlast. :)