Stránka 13 z 70
Napsal: 24.06.2007 11:50
od UcuLeLembo
jj,to je taky řešení.Odkud to máš přesně vedený?To je to původní sací potrubí,nebo jsi koupil nový

Koukám že to máš vedený okolo lampy,nemění se pak špatně žárovky

Napsal: 24.06.2007 19:54
od jiri
Pěkně Romoschi, paráda taky přemejšlim o filtru

Napsal: 24.06.2007 21:41
od tapa
Jak jste spokojeni se sportovnim filtrem?
Napsal: 24.06.2007 21:42
od neodees
UcuLeLembo píše:jj,to je taky řešení.Odkud to máš přesně vedený?To je to původní sací potrubí,nebo jsi koupil nový

Koukám že to máš vedený okolo lampy,nemění se pak špatně žárovky

Když si koupíš od Greenu Twister, tak je to už všechno zároven s filtrem, jak hadice tak odstínění od teplého motoru (a to musím podotknout že odstínění je jednou z nejhlavějších věcí) a k tomu držák na bezproblémové přichycení. jinak hadice se dá dole lehce odšroubit a vytáhnout. je to práce na cca 2 minuty. a pak tam v klidu dáš žárovku. Jo a musel jsem posunout baterku asi o 10 cm doleva, to jest prodloužit kabely a vyštípat spodní kryt na baterku. Každej šikovnější chlap to lehce zvládne, a musím říct že at je zima nebo teplo, nepocituju žádný výkyvy ve výkonu motoru ohledně zvýšení teploty motoru v horkých dnech
Napsal: 24.06.2007 21:42
od TripleJay
a mate niekto filter na diesli? co to spravi zo zvukom? alebo blba otazka...

Napsal: 24.06.2007 21:44
od neodees
zkus to, a uvidíš, ale podle mojeho názoru to neudělá nic špatného
Napsal: 04.07.2007 04:07
od bruno
Tak jsem včera ráno namontoval nový sport. filtr. Otázka 10-ti minut, odmontovat kryt, vytáhnout starý filtr a hadicovou sponou připevnit nový. Pak už jen nastartovat.......................a žasnout. Do 2500 ot. nic. Nad 3000 ot. hluboký a přitom ostrý brutální zvuk. Zátah znatelně lepší, do otáček letí bez prodlevy jako splašený. Myslel jsem si, že to je jen můj subjektivní pocit, ale.............. V úseku, na kterém jsem s vypětím všech koňských sil dosáhl 100km/h, jsem upaloval 140km/h a ještě by to šlo dál. Zasáhl ale omezovač na místě spolujezdce.
Napsal: 04.07.2007 12:13
od StreetPro
jj, sportovní filtr běžně zlomí i vaz, když to nečekáš

protože je i prodávám (beru to jen jako koníček, nemám potřebu někomu lhát jak malej jaryn), mám výsledek z pokusu na brzdě... u 170PS auta provedeno měření před/po (auto stálo na brzdě, odbrzdilo se, vyměnil filtr a znova)... rozdíl činil 3PS ve prospěch filtru

každý at si to přebere jak chce

tím neříkám, že se nedá jet někde 100 a druhej den 140 (nebo i víc, nebejt toho uječeného omezovače)

Napsal: 04.07.2007 12:39
od PetrS
žeby vítr v zádech? ale tady nešlo o výkon, spíš o rychlejší a snadnější vytočení motoru, potom to holt jde.
Napsal: 04.07.2007 13:13
od StreetPro
no a proc myslis, ze se ti "lip a rychleji" vytaci motor?

protoze ma vetsi vykon (resp. tocivy moment, vykon se z nej pocita nasobkem otacek, to jen na okraj)... v okamziku, kdyz ti sport filtr prida 3PS v max otackach, realny prinos dynamice = fuck nic
ok, beru, ze je to poplatny merenemu autu, Focuse moc neznam, tak je mozny, ze seriový sací trakt je hodne restriktivní a zlepšení bude větší... pokud chces dosáhnout max výsledků, musíš udělat násos v kapotě (beres vzduch co nejvýše nad horkou silnici) a z nej to přes filtr vést přímo ke škrtící klapce (zkrátí se celková draha vzduchu + můžes docílit většího objemu sání-prumerem)...
Napsal: 04.07.2007 13:17
od PetrS
ne kvůli nárustu výkonu, ale lépe přístupnému vzduchu, motor se nedusí,ale chytá se líp.

Napsal: 04.07.2007 13:22
od omik
PetrS píše:ne kvůli nárustu výkonu, ale lépe přístupnému vzduchu, motor se nedusí,ale chytá se líp.

co si mam predstavit pod pojmom, ze motor "se lepe chyta"???
Napsal: 04.07.2007 13:24
od PetrS
má víc kyslíku, lépe hoří palivo a tím jde lépe do otáček, oproti sérii, kde je to nasávání řešeno celkem dost neštastně. (FOFO I)
Napsal: 04.07.2007 13:28
od neodees
StreetPro píše:jj, sportovní filtr běžně zlomí i vaz, když to nečekáš

protože je i prodávám (beru to jen jako koníček, nemám potřebu někomu lhát jak malej jaryn), mám výsledek z pokusu na brzdě... u 170PS auta provedeno měření před/po (auto stálo na brzdě, odbrzdilo se, vyměnil filtr a znova)... rozdíl činil 3PS ve prospěch filtru

každý at si to přebere jak chce

tím neříkám, že se nedá jet někde 100 a druhej den 140 (nebo i víc, nebejt toho uječeného omezovače)

Někde se to už tady řešilo, a podle přiloženýho grafu bylo jasný že filtr na výkonu nepřidá, a pokud ano tak jen mizivé procento
Napsal: 04.07.2007 13:30
od omik
PetrS píše:má víc kyslíku, lépe hoří palivo a tím jde lépe do otáček, oproti sérii, kde je to nasávání řešeno celkem dost neštastně. (FOFO I)
to je predsa nic ine iba optimalizacia spalovania a tym padom optimalizacia krutaku a vykonu... tak ako to bolo povedane par prispevkov vyssie.
presne ako turbo, to tiez nerobi nic ine, len natlaci do motora viac vzduchu a tym padom efektivne spalis viac paliva cim ti narastie vykon...