Stránka 13 z 70

Napsal: 24.06.2007 11:50
od UcuLeLembo
jj,to je taky řešení.Odkud to máš přesně vedený?To je to původní sací potrubí,nebo jsi koupil nový :?: Koukám že to máš vedený okolo lampy,nemění se pak špatně žárovky :?:

Napsal: 24.06.2007 19:54
od jiri
Pěkně Romoschi, paráda taky přemejšlim o filtru :lol:

Napsal: 24.06.2007 21:41
od tapa
Jak jste spokojeni se sportovnim filtrem?

Napsal: 24.06.2007 21:42
od neodees
UcuLeLembo píše:jj,to je taky řešení.Odkud to máš přesně vedený?To je to původní sací potrubí,nebo jsi koupil nový :?: Koukám že to máš vedený okolo lampy,nemění se pak špatně žárovky :?:
Když si koupíš od Greenu Twister, tak je to už všechno zároven s filtrem, jak hadice tak odstínění od teplého motoru (a to musím podotknout že odstínění je jednou z nejhlavějších věcí) a k tomu držák na bezproblémové přichycení. jinak hadice se dá dole lehce odšroubit a vytáhnout. je to práce na cca 2 minuty. a pak tam v klidu dáš žárovku. Jo a musel jsem posunout baterku asi o 10 cm doleva, to jest prodloužit kabely a vyštípat spodní kryt na baterku. Každej šikovnější chlap to lehce zvládne, a musím říct že at je zima nebo teplo, nepocituju žádný výkyvy ve výkonu motoru ohledně zvýšení teploty motoru v horkých dnech

Napsal: 24.06.2007 21:42
od TripleJay
a mate niekto filter na diesli? co to spravi zo zvukom? alebo blba otazka... :lol:

Napsal: 24.06.2007 21:44
od neodees
zkus to, a uvidíš, ale podle mojeho názoru to neudělá nic špatného

Napsal: 04.07.2007 04:07
od bruno
Tak jsem včera ráno namontoval nový sport. filtr. Otázka 10-ti minut, odmontovat kryt, vytáhnout starý filtr a hadicovou sponou připevnit nový. Pak už jen nastartovat.......................a žasnout. Do 2500 ot. nic. Nad 3000 ot. hluboký a přitom ostrý brutální zvuk. Zátah znatelně lepší, do otáček letí bez prodlevy jako splašený. Myslel jsem si, že to je jen můj subjektivní pocit, ale.............. V úseku, na kterém jsem s vypětím všech koňských sil dosáhl 100km/h, jsem upaloval 140km/h a ještě by to šlo dál. Zasáhl ale omezovač na místě spolujezdce.

Napsal: 04.07.2007 12:13
od StreetPro
jj, sportovní filtr běžně zlomí i vaz, když to nečekáš :-) protože je i prodávám (beru to jen jako koníček, nemám potřebu někomu lhát jak malej jaryn), mám výsledek z pokusu na brzdě... u 170PS auta provedeno měření před/po (auto stálo na brzdě, odbrzdilo se, vyměnil filtr a znova)... rozdíl činil 3PS ve prospěch filtru :-) každý at si to přebere jak chce :-) tím neříkám, že se nedá jet někde 100 a druhej den 140 (nebo i víc, nebejt toho uječeného omezovače) :-)

Napsal: 04.07.2007 12:39
od PetrS
žeby vítr v zádech? ale tady nešlo o výkon, spíš o rychlejší a snadnější vytočení motoru, potom to holt jde.

Napsal: 04.07.2007 13:13
od StreetPro
no a proc myslis, ze se ti "lip a rychleji" vytaci motor? :-) protoze ma vetsi vykon (resp. tocivy moment, vykon se z nej pocita nasobkem otacek, to jen na okraj)... v okamziku, kdyz ti sport filtr prida 3PS v max otackach, realny prinos dynamice = fuck nic :-)
ok, beru, ze je to poplatny merenemu autu, Focuse moc neznam, tak je mozny, ze seriový sací trakt je hodne restriktivní a zlepšení bude větší... pokud chces dosáhnout max výsledků, musíš udělat násos v kapotě (beres vzduch co nejvýše nad horkou silnici) a z nej to přes filtr vést přímo ke škrtící klapce (zkrátí se celková draha vzduchu + můžes docílit většího objemu sání-prumerem)...

Napsal: 04.07.2007 13:17
od PetrS
ne kvůli nárustu výkonu, ale lépe přístupnému vzduchu, motor se nedusí,ale chytá se líp. :wink:

Napsal: 04.07.2007 13:22
od omik
PetrS píše:ne kvůli nárustu výkonu, ale lépe přístupnému vzduchu, motor se nedusí,ale chytá se líp. :wink:
co si mam predstavit pod pojmom, ze motor "se lepe chyta"???

Napsal: 04.07.2007 13:24
od PetrS
má víc kyslíku, lépe hoří palivo a tím jde lépe do otáček, oproti sérii, kde je to nasávání řešeno celkem dost neštastně. (FOFO I)

Napsal: 04.07.2007 13:28
od neodees
StreetPro píše:jj, sportovní filtr běžně zlomí i vaz, když to nečekáš :-) protože je i prodávám (beru to jen jako koníček, nemám potřebu někomu lhát jak malej jaryn), mám výsledek z pokusu na brzdě... u 170PS auta provedeno měření před/po (auto stálo na brzdě, odbrzdilo se, vyměnil filtr a znova)... rozdíl činil 3PS ve prospěch filtru :-) každý at si to přebere jak chce :-) tím neříkám, že se nedá jet někde 100 a druhej den 140 (nebo i víc, nebejt toho uječeného omezovače) :-)
Někde se to už tady řešilo, a podle přiloženýho grafu bylo jasný že filtr na výkonu nepřidá, a pokud ano tak jen mizivé procento

Napsal: 04.07.2007 13:30
od omik
PetrS píše:má víc kyslíku, lépe hoří palivo a tím jde lépe do otáček, oproti sérii, kde je to nasávání řešeno celkem dost neštastně. (FOFO I)
to je predsa nic ine iba optimalizacia spalovania a tym padom optimalizacia krutaku a vykonu... tak ako to bolo povedane par prispevkov vyssie.
presne ako turbo, to tiez nerobi nic ine, len natlaci do motora viac vzduchu a tym padom efektivne spalis viac paliva cim ti narastie vykon...