Stránka 13 z 18

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 15:20
od vitr73
mam 3 kabely...2 cinske a od bratra jeden znackovej...a vsechny fungujou stejne...at ten china za 300kc a nebo nemeckej za 2100kc...

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 16:44
od Tomin123
Je to proste loterie. Mam napr. OpCom a v nem Cinanka osadila spatny typ rele.
U Opelu se prepinaji pomoci rele piny, protoze tam je motor na pinu 7 a ABS treba na pinu 12.
V tom kabelu bylo omylem jedno bistabilni rele = jednou se preplo na pin 12 a uz se nevratilo do puvodni polohy. Od te doby jsem se nemohl pripojit na motor na pinu 7. :-)
Obrázek

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 17:19
od Jeniiceek
aha, tak ale co s tim? kabel ten co mam predpodkladam vratit :-D ... rad bych koupil kabel od tomina, ale zas 2000 uz je docela dost draha hracka... kdyz si vezmu ze letos budou nove gumy Micheliny za cca 10k, tak preci jen 2k je pekna cast... proto sem chtel zkusit neco levnejsiho "na hraní"...

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 17:37
od Tomin123
Tak kup ten vyzkousenej od vitr73 :-)
Vazne: co od toho ocekavas ? Hrani si a koukani jak litaj otacky na displeji, nebo
neco konkretniho ?

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 18:06
od Jeniiceek
no me konkretne jde o upravu hodnot adaptaci, protoze s tim mam trochu problemy skrz vyrive klapky :( kter uz jsou venku :-D (nic nepomaha, cista skrtici klapka, volnobezny ventil ok, nikde neprisava vzduch.. :( ) sem tam se mi rozsviti kontorlka motoru (chuda smes) a rad bych mel u sebe kabel, s kterym zjistim o co go... i kdyz je pravda, ze moje dalsi auto bude zase Mondeo, tak jestli kablik pujde pouzit i tam:-) tak neni moc co resit...

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 20:38
od Tomin123
S ELMem lze vycist vzdy aktualni hodnotu adaptaci jaka je prave aplikovana. (dano zatezi motoru a otackama)
S Fordiagem lze vycist a zobrazit celou tabulku najednou.

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 21:22
od Jeniiceek
a bohatost směsy lze měnit? nebo jak se to řeší? :-) případně umí to ten kabel? :-)

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 31.05.2012 22:26
od Tomin123
Pres OBDII nelze menit/nastavovat/resetovat nikdy nic.
To je protokol pouze pro cteni/kontrolu emisnich veci.
Bohatost smesi menit nemuzes nikdy. To je pod kontrolou ECU. Jinak bys neplnil emisni predpisy.

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 02.06.2012 09:13
od Jeniiceek
a jak se do dělá u LPG? Tam ta mapa bohatosti směsy měnit lze...to je divny :-D

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 02.06.2012 10:46
od Tomin123
Neni to divny. LPG je dodelavka, tam se to nastavit musi protoze vyrobce systemu nevi na jaky motor to bude namontovane.
Jakekoliv zmeny v mapach v orig. ECU jsou v kategorii tuning.

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 28.06.2012 18:35
od mfly
Může mi někdo poradit? Pojede mi tohle http://aukro.cz/diagnostika-elm327-blue ... 86140.html nebo tohle http://aukro.cz/diagnostika-super-mini- ... 26223.html na moje auto? Focus 2004 1,8 TDCi (model r. 2002 - 2004). Díky za radu.

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 28.06.2012 22:16
od Tomin123
2002 diesel NEpodporuje EOBD/OBDII protokol.
Diesely az od 2003.
Tohle je jen adapter, jeste budes potrebovat nejaky soft. To co je k tomu prilozene na CD jsou sranda zalezitosti.

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 28.06.2012 23:20
od mfly
Dle toho co jsem četl by to mělo fungovat....Ford podporuje protokol SAE J1850 PWM což ty diagnostiky taky....pak už stačí jen aby uměl komunikovat SW, ne?

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 28.06.2012 23:37
od Tomin123
Focus TDCI z 2004 uz PWM nepouziva. Pouziva CAN. To je ale jen "prenosove medium", pak jeste zalezi na vyssi vrstve protokolu.

Re: Diagnostika motoru

Napsal: 29.06.2012 08:20
od mfly
Znovu se tedy vracím...dle specifikace to umí i CAN - viz. technické údaje:

SAE J1850 PWM(41.6Kbaud)

SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)

ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)

ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)

ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)

ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)

ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)

ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)

ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)

SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud)

USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud)

USER2 CAN(11*bit ID,50*Kbaud)

Jde mi to o to, abych si vyjel chyby, smazal je a viděl živá data...nic víc od diagnostiky nechci....nevíš teda jestli to na tohle bude fungovat s vhodným SW?