1,8 92kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 28.06.2011 15:47

mne kvoli kolisaniu otacok skrtiacu klapku uz vymenili a to ani flexifuel nemam...

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 28.06.2011 16:23

A mne ju nikto vymenit nechce :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Maarff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 21.10.2010 20:40

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Maarff » 28.06.2011 18:37

Já jí taky vyměněnou nemám jen mě měnily snímač polohy škrtící klapky a zatim je to OK !!! :perfect:
Ford Focus II 2007 Combi 1.8 16V 92kW 125 HP
Najeto 145100 km

Cechacek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14.06.2011 17:47

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Cechacek » 29.06.2011 21:20

Ahoj.

Já mám v mém Fordu 1,8 Flexifuel olej 5W 30 plnosyntetiku.
Je to daný více možností spalování paliva-Natural,Ethanol.
Je to tak dané od výrobce,takže to dodržuju.Nikdy bych tam nenalil nějakou sra..ku
za pár korun někde z JZD.
Alfa romeo chce taky Selenii a nikdo o tom nediskutuje.Já mám auto pro jízdu a aby mě někam zavezlo.
Předtím jsem měl Francouze.Někdo může být proti.Ale posloužil mě 6 let a nikdy mě nikde nenechal.Po prasklé hadici jsem dojel bez litru vody 60 kilometrů.
Auto staré 17 let.Takže jakýpak francouz,jakýpak němec,jakýpak japonec atd.?
Trochu údržby a jezdí všechno!

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anduril » 29.06.2011 21:22

Co tu resite 5W30 olej? Ten je predepsany snad do vsech novejsich fordu.. :roll: Bez ohledu na to, jestli jde o FlexiFuel nebo ne.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Cechacek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14.06.2011 17:47

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Cechacek » 03.07.2011 07:39

To máš pravdu s tím olejem.
Je to provozní kapalina-provozní náklady.Takový věci vůbec neřeším.

honzagasi
Příspěvky: 1
Registrován: 03.06.2010 18:32

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od honzagasi » 18.09.2011 09:40

Zdravím, já mám FF II 1,8 92kw, rok 2006/11 motor je silný, spotřeba se dá udržet kolem těch 7 litrů, když to nehoníš. motor je třeba vytáčet při potřebě vetší síly ale to ničemu nevadí, maximálně spotřebě. ale jsem spokojený, když potřebuju tak táhne akorát bych tam uvítal šestku na převodovce. ale jinak super

grimi83
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20.12.2010 13:28

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od grimi83 » 18.10.2011 16:47

Mne tiez na zaciatku behali otacky, ale po navsteve servisu v nitre a nahrati noveho softwaru uz mi to prestalo robit. Akurat pri nastartovani po dlhej dobe statia, kym sa motor nezohrejete tak je motor hrozne lenivy a pokial na rozbeh nepridam plyn tak velmi rychlo chcipne. Ale inak je vsetko super :-)
Ford Focus Collection X, 1.8i 92 kW, 5/2009

hankeys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 28.04.2009 19:56

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od hankeys » 30.10.2011 19:52

tak se podělím o svoje zkušenosti s tímto motorem. Po koupi v březnu tohoto roku se projevilo několik popisovaných problémů. Jednak po delším stání motor nastartoval nabrnk, ale při pokusu o rozjetí chcípl. Také se mi začalo projevovat kolísání otáček při neutrálu, kolikrát se mi stalo, že auto chcíplo při dojezdu např. ke kruháču. to byla hrůza, ale přišel jsem na to, že k tomu chcípnutí tenkrát nedocházelo hned, až tak po druhém zakolísání a když to začlo kolísat, tak stačilo zmáčknout spojku a ustálilo se to.
Asi před dvěma měsíci jsem měnil olej atd. a v servise jsem se o tom zmínil, samozřejmě po přečtení několika podobných témat a říkám jim, ať mi tam nahrají novej soft, nebo vymění škrtící klapku. Oni že mi tam zatím nahráli novej soft, že uvidíme. Auto pak šlapalo jak hodinky. Rozjezdy úplně v pohodě, kolísání fuč. Nicméně jak se objevily první mrazíky, to znovu začalo.
Dokonce se mně teď zdá, že motor pracuje v jiném režimu, a to dle venkovní teploty (podle té kontrolky v podobě vločky). když nesvítí nemám problémy. když svítí žlutě tak se projevuje kolísání otáček. Bohužel se to zhoršilo do té podoby, že už to chcípne někdy hned napoprvé a už nepomáhá zmáčknout spojku a když kontrolka svítí červeně tak se mně stává, že volnoběžné otáčky letí až ke 3 tisícům a motor řve jak urvanej, což při stání na místě je docela masakr. nepomůže ani zmáčknutí spojky, prostě po docela dlouhé době to samo začne klesat na volnoběh, kterej je stejně vyšší jako normálně, nějakejch 1100 otáček, normálně to stojí někde na 800 otáčkách.¨
Takže mám zatím pokoj se studenými rozjezdy, ty se už neobjevují, ale motor se chová podle aktuálního počasí :D
Má někdo podobné zkušenosti? případně co stím? nechat něco vyměnit natvrdo?
Díky

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 30.10.2011 20:02

Ja uz si nepamatam ci som to pisal aj sem, ale mne pred rokom 100 % pomohla vymena sktiacej klapky. Novy sw pomohol len na chvilu, a ze mi ich tam davali peknu kopu. Po vymene skrtiacej klapky som mal iny motor. Chapem, ze to je palka, ale kois v banovciach to dokazal uhrat na zaruku, aj ked som uz auto v zaruke nemal

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 31.10.2011 10:38

Na tu vymenu skr. klapy sa v BA nechyta ani jeden servis :(. Z troch.
Aj ked mam zaruku predlzenu.

Kazdopadne tam idem v stredu, lebo sa to neda vydrzat. Pri poslednej garancke (3 mesiace dozadu) nahrali novy soft, ale to je utrpenie, najma teraz posledny mesiac pri studenom motore.

1. plyn. pedal za studena reaguje uplne dementne - jemny dotyk nic, potom zrazu otacky vyletia o 2000 vyssie, jemne clovek pusti (ale fakt jemne), okamzite spadnu na 500 (ked je akurat spojka v zabere, viete si predtavit, co to s autom spravi).. Alebo udrzat za studena motor na plus minus konst. otackach pod plynom - nemozne! Stlacim jemne plyn - nic, potom otacky vyletia necham tak, zase klesnu...
Proste rozjazd zo studenym motorm musim robit v rozmedzi 2-3 tis. otacok (a neustale korigovat plynovym pedalom -jemne potlacit - ak skokovo vyletia - hned jemne pustit, ak moc padaju, zase jemne pridat...), inak poskakujem ako dement. A to nehovorim, co spojka na to, kedze tou sa to snazim vyrovnavat aspon trochu.
Ak sa motor zohreje, je to na 99% O.K.


2. hocikedy skape - teda hocikedy v ramci preradenia z 1 na 2 (bez ohladu na studenost motora). To sa clovek rozbieha na krizovatke, da 1 - rozbeh, spojka, za dva, plyn a zrazu nic - auto spomaluje, volant tuhne a nic - proste medzicasom skapal motor!
Alebo v zapche - jedna, pohnem sa trochu, vyradim a bum - motor skape. nastartuje, a pri dalsom pohnuti zase...
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 31.10.2011 10:52

ja som to mal podobne, mne to skapinalo pri vyradovani pri dojazde na krizovatku. Pri preradovani z 1 na 2 mi to nikdy neskapalo.
Ale obavam sa, ci to nebude nejaka konstrukcna chyba tej skrtiacej klapky, ci sa to aj po jej vymene po case zacne znova.
OT: 2.5T tento problem nema :cooler: , asi ako ziadny iny motor okrem 1.8i. Po nastatovani su otacky asi na 1200 (spotreba vzdy presne 5.0 l/h), takze rozjazd riesim uplne bez plynu, len so spojkou, krasa :palec_nahoru:

hankeys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 28.04.2009 19:56

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od hankeys » 19.12.2011 17:08

tak ještě se vrátím k popsanému problému. řeším to, že teď už mi auto nechcípe, když je bez vločky, tak otáčky padají dolů, motor se zakucká, ale nechcípne. Když jsou 4 stupně a míň (vločka) tak otáčky nepadají, naopak při dojezdech a při neutrálu letí nahoru až třeba ke 3 tisícům. Takže jsem celkem spokojenej (už bych to ani neřešil, prostě sem si zvykl že na křižovatkách hučím jako debil), ale co teď řeším je to, že kolikrát řadím do těch 3 tisíc a nevím, zda tímto neodrovnám spojku... V servise mně řekli, že to na spojku nemá žádnej vliv, ale kámoši zas tvrdí, že si ju takto odrovnám. Co vy na to? Díky za info.
hankeys píše:tak se podělím o svoje zkušenosti s tímto motorem. Po koupi v březnu tohoto roku se projevilo několik popisovaných problémů. Jednak po delším stání motor nastartoval nabrnk, ale při pokusu o rozjetí chcípl. Také se mi začalo projevovat kolísání otáček při neutrálu, kolikrát se mi stalo, že auto chcíplo při dojezdu např. ke kruháču. to byla hrůza, ale přišel jsem na to, že k tomu chcípnutí tenkrát nedocházelo hned, až tak po druhém zakolísání a když to začlo kolísat, tak stačilo zmáčknout spojku a ustálilo se to.
Asi před dvěma měsíci jsem měnil olej atd. a v servise jsem se o tom zmínil, samozřejmě po přečtení několika podobných témat a říkám jim, ať mi tam nahrají novej soft, nebo vymění škrtící klapku. Oni že mi tam zatím nahráli novej soft, že uvidíme. Auto pak šlapalo jak hodinky. Rozjezdy úplně v pohodě, kolísání fuč. Nicméně jak se objevily první mrazíky, to znovu začalo.
Dokonce se mně teď zdá, že motor pracuje v jiném režimu, a to dle venkovní teploty (podle té kontrolky v podobě vločky). když nesvítí nemám problémy. když svítí žlutě tak se projevuje kolísání otáček. Bohužel se to zhoršilo do té podoby, že už to chcípne někdy hned napoprvé a už nepomáhá zmáčknout spojku a když kontrolka svítí červeně tak se mně stává, že volnoběžné otáčky letí až ke 3 tisícům a motor řve jak urvanej, což při stání na místě je docela masakr. nepomůže ani zmáčknutí spojky, prostě po docela dlouhé době to samo začne klesat na volnoběh, kterej je stejně vyšší jako normálně, nějakejch 1100 otáček, normálně to stojí někde na 800 otáčkách.¨
Takže mám zatím pokoj se studenými rozjezdy, ty se už neobjevují, ale motor se chová podle aktuálního počasí :D
Má někdo podobné zkušenosti? případně co stím? nechat něco vyměnit natvrdo?
Díky

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 19.12.2011 18:55

Bol som v servise a celkom spokojnost. Vycistili skrtiacu klapku. Motor odvtedy neskapina, nepada. Je vsak pravda, ze ked je studeny (a aj celkovo) ma mensiu chut na padanie otacok.
V podstate otacky nekolisu, cim studensi, tym mensia chut padat k neutralu.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

yellow7431
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 10.05.2010 20:41

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od yellow7431 » 29.12.2011 08:06

Zdravím všetkých,
no dospel som k tomu, že budem musieť vymeniť piestne krúžky a gufierka. Mám však jeden problém - neviete mi poradiť kde sa dá zohnať kompletná sada piestnych krúžkov na môj motor?
Volal som do Fordu a tam, že mi vedia predať iba celý polmotor :(

Vďaka za odpoveď.
yellow7431 píše:Pre Cechacek, Maarff,

zdar chlapi, mám tiež 1.8 Flexifuel, avšak mám problém, "žerie" mi to olej. Teraz pred výmenou mám najazdených 11 000km a už som musel doliať asi 3 alebo 3,5l oleja. Ako ste na tom vy, vydrží vám olej od výmeny do výmeny, alebo tiež musíte niečo dolievať?

Vďaka za odpoveď.
Ford focus C-max 2006, 1.8 - 92kW, flexifuel - E85, 154 000km
LPG - Gastech

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host