Stránka 12 z 13
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 23.08.2008 16:46
od TripleJay
2.0 TDCi je pri dialnicnych rychlostiach tissi ako 1.8 TDCi, ale aj 1.8 je nad 100 takmer nepocutelna, "najhorsie" je to pri akceleracii 1-3, ale pri ustalenych rychlostiach a hlavne vyssich je tissi ako 1.6 benzin
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 03.09.2008 07:20
od TripleJay
Taky moj postreh; pri montazi ventilkov do ostrekovacov skla som musel dat dole deku spod kapoty, nakolko chcem "spoj" este prelepit izolacnou paskou. Jazdil som bez deky cca 20km (bude toho viac, aj dialnica, doplnim) a musim povedat ze subjektivne som ziadny rozdiel v hluku/zvuku od motora nezaznamenal. Max rychlost 80, po BA
edit: mam za sebou 120km po dialnici, max. 140km/h som siel. Rozdiel som predsa len zacul, ale az okolo 120, zvuk motora viac pocut v interieri, ale vazne len minimalne. Nad 130km/h pri pustenom radiu a kvoli aerodynamickemu hluku uz nepocut rozdiel vobec
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 04.09.2008 13:07
od Milinko
Je to sice trochu OT, ale po delší době jsem opět natankoval Shell V Power diesel a zaznamenal jsem, mimo to že líp jede, tišší projevu motoru = menší hlučnost

...jen ta cena

Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 19.09.2008 20:47
od Davidson
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 22.10.2008 20:46
od vahala
Nedával někdo tlumící koberec pod přední kapotu na Fokuse II kombi po FL, motor 1,6 Duratec? Ne že by byl nějak přehnaně hlučný, ale při vyšších rychlostech na dálnici by tišší teda být mohl

Přemýšlím o zakoupení a nerad bych zbytečně vyhazoval peníze

Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 22.10.2008 21:58
od Bullitt
Snad to není OT, přidám moje zkušenost z FF I:
Celkový dojem z auta - poměrně tiché co se jízdy týče(nechci s něčím srovnávat, mám na mysli takový ten dojem). Hlavní hluk bych řekl dělají z velké části pneu(195/60 R15 Bridgestone Turanza - hlučností mě trochu zklamaly), pak nerovný asfalt(podélné vlny, koleje, hrubší povrch), samozřejmě na příčných nerovnostech, dírách apod. nápravy logicky nějaký hluk udělají, ale rozhodně si nestěžuju. Aerodynamický hluk začíná až při vyšší rychlosti(přes 120km/h), ale ne extrémně - spíš to pak přehluší motor:
Ale co mě zklamalo, je motor - na volnoběh skoro neslyšný, ale už kolem 2500 ot. je docela slyšet a nad 3-3500 ot. už dost, ale ne takový ten "zdravý, sportovní" zvuk, spíš podobný dieselu. Naštěstí dvoulitr táhne dobře od nízkých otáček, tak ho není nutné točit. Mám auto krátce, budu teď měnit olej, tak snad to pomůže. Na haubně ten tlumící materiál je, ale nějak to nepomáhá, hluk se do kabiny asi šíří jinudy.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 23.10.2008 10:42
od Milinko
Olej pomůže jen trochu....nejvíc kraválu jde jednoznačně od náprav, od podlahy....ale dá se s tím jen těžko něco dělat. Někdo tady zmiňoval, že jeho známy tlumil na C-Maxovi podběhy a podlahu,tuším Dynamatem, a výsledek nic moc....zvykneš si

Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 23.10.2008 10:46
od zirafak
vahala píše:Nedával někdo tlumící koberec pod přední kapotu na Fokuse II kombi po FL, motor 1,6 Duratec? Ne že by byl nějak přehnaně hlučný, ale při vyšších rychlostech na dálnici by tišší teda být mohl

Přemýšlím o zakoupení a nerad bych zbytečně vyhazoval peníze

ciastocne ano motor stratil taky cinkotavy zvuk,ale rozhodne zazrak necakaj
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 05.02.2009 09:24
od JardaH
Ahoj. Nevíte, co by to mohlo být: při jízdě při určitých vibracích (od motoru) cvakání (pravděpodobně rezonace něčeho) někde z prostoru pod tapecírunkem na stropě, asi tak vepředu u světla interiéru. Začalo to tak před vánoci, dělá to stále více a už mě to začíná lézt na nervy. Dík
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 05.02.2009 10:41
od Anndy
Neviem akeho fofa mas. Ja mam FL08 a tiez mi robi nieco podobne - medzi prednym sklom a stropnym svietidlom. ja som tam nahmatal, nejake kovove "medziclanky". Dal som tam vyplnovaci material a stihlo to.
Mozno vsak ma vyznam rozobrat svietidlo, teda vybrat ho a skusit sa pozriet, co tam je. Mozu to byt kable, uchytenie svietidla, a podobne.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 16.04.2009 09:56
od jarous350
Bullitt píše:Snad to není OT, přidám moje zkušenost z FF I:
Ale co mě zklamalo, je motor - na volnoběh skoro neslyšný, ale už kolem 2500 ot. je docela slyšet a nad 3-3500 ot. už dost, ale ne takový ten "zdravý, sportovní" zvuk, spíš podobný dieselu.
Mam stejny pocit, presel jsem na Focuse z Escorta (stejny motor 1.6 Zetec), v otackach nad cca 2.5tis byl tedy Escort tissi.
Co s tim? Vyresil to nekdo jednoduse nejakou tlumici vatou? Trochu jsem hledal, ale nic jsem na foru nenasel.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 26.04.2009 20:02
od jarous350
Bullitt píše:Na haubně ten tlumící materiál je, ale nějak to nepomáhá, hluk se do kabiny asi šíří jinudy.
Ma byt vubec tlumici material jeste nekde jinde nez na kapote? (napriklad na delici stene mezi motorovym prostorem a interierem? - nic tam nemam). Jinak to original na kapote mi proti hluku neprijde nic extra.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 26.04.2009 20:07
od Bullitt
Jestli si to vybavuju správně, tak je v motoru tlumící materiál(kromě kapoty) i na přepážce mezi motorem a kabinou. Když vzpomenu, tak se do motoru mrknu.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 26.04.2009 20:15
od jarous350
Bullitt píše:Jestli si to vybavuju správně, tak je v motoru tlumící materiál(kromě kapoty) i na přepážce mezi motorem a kabinou. Když vzpomenu, tak se do motoru mrknu.
Kdybys to mohl i vyfotit, tak by to bylo vyborny!
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 27.04.2009 19:56
od Bullitt
Tak tady jsem to nafotil, nebylo už moc světlo, tak s bleskem, ale poznat to snad je:

Celkový pohled, izolace je zhora až dolů

Detail překrytí izolace stínícím plechem v místě nad výfukem
Podobně provedená izolace je v motoru Escortu.