Stránka 12 z 16
Napsal: 12.12.2007 08:25
od Mathiassko
Mam rovnake priznaky ako "powermax" v chladnejsich obdobiach na zaciatku jazdy tiez kolisu otacky po zohriati motora OK. V diagnostickom mode teplota nasavaneho vzduchu 51 st. a to stale. Som po diagnostike vo forde, kt. dopadla bez chyby. Mozno tieto dve veci nejako spolu suvisia.(kolisanie otacok+teplota nas. vzduchu). Tiez u mna tak zname obtiazne ranne studene starty.
Napsal: 13.12.2007 12:05
od powermax
Po pardnovom skumani prichadzam k nazoru ze na mojom aute nezobrazuje diagnosticky mod teplotu nasavaneho vzduchu, takze jedine nejaka diagnostika. Ten bod 9 podla popisu je asi udaj z cidla rychlomeru.
To kolisanie otacok je tak jemne a vyskytuje sa tak malo ze to neriesim a ranne starty zatial bez problemu lebo je vzdy okolo nuly.

kurnik kde je ten sneh?
Napsal: 26.12.2007 13:23
od catman
Možná hledám špatně, ale můžete mě prosím navést na správné vlákno nebo poradit, kde je asi chyba - měl jsem vyndanou asi jeden den baterku na nabíjení. Po připojení se začal objevovat problém, který jsem měl už v létě a pak i na podzim.
Vždy se to nějak samo ustálilo, ale tedka je to zde znovu a už mě to nedá spát. Nastartuju a volnoběh vystoupá během cca 3s na 3000ot. a pomaličku stoupá. Když zařadím a jedu, tak otáčky díky zátěži klesnou, ale při vyřazení zase vyletí nahoru.
Dříve jsem hledal,našel jsem info, že by to mohla být jakási prasklá hadička - není ale pořádný obrázek, nikdy jsem ji nenašel. Žádné škrtící klapky, konektory ani ventily jsem nečistil, nechci šahat do věcí, které nevím, co dělají.
Specializovaný servis v okolí není, do autorizovaného se mi příliš zatím nechce.
Pokud bych udělal fotky motoru, mohl by mi někdo poradit, které kontakty či součásti čistit ? Díky předem.
Napsal: 26.12.2007 18:20
od pelen
Chyba muze byt v otackovem senzoru.
Konektory 55-56 u 60pinove verze ridici jednotky a konektory 21-22 u 108pinove verze ridici jednotky.
Napsal: 26.12.2007 18:22
od pelen
Signal ze senzoru otacek a odpor senzoru otacek:
Napsal: 26.12.2007 18:49
od E-man
Catman: Asi ti to nepomůže, možná pomůže,ale já mám velice podobný problém...
Před týdnem jsem nabil přes noc baterii, po připojení neudrží volnoběžné otáčky. Což je samozřejmě opačný problém, ovšem podobnost mě zaráží.
Dřív se mi podobný problém vyskytl někdy v září... Tehdy jsem měnil baterii... Přisuzoval jsem to restartu ŘJ, protože to po udaných asi 8 km zmizelo.
Teď se problém s padajícími otáčkami na volnoběhu, neodstranil ani po 250 km a dvou nových restartech. S kamarádem jsme to prošli skoro všechno, ale problém neustal.
Jedna věc je mi podivná, když jsem baterii nabíjel, bylo mi divné, že po připojení na nabíječku do ní nešly žádné ampéry, takže byla nabitá.
Když jsem ji nechal změřit dává 10V, zkusili jsme ji napojit v dílně a byla nabitá, což asi znamená že půjde na reklamaci a já si zajdu do Fordu...
Myslíte, že by můj problém s volnoběhem mohla způsobit baterka?
Díky

Napsal: 26.12.2007 19:03
od catman
Tak jsem se vrátil z cesty k rodičům - řvaní motoru na křižovatkách mě přivádělo do stavu šílenství, za městem jsem zkusil pedál až na podlahu a po nějakém 1-2km se to najednou začalo chovat slušně, přechod po sešlápntí je OK, otáčky padají na volnoběh správně.
Chtěl jsem vyzkoušet i postup z
http://www.fordclub.sk/index.php?kat=6 , ale "samo" se to opravilo. Nicméně - nevím, zda je to opravdu jen otázka kalibrace jednotky a nebo nějaká jiná samoopravená závada, která se za chvíli objeví znovu

.
Pokud poradí i někdo další, budu rád za každý námět. Například i ty zmiňované hadičky, co by někde měly/mohly být prasklé....
Napsal: 26.12.2007 19:33
od pelen
to E-man:
10V na baterce vypada, jako ze ma jeden clanek zkratovany. Stalo se mi to u jedne Varty. Spatny clanek ma z vnitrni strany naprasene sede olovo na stenach z plastu.
to catman:
Vzpominam si, ze uz nekdo psal podobny zbusob doladeni volnobeznych otacek - nekolikrat poradne vytocit motor.
Napsal: 10.01.2008 20:51
od Srnka
catman píše:Tak jsem se vrátil z cesty k rodičům - řvaní motoru na křižovatkách mě přivádělo do stavu šílenství, .... atd
Zdar. Je tomu asi týden, co jsem si připadal úplně stejně jako ty

)))))))) Šílenec za volantem u křižovatky s 3000 ot./s

))))) Když se mi to stalo po prvé, tak mi stačilo ujet cca. 2 km ( zahřál se motor ) a bylo to v pohodě. Ale když se mi to stalo po 14 dnech znovu, tak jsem celkem najel 9km než jsem docílil volnoběhu. Zrovna bylo všude náledí a já přilepenou nohu na spojce s výrazem
Jel jsem s tím za kámošem ( automechanik ) a hned mi řekl co s tím. U konce plynového lanka je pružinový motůrek ( asi regulátor otáček ) tak ten my prý zamrznul. Může v něm být i malinko nečistoty a to vše pomáhá k tomuto zasekávání. Poradil, abych lehce vracel ( né násilím ) plynové lanko zpět ( k takovému šroubku - koncáku, kde je daný volnoběh ) Nevím kolik stojí nový, ale pro Felicie to stojí kolem 3500,-. Hrůza. Když rozmrzl, hned padli otáčky ........... Do třetice se mi to nestalo, tak to nemám vyzkoušené ...... snad se mi to už nestane

)
Napsal: 10.01.2008 21:00
od Damon
OT
To Srnka: Nemá to nic společného s tím co si psal ale koukni sem:
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=600
Teda jestli máš auto dle avataru.

Napsal: 20.01.2008 00:42
od wayne001
Zdravim vsetkych.Mohol by niekto v strucnosti popisat cistenie spominaneho ventilu volnobehu,mam stym asi tiez problem.Dik
Napsal: 20.01.2008 00:57
od canndale
ked som sa v servise (nonFORD) pytal na cistenie volnobezneho ventilu.. spominali ze to musi po precisteni ist na diagnostiku a podobne.. neviem co je na tom pravdy mate s tym niekto skusenost?
Inak ked mam na krizovatke problem s padajucimi otrackami (tak raz za mesiac sa mi to stane

) tak staci u mna parkrat dupnut na plyn a otacky na 2500 - 3000 a ustane to (ako tu bolo spominane vyzeram ako sialenec s ktory sa chce pretekat, uz som tak vyprovokoval jednu oktaviu a dve felicie..

)
Napsal: 20.01.2008 10:19
od wayne001
Canndale, nevies nahodou kolko stoji tento ventil na Slovensku?
Napsal: 20.01.2008 12:15
od czafro
Zdravim... tak jak tu vsichni pisete, mam stejny problem...kdo by to cekal Laughing . No tak od zacatku mam FOFO 1,8 16V, 1999, otacky asi jako vsichni akorat mi to nechipa... ale muzu rict, ze Volnobezny ventil mi nepomohl ani vymenit, MAF jsem cstil jako blazen a znamy mi meril odpory...taky bez vysledku. Ale jednou jsem se docetl, ze by to mohlo byt Cidlem rychlosti na prevodovce...ale i tady Vas uklidnim. Proste kdyz jsem ho odpojil a rzojel, sedel jsem v uplne jinem aute, otacky klesaly jako po masle zadne straseni chodcu, zadne trapeni spojky a prevodovky proste jedna basen..Smile Al krutou pravdou je ze mi nejel tachometr, coz se sem tam hodi a taky nevim co by na to rikala RJ kdyby se ji to cidlo dlouho neozvalo...Kazdopadne jsem poridil novy kus a zvesela jsem ho zacal menit...Svine drzi na O krouzcich, ktere drzi jak luteranska vira a uz to vypadalo, ze budu nahrivat autogenem...coz je pro me zly sen a pro koho by nebyl kdyz je prevodovka hlinikova Rolling Eyes ale nastesti si pak dalo rict a bylo venku...zasunul jsem novy kus Embarassed ale chyba lavky zadna zmena... Tak ted se vrhnu na Vase napady s hadickama...a pak pisnu, mejte se a diky za rady a napady...
Napsal: 20.01.2008 19:37
od canndale
wayne001 píše:Canndale, nevies nahodou kolko stoji tento ventil na Slovensku?
Zial neviem, po informacii ze to musi ist na diagbostiku, ktoru som dostal som to nechal tak.. Fofo mi robi to zatial len raz - dvakrat za mesiac, tak to nieje este kriticke, tak to zatial neriesim
