Stránka 12 z 16
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 10:03
				od ballu
				Pro mne osobně by musel někdo tyto obrázky rozklíčovat co ty hodnoty znamenají. Pak se dá teprve laborovat, čím to může být. 

 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 11:17
				od marx2000
				1. fotka - pohled na PP 

2. fotka - obohacování směsi
3. fotka - O2 senzor (lambda) první a napravo druhá
Samozřejmě sofistikovanější pohled a komentář by to zasloužilo 

 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 12:02
				od ballu
				Chtělo by to odborný výklad. Laicky, když to vemu selským rozumem, tak obohacení + 5,5% na obou budících dle mého, asi OK, vliv může mít stav vzduchového filtru a stav obou lambd. Ale ty dva budíky od lambd,  jedna jak zuby na pilce, druhá skoro vyžehlená. Co je správně, pro funkčnost ta pilová nebo vyžehlená, funkční a nefunkční lambda a nebo první - zubatá dává pokyny do ŘJ , ta upravuje směs a ta druhá lambda jen kontoluje, zda byla úprava udělána OK. Ikdyž ta druhá, dle dedukce , kontrolní, ta tam nějaký zub má. A nyní babo raď.  

 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 12:57
				od enjoy
				Nevím, jestli je ke konektoru od lambdy tak luxusní přístup, jako u Escorta, ale pokud ano, tak bych jí odpojil a se spotřebou půjdeš určitě dolů a je to nejlevnější řešení. 
Pokud se spotřebou dlů nepůjdeš, hledej jinde 

 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 13:05
				od marx2000
				Odborník v servisu mi měřil lambdy a řekl, že takovýto stav je správně.
Ke konektorům je luxusní přístup. Mohu zkusit odpojit, doufám, že tím něco neposeru nadobro 

Ještě by to mohlo někde přisávat falešnej vzduch, nebo tak něco.
Nevim.
Každopádně mě znervozňuje, že na volnoběh to žere jako prokopnutý 1.5 l, ale třeba po druhém staru motoru (oboje za tepla a po chvíli) zase 0.8. 
Někdy je volnoběh neklidný, takže se vibrace přenášejí do kastle, při jiném startu je naprosto "perfektní" a tichý, že se to tváří jako kdyby auto chcíplo. Proč prostě při každém teplém startu nejsou všechny hodnoty (spotřeba/otáčky) +- stále stejně?? Nevíte někdo? Dík
 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 13:14
				od Ondrej1
				Ty lambdy podle me slapou spravne. Prvni je pred katatem a druha za - pokud by byla i druha zubata tak by byl problem s katalizatorem.
A obohaceni 5% je taky luxus. Ale kazdopadne z takto statickych snimku se nic nepozna. Chtelo by to nejake zive data.
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 13:17
				od marx2000
				Ondrej1 píše:Ty lambdy podle me slapou spravne. Prvni je pred katatem a druha za - pokud by byla i druha zubata tak by byl problem s katalizatorem.
A obohaceni 5% je taky luxus. Ale kazdopadne z takto statickych snimku se nic nepozna. Chtelo by to nejake zive data.
Jen bacha na to, že těch 5% obohacení je v momentě stisknutí spouště. Koukni se na max. hodnotu níže pod rafičkou.....
 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 13:55
				od Ondrej1
				Prave proto pisu, ze to chce nejaka ziva data. Tech 20% muze byt chvilkove pri nejake akceleraci, nebo stundenem motoru.
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 14:21
				od marx2000
				Okej, natočím to na video. Postnu na jutub a dám link. 
Natočím postupné přidávání plynu (na neutrál) s pohledem na obohacování.
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 15:58
				od marx2000
				
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 15:59
				od smoula
				Nemáš nějakej vysokej volnoběh? Já mám tak 750 +/-
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 16:05
				od marx2000
				smoula píše:Nemáš nějakej vysokej volnoběh? Já mám tak 750 +/-
Jak jsem již psal: JAK KDY 

 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 22:10
				od ballu
				Asi bych to řešil takto. Domluv se na nějaký den se smoulou, odpojit baterku resetovat ŘJ a po zapojení, ať ti smoula károu projede nějaký úsek a načte ŘJ na svou nohu, co to udělá se spotřebou.Tím se odbourá ta varianta těžké nohy, ale nyní dle videa  
  
  
 po 4 minutách, aby byl volnoběh  na 1000 ot, je nějak divné.
Ps: beru v potaz že vzduchový filtr je čistý a svíčky mají OK odtrh - zkontroluj i origo bývají v krabičce  rozdílné odtrhy a zkusmo si mákni na hadici k chladiči při zahřívání po nastartování. Připadá mě že termostat netěsní, je pootevřený a proto nedosáhneš teploty kdy ŘJ zruší bohatost směsy a tím výši volnoběžných.
 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 12.12.2013 23:44
				od marx2000
				Ok, díky za postřehy. Žere to i s lehkou nohou.  Zkoušel jsem řadit max. kolem 2000 ot. Nic.  
 
Ve 120tis km byly autorizákem při servisní prohlídce svíčky měněny. Teď je najeto 128 tis km. Žádné chyby. Akorát kvičí řemen než se motor ohřeje (alespoň poznám kdy to je  

 ).
 
			 
			
					
				Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
				Napsal: 13.12.2013 08:06
				od smoula
				marx200: ty vibrace můžou bejt spojený i stím, že máš vysokej volnoběh. Když mě to točí těch 750 +/- tak to je bez vibrací, ale když máms tudenej motor, nebo teplej a držím plyn cca na těch 1000-1100 otáček, tak to taky lehce vibruje do volantu. Přikláněl bych se k tomu, co píše pan ballu. Protože těch 1000-1100 otáček mi to točí za studena, těsně po nastartování, takže asi máš furt bohatou směs nebo nvm.  
