Stránka 12 z 33

Napsal: 23.12.2007 23:00
od chmelko
Noah: tvoj fofo je fakt nejaká čierná ovca :?

Napsal: 23.12.2007 23:02
od Noah
Njn neudelam nic asi se mi to auto chce pomstit za dobrou peci :))Kdybych se k nemu choval jako vidlak asi bych tyhle problemy nemel treba :)))

Napsal: 23.12.2007 23:16
od chmelko
na tvojom mieste by som skočil na diagnostiku, fakt mam podozrenie na vstriky a k tomu by som vymenil aj termostat

topení

Napsal: 24.12.2007 02:17
od 51paja
no já mám focuse v naftě a topení při -10 nic moc jdu si pro vaták holt benzín to není :D

Napsal: 24.12.2007 12:07
od pelen
U ropaku musis ujet minimalne 10 km a pak zacne topit, motor je robustnejsi - vazi vice jako benzinak - a ma vetsi ucinnost (mensi spotreba paliva), proto ma mene ztratoveho tepla, ktere zahriva chladici kapalinu a jeji teplo je teplo pro vytapeni kabiny.

Napsal: 24.12.2007 13:46
od Stehnak
10km? Ty brdo, to bych ho pak mohl klidne z auta vyhodit, bo pri mejch 5 tam a 5 zpatky bych se stejne neohral. Co sme se prestehovali tak jedu skoro 1 km volakou obytnou zonou kde je 40 km/h. Cele to jedu na 2ku a na konci mi z auta uz jde teply vzduch (venku +5, predehrev nezapnutej).

Napsal: 24.12.2007 14:50
od Ahmed
Jozkablack píše:Tak jel jsem asi 100km vážně poklidnym tempem na pětku cca 110km/h, otáčky tak na 2500 a venku -5. Prostě se mi ručička nehne.
Otacky 2500 jsem zrovna namysli nemel. Je jasne, ze pri otackach 6000 se taky motor ochlazovat nebude. Ale kdyz mas 1700 - 2000ot., tak je to uplne o necem jinem.

Napsal: 24.12.2007 21:01
od Jozkablack
I kdybych byl zapřaženej na laně, měl pořádně zahřátej motor a vyřazenej kvalt (otáčky okolo 800), tak se ručička ani nehne a je jedno jak dlouho mě bude táhnout. Termostat zavře velkej okruh a nechá kolovat jen malej a pokud dobře funguje je jedno jestli je venku -30 Prostě ta troška kapaliny která koluje v malym okruhu se neochladí tak aby ručička poklesla.

Napsal: 26.12.2007 15:08
od Ahmed
A jak vis, ze termostat uzavira velky okruh, kdyz je rucicka uprostred? Podle me je blbost, aby na provozni teplotu bylo chlazeni malym okruhem, ... :wink: To by taky znamenalo, ze teplota musi byt pod 80°C (dle termostatu).

Napsal: 26.12.2007 17:26
od pbjun
No nevim jak vy panove, ale ja nez dojedu na kruhac u nas tak mi jde teply vzduch (cca 2km po obci) a po 5km uz mi jde vzduch tak horky ze nejde udrzet ruka :D

Napsal: 26.12.2007 21:59
od Jozkablack
Ahmed: No myslim že pokud se teplota chladící kapaliny dostane na požadovanou hodnotu dejme tomu 80°C (dle termostatu), postará se správně fungující termostat aby tam ta teplota taky už zůstala a pohybuje si s ní +-5°C a to na ručičce aspoň ne na tý mojí neni poznat. Měl by otvírat plynule a zase se uzavírat plynule. Pokud to udělá najednou je možný že je to viditelný na ručičce, ale to je pak na zvážení jestli je to v pořádku. Prostě jsem jen chtěl říct že když už se motor zahřeje na provozní teplotu, neschladíš ho nízkejma otáčkama ať pojedeš jak dlouho chceš z jakýhokoliv kopce. Ne pokud je termostat v dobrý kondici. :wink:

pbjun: Benzíňáci se zahřívaj všeobecně rychleji než ropáci. I když na Fiestě 1.8D jde teplý vzduch po 2km a po 5km už fakt horkej.

Napsal: 27.12.2007 08:10
od tchifla
Mne to trva asi nejakych 10km nez zacnem citit teply vzduch... Pri vonkajsej teplote okolo 0 st. trva nejakych 20km, kym sa rucicka odlepi od 60 st. Je to podla mna o tom, ze clovek nemoze mat aj usporny a efektivny motor aj okamzite kurenie. Dieselom to trva dlhsie pretoze maju vo vseobecnosti lepsiu ucinnost.

Jak vám topí focus

Napsal: 27.12.2007 08:33
od cage
Za chvíli pojedu ven se psama tak se mrknu za jak dlouho se to zahřeje,je tam momentálně -6

jak vám topí...

Napsal: 27.12.2007 11:49
od cage
Takže pro srovnání ten můj topí takhle:

Napsal: 27.12.2007 11:52
od zewl
cage: ty jo, ty mas vevnitr vetsi kosu nez venku? :lol: