Stránka 12 z 33
Napsal: 23.12.2007 23:00
od chmelko
Noah: tvoj fofo je fakt nejaká čierná ovca

Napsal: 23.12.2007 23:02
od Noah
Njn neudelam nic asi se mi to auto chce pomstit za dobrou peci

)Kdybych se k nemu choval jako vidlak asi bych tyhle problemy nemel treba

))
Napsal: 23.12.2007 23:16
od chmelko
na tvojom mieste by som skočil na diagnostiku, fakt mam podozrenie na vstriky a k tomu by som vymenil aj termostat
topení
Napsal: 24.12.2007 02:17
od 51paja
no já mám focuse v naftě a topení při -10 nic moc jdu si pro vaták holt benzín to není

Napsal: 24.12.2007 12:07
od pelen
U ropaku musis ujet minimalne 10 km a pak zacne topit, motor je robustnejsi - vazi vice jako benzinak - a ma vetsi ucinnost (mensi spotreba paliva), proto ma mene ztratoveho tepla, ktere zahriva chladici kapalinu a jeji teplo je teplo pro vytapeni kabiny.
Napsal: 24.12.2007 13:46
od Stehnak
10km? Ty brdo, to bych ho pak mohl klidne z auta vyhodit, bo pri mejch 5 tam a 5 zpatky bych se stejne neohral. Co sme se prestehovali tak jedu skoro 1 km volakou obytnou zonou kde je 40 km/h. Cele to jedu na 2ku a na konci mi z auta uz jde teply vzduch (venku +5, predehrev nezapnutej).
Napsal: 24.12.2007 14:50
od Ahmed
Jozkablack píše:Tak jel jsem asi 100km vážně poklidnym tempem na pětku cca 110km/h, otáčky tak na 2500 a venku -5. Prostě se mi ručička nehne.
Otacky 2500 jsem zrovna namysli nemel. Je jasne, ze pri otackach 6000 se taky motor ochlazovat nebude. Ale kdyz mas 1700 - 2000ot., tak je to uplne o necem jinem.
Napsal: 24.12.2007 21:01
od Jozkablack
I kdybych byl zapřaženej na laně, měl pořádně zahřátej motor a vyřazenej kvalt (otáčky okolo 800), tak se ručička ani nehne a je jedno jak dlouho mě bude táhnout. Termostat zavře velkej okruh a nechá kolovat jen malej a pokud dobře funguje je jedno jestli je venku -30 Prostě ta troška kapaliny která koluje v malym okruhu se neochladí tak aby ručička poklesla.
Napsal: 26.12.2007 15:08
od Ahmed
A jak vis, ze termostat uzavira velky okruh, kdyz je rucicka uprostred? Podle me je blbost, aby na provozni teplotu bylo chlazeni malym okruhem, ...

To by taky znamenalo, ze teplota musi byt pod 80°C (dle termostatu).
Napsal: 26.12.2007 17:26
od pbjun
No nevim jak vy panove, ale ja nez dojedu na kruhac u nas tak mi jde teply vzduch (cca 2km po obci) a po 5km uz mi jde vzduch tak horky ze nejde udrzet ruka

Napsal: 26.12.2007 21:59
od Jozkablack
Ahmed: No myslim že pokud se teplota chladící kapaliny dostane na požadovanou hodnotu dejme tomu 80°C (dle termostatu), postará se správně fungující termostat aby tam ta teplota taky už zůstala a pohybuje si s ní +-5°C a to na ručičce aspoň ne na tý mojí neni poznat. Měl by otvírat plynule a zase se uzavírat plynule. Pokud to udělá najednou je možný že je to viditelný na ručičce, ale to je pak na zvážení jestli je to v pořádku. Prostě jsem jen chtěl říct že když už se motor zahřeje na provozní teplotu, neschladíš ho nízkejma otáčkama ať pojedeš jak dlouho chceš z jakýhokoliv kopce. Ne pokud je termostat v dobrý kondici.
pbjun: Benzíňáci se zahřívaj všeobecně rychleji než ropáci. I když na Fiestě 1.8D jde teplý vzduch po 2km a po 5km už fakt horkej.
Napsal: 27.12.2007 08:10
od tchifla
Mne to trva asi nejakych 10km nez zacnem citit teply vzduch... Pri vonkajsej teplote okolo 0 st. trva nejakych 20km, kym sa rucicka odlepi od 60 st. Je to podla mna o tom, ze clovek nemoze mat aj usporny a efektivny motor aj okamzite kurenie. Dieselom to trva dlhsie pretoze maju vo vseobecnosti lepsiu ucinnost.
Jak vám topí focus
Napsal: 27.12.2007 08:33
od cage
Za chvíli pojedu ven se psama tak se mrknu za jak dlouho se to zahřeje,je tam momentálně -6
jak vám topí...
Napsal: 27.12.2007 11:49
od cage
Takže pro srovnání ten můj topí takhle:
Napsal: 27.12.2007 11:52
od zewl
cage: ty jo, ty mas vevnitr vetsi kosu nez venku?
