Zvuk po vypnutí motoru Ford Focus 1.8TDCI

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
jorki1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24.11.2008 18:35

Re:

Příspěvek od jorki1 » 08.02.2009 04:43

Vodik píše:Čéče, na to nám asi nikdo neodpoví.
asi tam je nezávislé topení .

Walker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11.03.2008 21:45

Re: Zvuk po vypnutí motoru Ford Focus 1.8TDCI

Příspěvek od Walker » 09.03.2009 16:11

to Andre22: tak to bych z moji zkusenosti rekl, ze mas dvojhmotak v haji. Presne co popisujes todelalo i me. Ted ho mam mesic vymenenej a v pohode, prede jako kocka sice pri vypnuti to udela takovy tozaklepani, ale mnooohem slabsi. Asi to ze svoji podstaty udelat musi, ale ne stylem, ze to musi vyskocit z auta, jako to driv delalo. Bohuzel to bylo nakladny jako prase, 18 koliku i se spojkou.

OT. ted mi pro zmenu prestalo fungovat topeni, respektive, jedu do prace, motor ukazuje ohrati na provozni teplozu (rucicka uprostred) a fouka to ledovej vzduch. Nejak si porad uzivam, uz mi to zacina lizt na nerv :( .
Ford Focus combi 1.8 TDCI 74 kW, 10/2004, stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
andre22
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 06.04.2008 20:48
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvuk po vypnutí motoru Ford Focus 1.8TDCI

Příspěvek od andre22 » 09.03.2009 20:57

to Walker: přesně tak, byl to setrvák... a myslím, že přišel na necelých deset tisíc u Dudíka v Opavě (doporučuju :wink: )
to topení mi jednou příjde, že mi to za 20km cestou do práce nestihne topit vůbec, někdy zas že brzo, ale možná je to jen můj blbý pocit :lol:
Ford Focus Combi Ghia * 1,8 TDCI * 74 kW * stříbrná metalíza * provoz: 30.05.2003 Spain, 30.05.2008 Czech rep.
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
nashp
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 09.05.2010 19:27

Re: Zvuk po vypnutí motoru Ford Focus 1.8TDCI

Příspěvek od nashp » 07.03.2012 21:04

Zdar, mám 1,6 tdci 66kw rv06 focus , vždy když jsem startoval nebo vypnul motor, tak něco strašně zarachotilo v motorovém prostoru. Ve dvou servisech mi řekli , že určo setrvák a hned chtěli domluvat termín na opravu. Cena tak 14000kč. Krom toho zarachocení vše v poho i během jízdy ok, tak jsem to neřešil. Teď mi známej chystal auto na stk a zjistil, že celou dobu to dělala podtlaková hadička která mlátila o plast. Hadičku přichytil a je po rachocení, prostě super. Nezdá se to, ale opravdu to byl zvuk, jako by se to mělo celé rozpadnout. Doporučuji, pořádně si rozmyslet výměnu setrváku a podívat se na vše co takhle může mlátit :wink: jo fofik má najeto 130 000 km čus
1,6 tdci, 66 kw, rv.2006

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů