Stránka 11 z 16
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.05.2008 21:38
				od pbjun
				To je fuk, psali tam ze z 1,6 na 1,8 problem neni, poptam se na to a mozna bych do toho sel... preci jen ten motor co mam ma najeto 160tis a ztraci se olej, spojka uz brzo pujde do haje a podobne... a prestavba? myslim si ze uchyty zustanou, motor + prevodovka + polosy a dobre 

 samozrejme nejdriv dozadu kotouce....
 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.05.2008 21:39
				od deekay
				hm co ridici jednotka a kabelaze?  

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.05.2008 21:41
				od pbjun
				Tak kabelaz snad stejna a Rj k motoru no... A kdyz ne tak jedno fofo na ND se sehnat da lehce a prehazet to komplet taky neni nejslozitejsi... Mati ma fiestu 1,3, ale motor je tam z esca nejsilnejsi 1,3 - 51kw, ted sem si vzpomel ze v TP je psano prestavba z 1,1 na 1,3 

 a taky to slo 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.05.2008 21:45
				od deekay
				Tak fajn, jsem na to zvedav drzim palce 

Jinak tehda do escortu se prestavovalo z 1.6 na 2.0, pac ten motor vizualne vypadal uplne stejne, takze dyz se nechalo vymaznout cislo motoru z TP tak to nikdo nepoznal dyz nemel duvod e v tom nejak extremne stourat 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.05.2008 22:43
				od Blue
				deekay píše:
Povolujeme záměnu motorů se stejným obsahem (1,6 za 1,6) 
Povolujeme snížení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,4) 
Povolujeme zvýšení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,8) 
Extrémne úpravy motorov. 

 Nič v zlom, samozrejme. 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.05.2008 22:45
				od deekay
				Blue: No tak kazdy asi pochopil ze jsou to priklady 

 Resili jsme tu vymenu motoru za silnejsi ze....
 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.05.2008 23:11
				od Blue
				Veď som to myslel ako žart predsa, nie? 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 27.05.2008 12:21
				od Litvajs
				Prosím o radu, jaký rozměr intercooleru pod nárazník by mohl být nejvhodnější u dieselovýho motoru. Dík
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 27.05.2008 12:35
				od jamaka
				a kde ho akoze chces dat? rovno pred chladenie vody (klimy) ?
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 27.05.2008 12:49
				od pbjun
				No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek 

 chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 27.05.2008 13:08
				od deekay
				Hm takze presne jak jsem cekal. U me by to bylo mene zadnich kotoucu, ktere uz mam z vyroby.
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 27.05.2008 13:22
				od Boban
				pbjun píše:No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek 

 chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
 
Ty kotouče je blbost, jelikož ani u 1.8mi není z výroby pravidlem 1.8 = kotouče
 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 27.05.2008 13:47
				od pbjun
				To sice ne, ale jsou tam udajne bud kotouce nebo vetsi bubny 

 ani jedno nemam, ale to uz je drobnost, to je cca 6tis, nejhorsi je ten motor s tim svazkem... jednak sehnat to kdyz to sezenes tak to zaplatit a pak to este zapojit... to je na maslu 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motor
				Napsal: 27.05.2008 19:29
				od bee
				zdravim pani, dost som cital o moznostiach zvysenia vykonu u Duratec motora (1.8 l) hosi z UK co vyvinuli turbo na Duratec varuju pred pouzitim RJ/ECU (resp. mapy) z USA - nepasuje na europske motory! Takze bacha na to pri kupe turbokitu z USA, kt. obsahuje vacsinou aj RJ (mapy). Inak aj ked su teraz vsetky benziny fordu oznacene Duratec, povodny Duratec je od V6 3l az dole k 1.8 l R4. mensie motory maju zaklad v inych motoroch. Duratec je celohlinik a vizualne ma prehodene strany sanie/zvody oproti motorom s blokom Zetec.
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 28.05.2008 13:47
				od Frost
				pbjun píše:No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek 

 chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
 
Tak co vim já....1.6 má stejné poloosy jako 1.8. Nevim tedy proč měnit stejnou věc za tu samou. O věčích bubnech u 1.8 jsem taky nikdy nic neslyšel.