Stránka 11 z 16
Napsal: 07.12.2007 12:48
od chmelko
tak dialky 5,7 a mesto 8,5...už len tento rozdiel je hooodne divny

Napsal: 07.12.2007 15:21
od valo
Prešiel som celé vlákno o kolisajúcich voľnobežných otáčkach ale nič som nenašiel o dieseloch . Mám FOFO 1,8 TDdi 2002 atiež mám ten problém že mi niekedy kolíšu voľnobežné otáčky tak medzi 800 až 1100 keď stlačím spojkový pedal tak to prestane . Môže mi niekto poradiť kde môže byť chyba.
Re: Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky
Napsal: 07.12.2007 18:33
od Ali0299
Martin41 píše:A nebude to třeba metodikou podle které tu spotřebu
počítáš

počítám to tak že mám plnou nádrž - cvakne tankovací pistole- ujedu např. 200 km natankuju zase do cvaknutí pistole. myslím že takhle to je nejjednodušší způsob jak to spočítat. Jinak tankuju u shellu a mám svíčky NGK platinum. Samozřejmě nesmíš šlapat při akceleraci až na podlahu

a musíš správně řadit. prostě normální jízda.
Napsal: 07.12.2007 18:38
od Ali0299
chmelko píše:tak dialky 5,7 a mesto 8,5...už len tento rozdiel je hooodne divny

Samozřejmě záleží kde jedeš a jakej je provoz. Když pojedeš po praze ve špičce tak budeš mít spotřebu i 10l
Napsal: 09.12.2007 21:30
od pelen
Chyby motoru Endura:
Napsal: 09.12.2007 21:45
od chmelko
Pelen:už som si viac krat všimol, že popisuješ motor "enduro" vždy som mal za to, že je to "endura"

Samovolné zvyšování otáček
Napsal: 09.12.2007 21:50
od Martin41
Zrovna na to koukám, motor enduro musí být ropák když má EGR nebo ne ?
Napsal: 09.12.2007 21:58
od chmelko
takže enduro-diesel, endura-benzin?
Napsal: 09.12.2007 22:09
od Jozkablack
1.8l Endura-TDDI turbo diesel Toť přesné označení. Pelen se asi jen překlep.
Napsal: 09.12.2007 22:13
od chmelko
práveže nie, preto mi to vrtalo hlavou, že mi niečo utieklo
pelen píše:Stahni si popis motoru Enduro ze stranek Tada:
pelen píše:Stahni si "enduro 1_8 service.pdf".
Napsal: 09.12.2007 22:15
od Jozkablack
Chmelko: Aha ....jsi dobrej pozorovatel. Tak správně je určitě Endura....používalo se to už u Escorta tam to bylo Endura-DE.....Focus Endura-DI
Napsal: 09.12.2007 23:01
od pelen
Chyba je v nazvu souboru: "enduro .." motor ma nazev endura.
Napsal: 10.12.2007 07:37
od chylo
No takze po dnesnom rane musim pridat aj ja svoju skusenost. Po nastartovani a prejdeni aso 500 m som zacul z motora taky jemny klepot. Klepot nebo ostry ale taky ako keby vam koleso o nieco drhlo. Vymackol som spojku aby som trochu utisil motor a aby som to drhnutie lepsie pocul. Lenze po vymacknuti spojky mi zacali lietat otacky od 750-1250 otacok. Tak som spojku pustil chvilu som isiel asi cca 100 m. Drhnutie odrazu prestalo a aj kolisanie otacok. Auto stalo asi tri dni. Poradi niekto ? Dik.
Napsal: 11.12.2007 18:50
od powermax
Nuz aj ja som si vsimol kolisanie otacok za studena pri vyradeni, alebo ked trocha tuknem do plynu pri volnobehu tak asi 3x zakolise 800-1000 ot. , potom zasa buble normalne. Som si myslel ze to tak ma byt.
Dnes mi nedalo a pozrel som teplotu nasavaneho vzduchu. Display ukazal 34 stupnov, aj ked palubny pocitac ukazoval 5 stupnov.
Takze nieco s cidlom teploty nasavaneho vzduchu. Da sa vycistit prip. nakalibrovat , alebo je nutna vymena?
Napsal: 12.12.2007 07:53
od powermax
Dnes rano som spustil diagnosticky mod pristrojovej dosky a nastavil bod 9 teda teplota nasavaneho vzduchu. Ked auto stoji ukazuje futr 34 stupnov , ale akonahle sa zacne pohybovat zacnu sa tam menit hodnoty na podivne cisla, podla rychlosti auta! bud to ukazuje nieco ine , alebo mam zly navod.