Stránka 11 z 17

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 08:43
od Karel2
No ja se pred lety rozhodoval jestli FFII, ci prave nastupujici FFIII a tu popsany dojem jsem nemel, ovsem abych pravdu rekl, trochu jsem mel pocit, ze ta FFIII ma trochu sterilnejsi ovladani na okresce. Tady ji ma par kluku, ale vubec jsem nazaznamenal takovouhle reakci, jako pise Jurawood. Mozna by k tomu mohli majitele, co uz to maji v ruce, taky neco rici, napr. Anduril.

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 14:37
od Jurawood
Copak není někde porovnání slalomu mezi kužely? K čemu se vůbec dělají všechny ty recenze?

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 15:06
od 321910336
novinářům se nesejdou ani dvě auta se stejnou velikostí kol do testu, natož tak aby sehnali dvě auta každé jiné generace se stejným motorem a měli stejné pneu v dobrém stavu a u obou se dalo vypnout ESP. osobně bych si ve slalomu vsadil na FF3, na okreskách na FF2

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 15:31
od Nonid
Ona o tom spousta nasich pisalku ani nevi vetsinou... Stejne jako mi prodejce u rocnich skodovek nebyl schopnej rict, jestli mnou vybranej model ma viceprvek nebo ne :bebng:

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 16:27
od TomFocus
Nonid...oc lll. víceprvek buď 4x4 nebo od! 110kw.

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 17:02
od Nonid
Jo, 110kW neni uplne presna informace, to ma totiz i 1.4 TSi. Zarucene je viceprvek u 1.8 TSi, mozna i 2.0 TDi, rozhodne je u 4x4 a RS.

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 17:07
od TomFocus
Poslední OT

Právě, že od 110kw.

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 17:17
od Nonid
Pak by to bylo od 132kW nebo 2.0 TDi :mrgreen:

Napsal: 15.10.2016 21:26
od Adow
Tata má 2.0 TDI a víceprvek nemá...

Re: FF3 predFL

Napsal: 15.10.2016 23:50
od ZaQik
... a uz me OT prestava bavit

Re: FF3 predFL

Napsal: 17.10.2016 09:11
od Jurawood
Nonin: z tvoji odpovědi "předFL se kroutí jako hadí žena" usuzuji, že se bavíš o mK3 předFL, t.j. od roku 2011.

Neměl jsem pocit, že se kroutí, spíše jako bych jel na gumách s profilem tak /100 s tlakem asi tak 1 bar.
Při prudkém impulzu do řízení se zepředu - dozadu ve tvaru spirály auto 2-3x zavlnilo, než teprve nabralo udaný směr. Strašně pomalá odezva. Když si odmyslím stabilizátor, přirovnal bych to k feldě.
No zas tak strašný to není, to kecám. Tvrdost, tuhost cítit je.
Dělalo to ve všech rychlostech. Náklon byl taky větší než bych čekal.
Rozhoduji se mezi fokusem MK2 a MK3 :nixw: ale tohle po přesednutí z 25 let starého auta mě dost zaskočilo. (Jistě prodat mazdu za 5 tisíc, za čtvrt mega koupit forda a vzpomínat jak jsem mohl v mazdě řezat zatáčky - zdrcující) Zřejmě v tom bude daň za výšku vozu, taky se už nesedí 30 cm nad silnicí. Ale zvykl jsem si i s rodinou. Na komfort kašlu, 95% času jezdím sám, ale rodina chce kombík (3 děti).
Jen mě zajímalo jestli se tak chová i MK2, nebo se to zhoršilo s MK3? Každý tvrdí něco jiného.
Každopádně spousta recenzí píše, že podvozek je mnohem více naladěn na komfort a dost lidí psalo o přání aby se ford probral a zase se vrátil, kde byl. Diskuzi se mi nedaří najít, ale četl jsem to.

Re: FF3 predFL

Napsal: 17.10.2016 10:53
od Nonid
No prave... Ono dokud to nevezmes az na hranu, tak to neni tolik cejtit, predek se ale pri poradnym zaberu hodne krouti (ale ja jezdim jak mental, takze nejsem uplne meritko). Rizeni prave, viz. ten odkaz atd., melo tu neprijemnou vlastnost ''divnejch'' reakci, presne jak ty popisujes.

Vyzkousej faceliftovou verzi, je to propastnej rozdil :)

Mk2 je dost jiny auto, hlavne v ST verzi :nixw:

Re: FF3 predFL

Napsal: 17.10.2016 14:46
od TomFocus
Jurawood...já ti moc nerozumím.
Pokud sám rozeznas jízdu s autem, proč najdeš do AAA a nesvezes s oběma autama?

ps..moje auto bych za ff3 nevymenil.

Re: FF3 predFL

Napsal: 17.10.2016 14:56
od Jurawood
protože v žádné bazaru tě nechají takto pojezdit
https://www.youtube.com/watch?v=USBYMioyGe8

Re: FF3 predFL

Napsal: 17.10.2016 16:41
od TomFocus
Aha....Tak to holt musíš dát na pocity druhých.

A nebo otestovat auta místních z fóra :mrgreen: