No mě by zase zajímalo, co vede člověka k napsání asi 10 odstavců. Přitom odpověď zná a stačilo by to shrnout do 1 odstavce
Takže to zkusím shrnout - co se sundá kolem, aby se tam člověk dostal psát nebudu.
1, válec těsně do h.ú (ten první) našroubuji šroub a dojedu klikou na doraz.
2, dám na vačky pravítko, mělo by tam vklouznout samo (jinak je něco blbě).
3, povolí se řemenice, kladka (a šrouby na vačkách??).
4, namontuje se kladka, nasadí řemen, a vyndá se kolík na kladce.
5, na klice se utáhne zkušebně starým šroubem řemenice a pak dotáhnou kola na vačkách (ha ha jakým momentem, je to nutné je vůbec povolovat?)
6, vyndají se dorazy a protočí se párkrát motor a znovu se namontují dorazy.
7, starý šroub se nahradí novým ( jsou dva druhy) a dotáhne se 40Nm + 90 stupňů.
... v sadě co se v Praze na den půjčuje za 50,- je i pár udělátek na blokování setrvačníku ( je to sada na více vozů) zde se tedy vymontuje startér a jeden z nich se tam vrazí, nebo je tam někde jiný otvor a do něho se něco vrazí, nebo je to úplně jinak????
JCenu co jsem poptal u mechanika, tak chtěl 8000 tisíc +- prý až uvidí, jak to vypadá. Proto se ptám. Potřeboval bych radu a né nějaké přednášky, co se kde stalo. To se pak tohle vlákno může scvrknout do věty rozvody se dělají v servisu a je naprosto zbytečné to tu rozmazávat.
Je pak na mě se rozhodnout, že mám přípravky u postup a za 800 (INA) to vyměním, nebo jdu od toho, něco nevím, nemám, je to moc sraní a pojedu do servisu.