Stránka 2 z 3
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 22.03.2009 08:26
od foki
Dajlr píše:Takže kdyby měl někdo podobný problém, předběžně to vypadá na setrvačník. První odhad Fokiho mi to potvrdily další 2 automechanici (nezávysle na sobě aniž bych jim říkal co to může být) příští týden to dávám na posouzení do servisu kvůli uplatnění záruky u bazaru a nezbývá než doufat

jsem zvedav jak se k tomu postavi protoze to neni skryta vada ale vada opotrebenim
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 23.03.2009 13:36
od Dajlr
Jj bohužel když už mně stím bazar poslal do servisu,tak to servisní technik odhadl taky na setrvačník (a taky hned dodal že je to opotřebením) o uplatnění záruky na skrytou vadu sem si mohl nechat zdát

Blbí je že to setrvák nebyl ... můžou to být ty poloosy když stím už rok jezdím a vůbec se to nezhoršilo? Ten výfuk vypadá celkem reálně, protože to opravdu hučí, až jakoby duní...
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 24.03.2009 10:21
od Špíz
Zdar,
brácha má 1,8 TDCi a má ten samej problém s vibracema v cca 1800 rpm. Neřeší to. Čus
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 20.01.2010 00:07
od mickielli15
Čaute. Řeším vibrace u auta, které chci koupit.
Duratec 2.0 HE, C-max 2005,LPG. Motor to dělá co jsem si všimnul
pouze při stojícím autě, při jízdě se to tak neprojevuje. Při stojícím autě
přesně na 2200ot. začnou vibrace, které se drží do 2300ot. a mimo toto pásmo je motor klidný. V tomto rezonančním pásmu to ale (stojící, neutrál, 2200ot.) vibruje z motoru do auta, je to trochu cítit ve volantu i na předních sedačkách. Vcedula to měl taky a neřeší to. Já se chci zeptat, co by to podle těch příznaků mohlo být.
Pomozte mi prosím, jsem před důležitým rozhodnutím. Auto jsem prolustroval, servis uvedený v servisce (Německo) potvrdil, že to auto zná, zítra budu ještě volat bývalému majiteli (jo, dalo to fušku, ale podle techničáku jsem ho sehnal) a auto je celkově ve velmi dobrém fyzickém stavu zvenčí, zevnitř i zespodu, akorát ty vibrace.
-může to souviset se setrvačníkem, když je to znatelné jen při neutrálu?
-nebo nějaká řemenice? Opravdu se to týká jenom již zmiňovaného úzkého rozmezí otáček.
Moc děkuju všem machrům tady a doufám, že už brzy budu Vašim kolegou (zatím se přibližuju nákupním košíkem Fiesta 97 1.25)
... jo a - není to třeba stejná konstrukční chyba toho výfuku jako u zde již zmiňované 1.8 TDCi?
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 21.01.2010 13:28
od mickielli15
nikdo nic? Prosím o nějakou úvahu, a potom bych rád poprosil, jestli tu je někdo kdo rozumí Fordům (motorům) a je z okolí Karlových Varů? Díky.
Jo a chci se zeptat, zda tu někdo už dělal výměnu ventilů (2.0i 107KW). A kolik by případně výměna ventilů se sedly přišla na jeden válec.
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 21.01.2010 13:59
od foki
neni sedlo soucast hlavy ?
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 21.01.2010 15:22
od mickielli15
to netuším

, ale u auta byla oprava ventilů a sedel, na to existuje faktura. Prostě na ventily a sedla je půl roku záruka. Dávam info takové jaké jsem dostal. Mimochodem Foki, pokud to koupím (a právě proto se tu vyptávám, abych měl co největší přehled, než tam pojedu), mohl bych se s Tebou pak domluvit na nějaké počáteční prohlídce vozu? Samozřejmě pokud to koupím.
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 21.01.2010 15:36
od fofo2001
můžu se vyjádřit k vibracím při stání na neutrál, ano při zvýšení otáček mi taky předek vibruje, a to nemám dvouhmotový setrvačník (mám TDDi). Myslím, že to není na závadu, když vymýšleli zavěšení motoru museli splnit aby motor nevibroval a) na volnoběh a neutrál b) v otáčkách a v záběru. Proto nemohli pokrýt všechny případy, jako zvýšené otáčky při stání.
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 21.01.2010 15:43
od foki
mickielli15 píše:to netuším

, ale u auta byla oprava ventilů a sedel, na to existuje faktura. Prostě na ventily a sedla je půl roku záruka. Dávam info takové jaké jsem dostal.
aha takze byly asi kvuli plynu podpaleny ventily . proto ventily . sedla jsou soucast hlavy takze asi jen zabrouseni .
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 21.01.2010 15:52
od mickielli15
jojo byla to prostě asi výměna ventilů a repase sedel. Blbě jem se vyjádřil. A co Foki, šlo by to se u Tebe stavit? Pokud bych to vzal, tak by to bylo třeba někdy v půli února předběžně? Nebo kdykoliv jindy, kdy bys mohl. Ale neříkám že to koupím, jenom čistě hypoteticky.
A dotaz - pokud je ta repase, tak by to zase mělo držet ne? A díky za další poznatky k vibracím.
fofo2001 píše:můžu se vyjádřit k vibracím při stání na neutrál, ano při zvýšení otáček mi taky předek vibruje, a to nemám dvouhmotový setrvačník (mám TDDi). Myslím, že to není na závadu, když vymýšleli zavěšení motoru museli splnit aby motor nevibroval a) na volnoběh a neutrál b) v otáčkách a v záběru. Proto nemohli pokrýt všechny případy, jako zvýšené otáčky při stání.
no ale to by to dělaly i nové motory, má s tím někdo zkušenost s novým motorem?
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 27.07.2010 21:40
od tomax
zdravím,
řeším stejný problém s vibracemi, které jsou u mě znatelné v rozmezí 2000-2100 ot.,
testováno taktéž na volnoběh, kdy auto stojí na místě.
Mám C-MAX, 2006, 1,8 bezín, 92 kW, motor QQDB.
Myslel jsem si, že se může jednat i o elektro problém u cívek atd.,
tak jsem se ptal v tomto fóru:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=240
Moc by mi taky pomohlo, kdyby zde napsal někdo znalý věci, zda je to výrobní vada, nebo předzvěst nějakých problémů např. se setrvačníkem, spojkou ... atd.
Vibrace jsou cítit i při jízdě, docela mi to i vadí.
Díky moc.
T.
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 30.05.2011 18:50
od vasko
Přeji dobrý den,
chtěl bych se zde poradit, řeknu Vám své zážitky. Mám C-MAXe 1.8TDci r.v.2008.
Koupil jsem vůz jako dovoz z Francie a má najeto 75.000Kc. Vše funguje bez
problémů až na vibrace motoru kolem 1000-1300ot., v těchto otáčkách se auto
chvěje kolem 1100 ot velmi znatelně. Není to v žádném případě setrvačníkem,
protože ten mi už všetně spojky a ložiska dali v Auto IN nový (pouhých 26.000Kč)
mě to stálo a pořád stejný. není mi jasný čím to může být, protože jsem byl již
ve třech značkových servisech a všude jsem zaplatil 1000Kc a nikdo mi žádný závěr
neřekl, pouze znovu v Auto IN, že prý to může dělat silenblok na převodovce, stojí
1000Kc , ale nechce se mi jít do toho, kdyz nemám jistotu, že to bude tím...
Myslím si však, že to dělat pomalu na novém autě nemá !!! Ale nevím jestli by to mohly
být též vstřiky, to se mi nezdá, motor má výkon a nekouří. prosím o radu, jestli ještě
někdo další již je dále v bádání.....
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 30.05.2011 21:28
od tomax
Dobrý večer,
rád bych napsal, že jsem tento problém s vibracemi vyřešil, žel není tomu tak, vibrace přetrvávají.
Taky jsem byl v AUTO IN, kde mi právě poradili, že by to mohl být ten setrvačník, případně spojka, k výměně setrvačníku ani spojky však nedošlo.
Od mého prvního příspěvku jsem s autem za poslední rok najezdil cca 21tkm, vibrace jsou nejvíce znatelné při 2 stupni v záběru nebo ve volnoběhu,
jak píšu výše.
Abych pravdu řekl, tak se mi taky jen za zastavení ve značkovém servisu nechce dávat 500-1000 CZK,
pořád by něco chtěli diagnostikovat, ale výsledek je pořád stejný, na nic nepřišli.
Po těchto zkušenostech si troufám opatrně tvrdit, že se jedná o výrobní vadu u těchto aut a motorů.
Pokud by se někomu z vás podařilo úspěšně vyreklamovat závadu v rámci záruční doby,
tak by to byl velký úspěch a páka pro další z nás, kteří máme tyto problémy a máme vozy staršího data (2006).
Tomáš
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 11.06.2011 21:16
od vasko
Byl jsem v Hradci Kralove ve Fordu Charouz a tam mi rekli, ze to muze delat remenice na klikovce,
pry vstriky vubec ne, to by pry nezaviselo na otackach. Zda se mi to docela pravdepodobne
asi ji zkusim jeste vymenit. Diky za nazory.
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Napsal: 30.07.2011 20:27
od vasko
Preji dobry den, takze zaver problemu je, je to vlastnost motoru, nikoli zavada.
Vyzkousel jsem u ruznych prodejcu tri auta do dvou let stari s timto motorem
vcetne Mondea s porizovackou cca 800.000Kc rok a pul stare 70.000km a motor
vybroval v otackach kolem 1.100 vice nez moje auto. Ve Fordu Charouz mi rekli,
ze auto jezdi skvele bez nejmensich problemu, s cimz jsem se ztotoznil, musim si
zvyknout, auto me vsak mile prekvapilo, kdyz pri ceste do Chorvatska plne nalozene
po "okraj" jsem mel tak a zpet prumernou spotrebu 5,4l na sto.
To je vse, snad moje nazory alespon nekomu budou uzitecny.