Stránka 2 z 12
Napsal: 27.12.2007 17:04
od zewl
me to taky dela to, ze po ranu (teplota pod nulou) tocim cca. 2 sekundy a motor jakoby naskoci ale nenaskoci, ja drzim stale startovani a po dalsi sekunde v pohode naskoci. Proste tocim dyl a vim, ze napoprve si jakoby chtel naskocit ale ee a hned potom za sekundu uz naskoci.
Napsal: 27.12.2007 17:12
od Kóťa
Jojo,ale bez žhavičů,tak mi to trvá třeba 10 vteřin

Napsal: 27.12.2007 17:13
od zewl
aha, tak to jsem na tom jeste relativne dobre

Napsal: 27.12.2007 17:13
od Kóťa
To máš ještě čas

Napsal: 27.12.2007 18:14
od Pepik
Dneska jsem s tim byl v servisu, vsechny zhavice jsou OK, baterka sice neni 100%, ale tou to taky neni... chyba je v zanesene trysce vstrikovace, registr zavad motoru to potvrdil
Kdyz je to studene, tak tryska nedodava do valce naftu, proto mi to tak blbne, motor pri startovani "zrychluje" a zase "zpomaluje" podle toho, jak se te trysce chce. Kdyz motor nabehne, tak se to zahreje a dodava to naftu v pohode. A motor je pry schopen udrzet teplotu velmi dlouho (8 hodin), proto mi v ten stejny den dalsi starty funguji v pohode, kdyz to stoji pres noc (12 a vice hodin), tak tryska vychladne a zase blbne. Tak nejak mi to bylo vysvetlene.
Mam tam nalit nejaky cistic do paliva a pak asi dvakrat natankovat plnou u shellky, tu jejich kvalitni naftu, ze pry je sance, ze se to procisti... pripada mi to rozumnejsi to zkusit, nez hned bezhlave menit vstrikovac... Aspon doufam, ze se nejak vylepsi ty ranni starty.
Mno, auto mam neco malo pres mesic, udajne ma najeto (ted uz i s mymi km) 97000 km a uz mam ucpanou trysku

Snad je ucpana jenom jedna

Napsal: 27.12.2007 18:22
od zewl
Pepik: co se tyce aditiv do nafty, tak muzes se inspirovat tady
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... pic&t=5372
Napsal: 27.12.2007 18:24
od Noah
No toho sem se obaval ze na tom budes podobne jako mi

Kurna prace,vycisteni vstriku vyjde na 2000,pokud tedy nejsou zadreny.
Napsal: 27.12.2007 20:28
od pelen
Pro jistotu pouzij jednorazovy cistic vstriku a pak dal jen udrzovaci.
Napsal: 27.12.2007 22:12
od HonzaV
Tak dnes mi vyměnili všechny žhavící svíčky, byly KO. Zítra ráno uvidím co to udělá. Potom podám zprávu.
Napsal: 27.12.2007 22:20
od Jozkablack
Jozkablack píše:On má jiný problem než Noah, nebo opičak. Jemu se to hádá při startu, ale pak jde bez problemů.....nechcípne a to je zásadní rozdíl! Na prvnim místě udělat svíčky, pak propadat panice!
Pepik: tak jinak použít jednorázový čističe a pak propadat panice. Ne omlouvám se nechci aby to vyznělo že to zlehčuju. Noah mě recht, vstřiky. Ono taky záleží kde ten před tebou tankoval. No tak držim palce, ať to pomůže.
HonzaV : Tak alespoň u Tebe si vsadim že se ty raní starty po výměně KO žhavičů zlepšej.
Napsal: 27.12.2007 23:04
od martyG
myslím, že som na tom ako pepik a takisto rátam s tým, že sú to trysky. Pravidelne pridávam aditívum vif, ale nič sa nedeje štarty sú také , ako ich popisuje pepík, takisto neverím tomu, že nafta od shellu tomu štartovaniu nejako výrazne pomôže....
Napsal: 28.12.2007 08:44
od pelen
Zkuste se pohrabat v tomto:
http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... _solutions
Je tam uveden i spatny elektricky kontakt od senzoru tlaku.
Napsal: 28.12.2007 09:57
od Kóťa
Tak to jste mě vcelku vyděsili pánové!Já doufám opravdu v jen ty svíce...
Jinak HonzoV,mohl by jsi mi napsat co jsi tam dával za žhaviče a na kolik vyšel jeden a na kolik komplet,ať mám představu?Díky....
Napsal: 28.12.2007 11:01
od martinsk
martyG píše:myslím, že som na tom ako pepik a takisto rátam s tým, že sú to trysky. Pravidelne pridávam aditívum vif, ale nič sa nedeje štarty sú také , ako ich popisuje pepík, takisto neverím tomu, že nafta od shellu tomu štartovaniu nejako výrazne pomôže....
Tak ako píše pelen - použi čistič vstrekov, to nie je aditívdo nafty.
Napsal: 28.12.2007 12:56
od Noah
Kota píše:Tak to jste mě vcelku vyděsili pánové!Já doufám opravdu v jen ty svíce...
Jinak HonzoV,mohl by jsi mi napsat co jsi tam dával za žhaviče a na kolik vyšel jeden a na kolik komplet,ať mám představu?Díky....
330 az 350 za kus