Smysl naftového motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 29.11.2007 21:26

TripleJay: s tou pružností souhlasim, jenom bych doplnil, že je diesel pružný v nižším spektru využitelných otáček, než benzin :wink: doufám, že jsem se do toho moc nezamotal :lol:
ST150

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.11.2007 21:30

Chmelko, tebu tu uz kazdy zna jako zastance benzinu. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 29.11.2007 21:31

To je pravda... Tam je najviac citit "vyspelost" diesla... Niektore su vyuzitelne len od 2000 do 3000, ale kvalitne a dobree aj od 1900-3800/4000 a to je uz dost... A niektore az nad 4500 dokonca :wink:
Ale vo vseobecnosti mas samozrejme pravdu 8)

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 29.11.2007 21:34

Proč mi tu schází rozdíl pořizovací ceny :-) benzín / nafta, neberte to tak, že prosazuju benzín, s naftou sem se najezdil už hodně, třeba se k tomu někdy vrátím, ale i ta pořizovací cena je hodně mavic.

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 29.11.2007 21:37

trosku do chmelka :) - ale zhavice nemenis casto ako sviecky, v benzine moze odist cievka, kable, dalej volnobezny ventil, snimac otacok na skrtiacej klapke, cerpadlo paliva (uz to tu niektory mali).

Tie emisie napr na SK su v podstate rovnake, a uz sa musia robit aj na auta s R-kat.

Netvrdim vsak ze benzin je drahsi. Ja som dal len nejake minusy aj k benzinu :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 29.11.2007 21:38

Chmelko: No rozhodně s Tebou souhlasim že když mi odejde čerpadlo tak rozdíl oproti benálu je markantní! O cenách co si sem vypsal diskutovat nebudu (rači). Já mám ceny jiný a jsem rád. Nekupuju od nich, ale když chci srovnat tak si najedu na Auto Kelly. Tam teda takovýhle rozdíly co zde byli vypsány rozhodně nejsou. Ale taky tam neprodávaj origo díly a proto se dohadovat nebudu.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 29.11.2007 21:46

Boban píše:Proč mi tu schází rozdíl pořizovací ceny :-) benzín / nafta, neberte to tak, že prosazuju benzín, s naftou sem se najezdil už hodně, třeba se k tomu někdy vrátím, ale i ta pořizovací cena je hodně mavic.
Ale tady na foru se nejednou tvrdilo že zrovna u Focusu to neplatí, že 1.6 benál je staršně nedostatkový zboží, proto stejná cena jako diesel. Píšu jen to co jsem se tady dočet.

Fokal: je jasný že se benál líp vytáčí a do vyšších otáček, ale dobrej a moderní turbodiesel (nemluvim o TDDi) takový otáčky nepotřebuje. Vždyť i já jedu při stejný rychlosti v menších točkách než benál.

Blodiac: Těch 30kč za litr jsem bral jen orientačně, stejně jako jen 1l rozdíl na 100km (podle mne je větší) ve spotřebě. Vim že ceny jsou výš a nafta je trochu dražší, ale až tak se mi to zase počítat nechtělo.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
cage
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 763
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava

Smysl naftového motoru

Příspěvek od cage » 29.11.2007 21:50

Palivové čerpadlo většinou odejde hlavně když se zanedbá výměna palivového filtru :wink:
Naposledy upravil(a) cage dne 29.11.2007 21:56, celkem upraveno 1 x.
Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 29.11.2007 21:55

U starších TDDiček do roku 2000 odcházeli čerpadla i když měl filtry v pohodě.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
cage
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 763
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava

Příspěvek od cage » 29.11.2007 21:59

Jozkablack píše:U starších TDDiček do roku 2000 odcházeli čerpadla i když měl filtry v pohodě.
Tak to už je ostuda výrobce,ale ten filtr je jedna z nejčastějších příčin.
Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.11.2007 22:04

vy už tu ma mate za slepeho zastanca benzínu :lol:
ja som len zastanca, že vela ludi pri výbere diesla počíta ako som už spomínal nafta/spotreba...

ak sa mi splni moj sen S-max, tak vam garantujem, že to bude TDCi :wink:

Uživatelský avatar
cage
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 763
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava

Smysl naftového motoru

Příspěvek od cage » 29.11.2007 22:07

Já mám benzín hlavně i kvůli tomu,protože všechny mé auta parkují venku, a když vidím každou zimu ty naftové zoufalce jak se snaží po ránu nastartovat tak naftu nikdy.
Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 29.11.2007 22:09

To máš pravdu, když jsem si TDDičko kupoval, tak mi mechanik kladl na srdce ať filtr nepodceňuju. A taky ať nečepuju u podezřele levných čerpaček!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Blodiac
Junior
Junior
Příspěvky: 285
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pelhrimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blodiac » 29.11.2007 22:17

cage: To jsou v Opave tak kruté zimy? :)
FoFo red combi 1.8TDDi Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od misoka » 29.11.2007 22:18

cage píše:Já mám benzín hlavně i kvůli tomu,protože všechny mé auta parkují venku, a když vidím každou zimu ty naftové zoufalce jak se snaží po ránu nastartovat tak naftu nikdy.
Tak na tomto som sa schuti zasmial a berem to len ako nepodareny vtip. No mi tu mame pri dome tiez par zufalcov , co sa rano snazia nastartovat benziny a len to toci a toci a nic :) tak som si povedal , ze benzin nikdy !!

Pre doplnenie pribehu , hovorim o jednom trabante , a asi 3och skodovkach. Cize ked niekto hovori o starych diesloch , ze v zime nejdu natocit , tak to iste plati o starom benzine. Niekedy sa zastav a ukazem ti ako startuje "naftovy zufalec" a ked potom niekedy pojdes na dovolenku , napakovany az po okraj a predbehne ta s usmevom na tvari a s krutakom 300NM "zufalec na naftaku" , tak si spomenies :D
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host