Stránka 2 z 5

Napsal: 24.11.2007 16:19
od Jozkablack
Vodní pumpa Graf cena s DPH 1765,- A vodní čerpadlo SKF cena s DPH 2945,-. Pokud jde o pumpu tak ta je asi na rozvodech jestli se nepletu, takže bude záležet na stavu rozvodu. O cenách rozvodů toho tady je dost, ale cca 4000,- a musíš počítat s nějakou tou prací.

Napsal: 24.11.2007 19:30
od jamaka
ordalibor píše:na dieselu v knížce píšou že je to na rozvodovém řemenu.
hmmm zaujimave, ze som to tam nikdy nezbadal, asi to je tak poriadne zasite ze to ani nevidno.

Napsal: 24.11.2007 19:48
od ordalibor
Právě se ptám protože kdyby to bylo na klínovem řemenu tak bych si to možná byl schopný sám vyměnit a jaký je rozdíl mezi čerpadlem a pumpou díky.

Napsal: 24.11.2007 20:26
od Jozkablack
No tak tuto otázku jsem si položil taky, kromě tý ceny rozdíl nevim :roll: Ceny a názvy jsem opsal z ceníku Auto Kelly.

Napsal: 24.11.2007 21:18
od powermax
toz pumpa by mala byt na klinaku a rozdiel pumpa-cerpadlo ziadny.

Napsal: 25.11.2007 09:37
od ordalibor
Nemá někdo popis toho kde se u dieselu nachází to vodní čerpadlo,nebo i odkaz na nějaké stránky kde to popisují.

Napsal: 25.11.2007 16:54
od pelen
Stahni si popis motoru Enduro ze stranek Tada:

Napsal: 25.11.2007 19:37
od ordalibor
Díky moc hned jsem na to kouknul na autě a asi to dám do servisu je tam dost blbý přístup uvidím kolik to bude stát i s práci a pak dám vědět.

únik chl. kapaliny

Napsal: 26.11.2007 09:19
od vozgrunt
Objevil jsem malou kapku na spojení černých plastů u termostatu. Jde o miniúnik, ale rád bych to utěsnil. Měl to někdo rozdělaný ? Co je tam za těsnění nebo jak nato ??
Díky.

Napsal: 26.11.2007 13:10
od vozgrunt
Obrázek

Tak tady to teče. Patří tam těsnění nebo to mám zapaplayt silikonem ??? :)

Napsal: 26.11.2007 17:44
od pelen
Novy termostat je dodavan s tesnenim - O-krouzkem. Mozna, ze ho mas uz omackane.

Napsal: 29.11.2007 08:04
od vozgrunt
Díky za rady, ale poradil jsem si sám. Těsnění se dá kúpit samostatně a dává se přímo na termostat.

Napsal: 09.12.2007 20:25
od ordalibor
Dobrý den pánové pár dní jsem se neozval měl jsem auto v opravě ohledně toho že mi necirkuloval ani malý ani velký okruh chlazení. Vyměnili mi termostat(nebyl už nic moc), vodní čerpadlo(bylo přidřené), ale hlavně byl neprůchodný chladič oleje(cena 7390Kč). Celková cena 12430Kč. Auto topí super a okruhy krásně cirkulují, takže super. Zdraví Ordalibor.

Napsal: 09.12.2007 20:41
od chmelko
chladič oleja? 8O
myslíš ako posilovač ,alebo máš nebodaj automaticku prevodovku?

Napsal: 10.12.2007 08:36
od jamaka
td maju vzadu,kde je olejovy filter aj chladic oleja a ten sa naozaj rad zaserie, prip zacne kvapkat.
a chmelko - uz sa o tom tusim pisalo, tak hladaj :) :) :)