Napsal: 30.10.2007 08:37
To čo uvádzaš v testoch-rozsah 4 db, je pre ucho nezistitelný rozdiel..
Zrejme je reč o pazvukoch a nie o ich intenzite
Zrejme je reč o pazvukoch a nie o ich intenzite
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Souhlas. Největší hluk z FOFO II mám taky od pneu. Kupodivu mi letňáky hlučí víc než zimní pneuchmelko píše:myslím, že hlučnost obrovsky ovlivni výber pneu..
tiež asi viete, že používam za rok vela aut.. (ok, ak je to v požičovni na letisku, prosím ich nech je to ford)![]()
![]()
v lete som sa nudil a zadovažil si izolačný dekel kapoty z TDCi a ak nemám motor nad 3tis/ot.ja ho fakt nepočujem (a to mám ešte ladenu koncovku)![]()
inač hluk na dialnici podla mna 99% OVLIVNUJU FAKT PNEU..
uz som to tu pisal v inom threade:silverwolf píše:Souhlas. Největší hluk z FOFO II mám taky od pneu. Kupodivu mi letňáky hlučí víc než zimní pneuchmelko píše:myslím, že hlučnost obrovsky ovlivni výber pneu..
tiež asi viete, že používam za rok vela aut.. (ok, ak je to v požičovni na letisku, prosím ich nech je to ford)![]()
![]()
v lete som sa nudil a zadovažil si izolačný dekel kapoty z TDCi a ak nemám motor nad 3tis/ot.ja ho fakt nepočujem (a to mám ešte ladenu koncovku)![]()
inač hluk na dialnici podla mna 99% OVLIVNUJU FAKT PNEU... Vždycky to bylo obráceně a má to logiku. Letní mám všechny 4 Bridgestone Turanza a zimní Firestone Winterhawk.
to nie je pravdahonolulu píše:To čo uvádzaš v testoch-rozsah 4 db, je pre ucho nezistitelný rozdiel..
Zrejme je reč o pazvukoch a nie o ich intenzite
Vsimam si,ze si dost sklamany a nespokojny s Focusom/radsej ho predam,radsej ine auto/Preco to nespravis?killerhammer píše:uz som to tu pisal v inom threade:silverwolf píše:Souhlas. Největší hluk z FOFO II mám taky od pneu. Kupodivu mi letňáky hlučí víc než zimní pneuchmelko píše:myslím, že hlučnost obrovsky ovlivni výber pneu..
tiež asi viete, že používam za rok vela aut.. (ok, ak je to v požičovni na letisku, prosím ich nech je to ford)![]()
![]()
v lete som sa nudil a zadovažil si izolačný dekel kapoty z TDCi a ak nemám motor nad 3tis/ot.ja ho fakt nepočujem (a to mám ešte ladenu koncovku)![]()
inač hluk na dialnici podla mna 99% OVLIVNUJU FAKT PNEU... Vždycky to bylo obráceně a má to logiku. Letní mám všechny 4 Bridgestone Turanza a zimní Firestone Winterhawk.
hluk sa da jednoznacne rozdelit na tieto:
1. hluk od motora (zvysuje sa v zavislosti od otacok, u mna nad 4000 uz je neprijemny)
2. hluk od podvozku a naprav (je zavisly na kvalite cesty a tiez od vyberu pneu, kazdopadne treba objektivne povedat ze focus je dost nachylny na zly vyber pneu)
3. aerodynamicky svist je prakticky zanedbatelny, velmi dobre je navrhnuta karoseria
podla mna 1. a 2. predstavuju realny problem.
ja idem tiez riesit hluk c.1 polstrovanim pod kapotou, skusim sa na to spytat v servise, ale nemyslim si, ze to nejako vyrazne pomoze, lebo hluk sa siri od motora priamo, popod predne sklo, cez izolacie, cesty kade ide aj kabelaz.
najlepsie by bolo rozobrat celu prednu dosku a odhlucnit tam cely predok pod sklom nejakym materialom. toto som raz cital, ze jeden typek urobil na octavia1 a vysledok stale nebol dobry
resp. nestal za tu vynalozenu namahu, cas a peniaze. takze do tohto urcite nepojdem
to radsej ine auto
caf,Vsimam si,ze si dost sklamany a nespokojny s Focusom/radsej ho predam,radsej ine auto/Preco to nespravis?
Mozem vediet,co si jazdil predtym,ked mas stale nejake vyhrady?
Osobne pracujem v automobilovej brandzi uz 12 rokov a na hluk v aute som myslim az super citlivy.Povrzavanie,hluk a podobne veci ma privadzaju do sialenstva a uz v predchadzajucom aute Focuse1 som sa ich snazil eliminovat/vytlmenie dveri,odhlucnovaci koberec pod prednou kapotou,vytlmenie pristoru rezervy v kufry/
V mojom terajsom aute GHIA X 1,6 Ti-VCT takuto potrebu vobec nemam/pochybujem,ze sa nejako lisi od toho tvojho/
Mozno sa to casom zmeni,ale momentalne nepocitujem ziadnu potrebu riesit otazku odhlucnenia v mojom aute.
...a je po predaji a budes sa citit ako v LEXUS-e,Killerhammer-koBoban píše:Fakt sorry, ale nedá mi tomám nejlevnější řešení !......
killerhammer píše:to nie je pravdahonolulu píše:To čo uvádzaš v testoch-rozsah 4 db, je pre ucho nezistitelný rozdiel..
Zrejme je reč o pazvukoch a nie o ich intenzite![]()
tuto ti pastnem objektivne teoreticke vysvetlenie:
Čo je hluk?
Hluk je nežiaduci zvuk, ktorého intenzita (hlučnosť) sa meria v decibeloch (dB). Decibelová stupnica je logaritmická, čo znamená, že zvýšenie hladiny hluku o 3 dB vlastne predstavuje zdvojnásobenie intenzity hluku. Napríklad, bežná konverzácia má okolo 65 dB, a kričanie okolo 80 dB. Rozdiel je len 15 dB ale kričanie je 30-krát hlasnejšie. Na zohľadnenie skutočnosti, že ľudské ucho má rôznu citlivosť na rôzne frekvencie, sa sila alebo intenzita hluku zvyčajne meria vo váženej A stupnici a vyjadruje sa v (dB(A)).
Boban píše:Jenže, teď nám, řekne, že neuslyší rádio ale ...... áno uslyší, je pouze za příplatek![]()
![]()
chlapi, vy si tu zo mna robite prdelcajda píše:Boban píše:Jenže, teď nám, řekne, že neuslyší rádio ale ...... áno uslyší, je pouze za příplatek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Otík? A je k tomu i rohlik?
Když je v autě hluk pustím si větší hluk s rádia, je to jednoduchékillerhammer píše:chlapi, vy si tu zo mna robite prdelcajda píše:Boban píše:Jenže, teď nám, řekne, že neuslyší rádio ale ...... áno uslyší, je pouze za příplatek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Otík? A je k tomu i rohlik?
![]()
![]()
![]()
si myslite, ze som tie hluuchadla neskusal ako prveee?![]()
![]()