Stránka 2 z 13

Napsal: 30.10.2007 08:37
od honolulu
To čo uvádzaš v testoch-rozsah 4 db, je pre ucho nezistitelný rozdiel..
Zrejme je reč o pazvukoch a nie o ich intenzite

Napsal: 30.10.2007 08:47
od chmelko
myslím, že hlučnost obrovsky ovlivni výber pneu..
tiež asi viete, že používam za rok vela aut.. (ok, ak je to v požičovni na letisku, prosím ich nech je to ford) :lol: :lol:

v lete som sa nudil a zadovažil si izolačný dekel kapoty z TDCi a ak nemám motor nad 3tis/ot.ja ho fakt nepočujem (a to mám ešte ladenu koncovku) :lol:
inač hluk na dialnici podla mna 99% OVLIVNUJU FAKT PNEU..

Napsal: 30.10.2007 08:58
od silverwolf
chmelko píše:myslím, že hlučnost obrovsky ovlivni výber pneu..
tiež asi viete, že používam za rok vela aut.. (ok, ak je to v požičovni na letisku, prosím ich nech je to ford) :lol: :lol:

v lete som sa nudil a zadovažil si izolačný dekel kapoty z TDCi a ak nemám motor nad 3tis/ot.ja ho fakt nepočujem (a to mám ešte ladenu koncovku) :lol:
inač hluk na dialnici podla mna 99% OVLIVNUJU FAKT PNEU..
Souhlas. Největší hluk z FOFO II mám taky od pneu. Kupodivu mi letňáky hlučí víc než zimní pneu 8O . Vždycky to bylo obráceně a má to logiku. Letní mám všechny 4 Bridgestone Turanza a zimní Firestone Winterhawk.

Napsal: 30.10.2007 09:34
od killerhammer
silverwolf píše:
chmelko píše:myslím, že hlučnost obrovsky ovlivni výber pneu..
tiež asi viete, že používam za rok vela aut.. (ok, ak je to v požičovni na letisku, prosím ich nech je to ford) :lol: :lol:

v lete som sa nudil a zadovažil si izolačný dekel kapoty z TDCi a ak nemám motor nad 3tis/ot.ja ho fakt nepočujem (a to mám ešte ladenu koncovku) :lol:
inač hluk na dialnici podla mna 99% OVLIVNUJU FAKT PNEU..
Souhlas. Největší hluk z FOFO II mám taky od pneu. Kupodivu mi letňáky hlučí víc než zimní pneu 8O . Vždycky to bylo obráceně a má to logiku. Letní mám všechny 4 Bridgestone Turanza a zimní Firestone Winterhawk.
uz som to tu pisal v inom threade:
hluk sa da jednoznacne rozdelit na tieto:
1. hluk od motora (zvysuje sa v zavislosti od otacok, u mna nad 4000 uz je neprijemny)
2. hluk od podvozku a naprav (je zavisly na kvalite cesty a tiez od vyberu pneu, kazdopadne treba objektivne povedat ze focus je dost nachylny na zly vyber pneu)
3. aerodynamicky svist je prakticky zanedbatelny, velmi dobre je navrhnuta karoseria

podla mna 1. a 2. predstavuju realny problem.
ja idem tiez riesit hluk c.1 polstrovanim pod kapotou, skusim sa na to spytat v servise, ale nemyslim si, ze to nejako vyrazne pomoze, lebo hluk sa siri od motora priamo, popod predne sklo, cez izolacie, cesty kade ide aj kabelaz.
najlepsie by bolo rozobrat celu prednu dosku a odhlucnit tam cely predok pod sklom nejakym materialom. toto som raz cital, ze jeden typek urobil na octavia1 a vysledok stale nebol dobry :D
resp. nestal za tu vynalozenu namahu, cas a peniaze. takze do tohto urcite nepojdem :D
to radsej ine auto :D

Napsal: 30.10.2007 09:42
od killerhammer
honolulu píše:To čo uvádzaš v testoch-rozsah 4 db, je pre ucho nezistitelný rozdiel..
Zrejme je reč o pazvukoch a nie o ich intenzite
to nie je pravda :D

tuto ti pastnem objektivne teoreticke vysvetlenie:


Čo je hluk?

Hluk je nežiaduci zvuk, ktorého intenzita (hlučnosť) sa meria v decibeloch (dB). Decibelová stupnica je logaritmická, čo znamená, že zvýšenie hladiny hluku o 3 dB vlastne predstavuje zdvojnásobenie intenzity hluku. Napríklad, bežná konverzácia má okolo 65 dB, a kričanie okolo 80 dB. Rozdiel je len 15 dB ale kričanie je 30-krát hlasnejšie. Na zohľadnenie skutočnosti, že ľudské ucho má rôznu citlivosť na rôzne frekvencie, sa sila alebo intenzita hluku zvyčajne meria vo váženej A stupnici a vyjadruje sa v (dB(A)).

Napsal: 30.10.2007 09:57
od zirafak
killerhammer píše:
silverwolf píše:
chmelko píše:myslím, že hlučnost obrovsky ovlivni výber pneu..
tiež asi viete, že používam za rok vela aut.. (ok, ak je to v požičovni na letisku, prosím ich nech je to ford) :lol: :lol:

v lete som sa nudil a zadovažil si izolačný dekel kapoty z TDCi a ak nemám motor nad 3tis/ot.ja ho fakt nepočujem (a to mám ešte ladenu koncovku) :lol:
inač hluk na dialnici podla mna 99% OVLIVNUJU FAKT PNEU..
Souhlas. Největší hluk z FOFO II mám taky od pneu. Kupodivu mi letňáky hlučí víc než zimní pneu 8O . Vždycky to bylo obráceně a má to logiku. Letní mám všechny 4 Bridgestone Turanza a zimní Firestone Winterhawk.
uz som to tu pisal v inom threade:
hluk sa da jednoznacne rozdelit na tieto:
1. hluk od motora (zvysuje sa v zavislosti od otacok, u mna nad 4000 uz je neprijemny)
2. hluk od podvozku a naprav (je zavisly na kvalite cesty a tiez od vyberu pneu, kazdopadne treba objektivne povedat ze focus je dost nachylny na zly vyber pneu)
3. aerodynamicky svist je prakticky zanedbatelny, velmi dobre je navrhnuta karoseria

podla mna 1. a 2. predstavuju realny problem.
ja idem tiez riesit hluk c.1 polstrovanim pod kapotou, skusim sa na to spytat v servise, ale nemyslim si, ze to nejako vyrazne pomoze, lebo hluk sa siri od motora priamo, popod predne sklo, cez izolacie, cesty kade ide aj kabelaz.
najlepsie by bolo rozobrat celu prednu dosku a odhlucnit tam cely predok pod sklom nejakym materialom. toto som raz cital, ze jeden typek urobil na octavia1 a vysledok stale nebol dobry :D
resp. nestal za tu vynalozenu namahu, cas a peniaze. takze do tohto urcite nepojdem :D
to radsej ine auto :D
Vsimam si,ze si dost sklamany a nespokojny s Focusom/radsej ho predam,radsej ine auto/Preco to nespravis?
Mozem vediet,co si jazdil predtym,ked mas stale nejake vyhrady?
Osobne pracujem v automobilovej brandzi uz 12 rokov a na hluk v aute som myslim az super citlivy.Povrzavanie,hluk a podobne veci ma privadzaju do sialenstva a uz v predchadzajucom aute Focuse1 som sa ich snazil eliminovat/vytlmenie dveri,odhlucnovaci koberec pod prednou kapotou,vytlmenie pristoru rezervy v kufry/
V mojom terajsom aute GHIA X 1,6 Ti-VCT takuto potrebu vobec nemam/pochybujem,ze sa nejako lisi od toho tvojho/
Mozno sa to casom zmeni,ale momentalne nepocitujem ziadnu potrebu riesit otazku odhlucnenia v mojom aute.

Napsal: 30.10.2007 10:25
od killerhammer
Vsimam si,ze si dost sklamany a nespokojny s Focusom/radsej ho predam,radsej ine auto/Preco to nespravis?
Mozem vediet,co si jazdil predtym,ked mas stale nejake vyhrady?
Osobne pracujem v automobilovej brandzi uz 12 rokov a na hluk v aute som myslim az super citlivy.Povrzavanie,hluk a podobne veci ma privadzaju do sialenstva a uz v predchadzajucom aute Focuse1 som sa ich snazil eliminovat/vytlmenie dveri,odhlucnovaci koberec pod prednou kapotou,vytlmenie pristoru rezervy v kufry/
V mojom terajsom aute GHIA X 1,6 Ti-VCT takuto potrebu vobec nemam/pochybujem,ze sa nejako lisi od toho tvojho/
Mozno sa to casom zmeni,ale momentalne nepocitujem ziadnu potrebu riesit otazku odhlucnenia v mojom aute.
caf,

nexcem tu nikoho otravovat svojimi kritickymi nazormi, snazim sa byt iba objektivny :D
to co si pisal o tom odhlucneni na fofo1, tak to presne mam v plane urobit, az potom pristupim k predaju :D

fofo2 som si kupoval kvoli podvozku a dizajnu zvonku, s tym som nadmieru spokojny, ale niektore veci ma doslova vytacaju, hluk je jednou z tych veci.
druhe auto mam fabku HaTaPku. dalsie skusenosti mam so sluzobnymi autami ako je octavia2 alebo golf5.
subjektivne si myslim, ze tieto auta o2 alebo golf5 su zvnutra kvalitnejsie ako focus.
uz som to tu pisal viackrat, focus trpi aj oproti fabke, napr. mi drnci interier po 4tkm, co vo fabke neexistuje po 60tkm, je pravda, ze som to auto "trochu rozdrbal" na okreskach ale zasa kvoli tomu som si ho kupoval :D
pre radost z jazdy :D
a pokial ma bude tesit jazda na focuse dovtedy si ho necham :D
mozno, ze aj navzdy :D

Napsal: 30.10.2007 10:34
od Boban
Fakt sorry, ale nedá mi to :twisted: mám nejlevnější řešení !......

Napsal: 30.10.2007 10:43
od zirafak
Boban píše:Fakt sorry, ale nedá mi to :twisted: mám nejlevnější řešení !......
...a je po predaji a budes sa citit ako v LEXUS-e,Killerhammer-ko :wink:

Napsal: 30.10.2007 10:47
od Boban
Jenže, teď nám, řekne, že neuslyší rádio ale ...... áno uslyší, je pouze za příplatek :lol: :lol: :lol:

Napsal: 30.10.2007 10:56
od honolulu
killerhammer píše:
honolulu píše:To čo uvádzaš v testoch-rozsah 4 db, je pre ucho nezistitelný rozdiel..
Zrejme je reč o pazvukoch a nie o ich intenzite
to nie je pravda :D

tuto ti pastnem objektivne teoreticke vysvetlenie:


Čo je hluk?

Hluk je nežiaduci zvuk, ktorého intenzita (hlučnosť) sa meria v decibeloch (dB). Decibelová stupnica je logaritmická, čo znamená, že zvýšenie hladiny hluku o 3 dB vlastne predstavuje zdvojnásobenie intenzity hluku. Napríklad, bežná konverzácia má okolo 65 dB, a kričanie okolo 80 dB. Rozdiel je len 15 dB ale kričanie je 30-krát hlasnejšie. Na zohľadnenie skutočnosti, že ľudské ucho má rôznu citlivosť na rôzne frekvencie, sa sila alebo intenzita hluku zvyčajne meria vo váženej A stupnici a vyjadruje sa v (dB(A)).

hmmmm,dobré :?

Napsal: 30.10.2007 11:12
od čajda
Boban píše:Jenže, teď nám, řekne, že neuslyší rádio ale ...... áno uslyší, je pouze za příplatek :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: Otík? A je k tomu i rohlik? :lol:

Napsal: 30.10.2007 12:45
od killerhammer
cajda píše:
Boban píše:Jenže, teď nám, řekne, že neuslyší rádio ale ...... áno uslyší, je pouze za příplatek :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: Otík? A je k tomu i rohlik? :lol:
chlapi, vy si tu zo mna robite prdel :D :D :D
si myslite, ze som tie hluuchadla neskusal ako prveee? :D :D :D

Napsal: 30.10.2007 12:48
od čajda
killerhammer píše:
cajda píše:
Boban píše:Jenže, teď nám, řekne, že neuslyší rádio ale ...... áno uslyší, je pouze za příplatek :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: Otík? A je k tomu i rohlik? :lol:
chlapi, vy si tu zo mna robite prdel :D :D :D
si myslite, ze som tie hluuchadla neskusal ako prveee? :D :D :D
Když je v autě hluk pustím si větší hluk s rádia, je to jednoduché :lol:

Napsal: 30.10.2007 12:49
od Boban
My néééé :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , já už to nevydržel :lol: :lol: No uznej než rozdělávat půl auta a bastlit něco, co pak nebude vůbec k ničemu :P