Stránka 2 z 22

Napsal: 30.08.2007 09:52
od chmelko
všetkým dík za podporu :wink:
mam ju od jedneho kamoša za par korun..
prave studujem ten suprovej navod,čo poslal Tad, no niekto sklada puzzle a ja BC :D
určite to budem robit na etapy..
jamaka, robil si to niekedy, vedel by si prípadne poradit?

možnu predprípravu čo som sa dočítal ma len GHIA, ja som to mal rozobrane, cca.pred 2 mesiacmi a fakt ju tam nemam :cry:

Napsal: 30.08.2007 10:01
od jamaka
chmelko píše:všetkým dík za podporu :wink:
mam ju od jedneho kamoša za par korun..
prave studujem ten suprovej navod,čo poslal Tad, no niekto sklada puzzle a ja BC :D
určite to budem robit na etapy..
jamaka, robil si to niekedy, vedel by si prípadne poradit?

možnu predprípravu čo som sa dočítal ma len GHIA, ja som to mal rozobrane, cca.pred 2 mesiacmi a fakt ju tam nemam :cry:
No ten chlapik co robil ten navod mal jednu obrovsku vyhodu, a to ze nemal vnutri motor. takze vela miesta a mohol sa roztahovat. Takuto piplacku som este nerobil, lebo by to bolo asi dost narocne na cas :) Ale poradit sa da.
A tu predpripravu skus pohladfat poriadne, na polskom fore sme sa o tom bavili, a niekedy byva ta zasuvka skryta za torpedom, co drzi pristrojovku. Mozno by sa dalo kuknut aj jednoduchsie, ci mas nejake konektory okolo nadrzky ostrekovaca, alebo tam kde ma byt teplomer, ci tam nije volny konektor.
A este druha vec-ci to nema nejaku zavislost aj na GEM module. Ak ano tak potom to bude asi aj trochu tazsie. Ja som si tak dorobil vyhrievane celne sklo, a teraz ho nevieme cez GEM pustit, lebo sa neda dohrat do GEM-u. Musim hladat auto co ma presne taku vybavu a pocet dveri ako ja a este plus musi mat vyhrievane celne okno. Takze moze tu nastat viac zaludnosti.

Napsal: 30.08.2007 10:07
od chmelko
Tiež ma napadlo, pozriet počet drotov v konektore pre páčku na smerovky.no uvidime..
Pozeram, že natiahnutie vedenia by nemal by byt až taky problem, jedna strana by mala ist do lava, jedna doprava a 2 pre čidla u motoru..
Uvidime, max.mi to nepojde..ta predpriprava mam rzi,ale možno sa na mna štastie predsa usmeje..budem mat čo robit po večeroch..len ma prekvapilo, kolko to ma konektorov, myslel som, že tam pojde hlavne o ten modul, poistkovku a tie čidla…

Napsal: 30.08.2007 10:17
od Foqus
klid chmelko, vetsina tech dratu patri na telo ridice, pocitac pak vyhodnocuje tep, tlak a jine zivotni funkce ridice v zavislosti na zobrazene okamzite spotrebe :)

Napsal: 30.08.2007 10:21
od chmelko
Foqus.to si ma ukludnil, takže budem jazdit ako napojený na EKG?:-)
no to budu teda hodnoty :lol:

Napsal: 30.08.2007 10:27
od Foqus
prinejhorsim by to melo jit aspon jako ukazatel venkovni teploty

Napsal: 30.08.2007 16:36
od siki
chmelko píše:Tiež ma napadlo, pozriet počet drotov v konektore pre páčku na smerovky.no uvidime..
Pozeram, že natiahnutie vedenia by nemal by byt až taky problem, jedna strana by mala ist do lava, jedna doprava a 2 pre čidla u motoru..
Uvidime, max.mi to nepojde..ta predpriprava mam rzi,ale možno sa na mna štastie predsa usmeje..budem mat čo robit po večeroch..len ma prekvapilo, kolko to ma konektorov, myslel som, že tam pojde hlavne o ten modul, poistkovku a tie čidla…
Nic se neboj, do konektoru pal. PC vede jen 15 drátků . Dodělával jsem si to
a není to nic hrozného. Ten návod z "foka24" mi hodně pomohl,ale stejně jsem si to ověřoval v TISu. Vše jede jak má :-) na prví šup :-).

Napsal: 30.08.2007 18:04
od siki
2: chmelko
Takže, udělal jsem si několik "svazků" drátků. Vždy jsem svazky nejprve protáhnul kolem orig.svazků ,které vedou pod palubkou a přilepil lepící páskou. Nové drátky jsem napojoval na stávající drátky (kousek jsem odizoloval a připájel nový).Druhé konce jsem vyvedl u palubkou ven a označil samolepkou s číslem pinu konektoru PP.

První svazek vede k nohám spolujezdce a má 5 drátků. 4 drátky vedou ke konektroru C63 a jeden k uzemňovacímu bodu, který je hned vedle. Druhý svazek vede k nohám řidiče má 6 drátků: 3 na čidla v mot.prostoru a 3 na pojistk. skříňku konektory C15 A C13.
Třetí svazek : diagn. konektor, vypínač světel ,pin 10 na přepínači blinkrů a konektor budíků.

Pak jsem vzal konektor od PP s dráty asi 15cm dlouhými a postupně je spájel s očíslovanými drátky. Pak celý svazek zatočil páskou a molitanem (stejně jako konektor) budíků .
Ještě jsem nenapojil signalizaci nízké hladiny ostřik. tak jsem ten drátek "uzemnil" pod připev. šroubek pojistk. skř.,protože jinak pořád svítí kotrolka hladiny ostřik. na PP :-)

Co mě "překvapilo" : Musel jsem dodat do konektoru budíku C809 pin 12 , protože tam nebyl .

PS.: v TISu je označení PP : Trip computer
:lol:

Napsal: 30.08.2007 18:26
od chmelko
siki obrovska vdaka...
mas mail, alebo lepsie icq alebo skype?

Napsal: 30.08.2007 18:33
od Usak210
Hoja jsem tu novej a nevím jak to tu chodí můžete mi prosím poslat ten návod na montáž pal.počítače na mail díky usak210@seznam.cz

Napsal: 30.08.2007 18:35
od chmelko
usak...prva stranka tejto diskusie..dik

Napsal: 30.08.2007 18:48
od siki
to Usak : na první straně této diskuze je odkaz od Toda a je tam "dokonalý"
návod na montáž PP

to chmelko : poslu ti SZ

Napsal: 30.08.2007 20:44
od chmelko
jamaka:z čoho usuzuješ, že ten nemec mal motor vonku?
bo sa mi to velmi nezda.. :idea:

Napsal: 30.08.2007 21:05
od jamaka
chmelko píše:jamaka:z čoho usuzuješ, že ten nemec mal motor vonku?
bo sa mi to velmi nezda.. :idea:
kapitola 4.1. hned prva fotka a volnyyyyyyy preklad pod nou
Prehľad relevantné diery za tyč nárazníka (fotografujú pri jednému Schrotti bez motora - senzor-vidlica nebol pri týmto dieselovom motore existovať)


Ale asi to bola len ilustracna foto.

Napsal: 07.09.2007 21:55
od chmelko
konečne bolo trochu času,tak dneska sme sa s tým trosku pohrali :wink:
chýbaju už iba obe čidla a BC fachčí ako má :wink: