2: chmelko
Takže, udělal jsem si několik "svazků" drátků. Vždy jsem svazky nejprve protáhnul kolem orig.svazků ,které vedou pod palubkou a přilepil lepící páskou. Nové drátky jsem napojoval na stávající drátky (kousek jsem odizoloval a připájel nový).Druhé konce jsem vyvedl u palubkou ven a označil samolepkou s číslem pinu konektoru PP.
První svazek vede k nohám spolujezdce a má 5 drátků. 4 drátky vedou ke konektroru C63 a jeden k uzemňovacímu bodu, který je hned vedle. Druhý svazek vede k nohám řidiče má 6 drátků: 3 na čidla v mot.prostoru a 3 na pojistk. skříňku konektory C15 A C13.
Třetí svazek : diagn. konektor, vypínač světel ,pin 10 na přepínači blinkrů a konektor budíků.
Pak jsem vzal konektor od PP s dráty asi 15cm dlouhými a postupně je spájel s očíslovanými drátky. Pak celý svazek zatočil páskou a molitanem (stejně jako konektor) budíků .
Ještě jsem nenapojil signalizaci nízké hladiny ostřik. tak jsem ten drátek "uzemnil" pod připev. šroubek pojistk. skř.,protože jinak pořád svítí kotrolka hladiny ostřik. na PP
Co mě "překvapilo" : Musel jsem dodat do konektoru budíku C809 pin 12 , protože tam nebyl .
PS.: v TISu je označení PP : Trip computer
