palubný počítač - návod

Odpovědět
chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 30.08.2007 09:52

všetkým dík za podporu :wink:
mam ju od jedneho kamoša za par korun..
prave studujem ten suprovej navod,čo poslal Tad, no niekto sklada puzzle a ja BC :D
určite to budem robit na etapy..
jamaka, robil si to niekedy, vedel by si prípadne poradit?

možnu predprípravu čo som sa dočítal ma len GHIA, ja som to mal rozobrane, cca.pred 2 mesiacmi a fakt ju tam nemam :cry:

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 30.08.2007 10:01

chmelko píše:všetkým dík za podporu :wink:
mam ju od jedneho kamoša za par korun..
prave studujem ten suprovej navod,čo poslal Tad, no niekto sklada puzzle a ja BC :D
určite to budem robit na etapy..
jamaka, robil si to niekedy, vedel by si prípadne poradit?

možnu predprípravu čo som sa dočítal ma len GHIA, ja som to mal rozobrane, cca.pred 2 mesiacmi a fakt ju tam nemam :cry:
No ten chlapik co robil ten navod mal jednu obrovsku vyhodu, a to ze nemal vnutri motor. takze vela miesta a mohol sa roztahovat. Takuto piplacku som este nerobil, lebo by to bolo asi dost narocne na cas :) Ale poradit sa da.
A tu predpripravu skus pohladfat poriadne, na polskom fore sme sa o tom bavili, a niekedy byva ta zasuvka skryta za torpedom, co drzi pristrojovku. Mozno by sa dalo kuknut aj jednoduchsie, ci mas nejake konektory okolo nadrzky ostrekovaca, alebo tam kde ma byt teplomer, ci tam nije volny konektor.
A este druha vec-ci to nema nejaku zavislost aj na GEM module. Ak ano tak potom to bude asi aj trochu tazsie. Ja som si tak dorobil vyhrievane celne sklo, a teraz ho nevieme cez GEM pustit, lebo sa neda dohrat do GEM-u. Musim hladat auto co ma presne taku vybavu a pocet dveri ako ja a este plus musi mat vyhrievane celne okno. Takze moze tu nastat viac zaludnosti.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 30.08.2007 10:07

Tiež ma napadlo, pozriet počet drotov v konektore pre páčku na smerovky.no uvidime..
Pozeram, že natiahnutie vedenia by nemal by byt až taky problem, jedna strana by mala ist do lava, jedna doprava a 2 pre čidla u motoru..
Uvidime, max.mi to nepojde..ta predpriprava mam rzi,ale možno sa na mna štastie predsa usmeje..budem mat čo robit po večeroch..len ma prekvapilo, kolko to ma konektorov, myslel som, že tam pojde hlavne o ten modul, poistkovku a tie čidla…

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 30.08.2007 10:17

klid chmelko, vetsina tech dratu patri na telo ridice, pocitac pak vyhodnocuje tep, tlak a jine zivotni funkce ridice v zavislosti na zobrazene okamzite spotrebe :)
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 30.08.2007 10:21

Foqus.to si ma ukludnil, takže budem jazdit ako napojený na EKG?:-)
no to budu teda hodnoty :lol:

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 30.08.2007 10:27

prinejhorsim by to melo jit aspon jako ukazatel venkovni teploty
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
siki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: u F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od siki » 30.08.2007 16:36

chmelko píše:Tiež ma napadlo, pozriet počet drotov v konektore pre páčku na smerovky.no uvidime..
Pozeram, že natiahnutie vedenia by nemal by byt až taky problem, jedna strana by mala ist do lava, jedna doprava a 2 pre čidla u motoru..
Uvidime, max.mi to nepojde..ta predpriprava mam rzi,ale možno sa na mna štastie predsa usmeje..budem mat čo robit po večeroch..len ma prekvapilo, kolko to ma konektorov, myslel som, že tam pojde hlavne o ten modul, poistkovku a tie čidla…
Nic se neboj, do konektoru pal. PC vede jen 15 drátků . Dodělával jsem si to
a není to nic hrozného. Ten návod z "foka24" mi hodně pomohl,ale stejně jsem si to ověřoval v TISu. Vše jede jak má :-) na prví šup :-).
Ford Focus 1.6 HB 2001

Uživatelský avatar
siki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: u F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od siki » 30.08.2007 18:04

2: chmelko
Takže, udělal jsem si několik "svazků" drátků. Vždy jsem svazky nejprve protáhnul kolem orig.svazků ,které vedou pod palubkou a přilepil lepící páskou. Nové drátky jsem napojoval na stávající drátky (kousek jsem odizoloval a připájel nový).Druhé konce jsem vyvedl u palubkou ven a označil samolepkou s číslem pinu konektoru PP.

První svazek vede k nohám spolujezdce a má 5 drátků. 4 drátky vedou ke konektroru C63 a jeden k uzemňovacímu bodu, který je hned vedle. Druhý svazek vede k nohám řidiče má 6 drátků: 3 na čidla v mot.prostoru a 3 na pojistk. skříňku konektory C15 A C13.
Třetí svazek : diagn. konektor, vypínač světel ,pin 10 na přepínači blinkrů a konektor budíků.

Pak jsem vzal konektor od PP s dráty asi 15cm dlouhými a postupně je spájel s očíslovanými drátky. Pak celý svazek zatočil páskou a molitanem (stejně jako konektor) budíků .
Ještě jsem nenapojil signalizaci nízké hladiny ostřik. tak jsem ten drátek "uzemnil" pod připev. šroubek pojistk. skř.,protože jinak pořád svítí kotrolka hladiny ostřik. na PP :-)

Co mě "překvapilo" : Musel jsem dodat do konektoru budíku C809 pin 12 , protože tam nebyl .

PS.: v TISu je označení PP : Trip computer
:lol:
Ford Focus 1.6 HB 2001

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 30.08.2007 18:26

siki obrovska vdaka...
mas mail, alebo lepsie icq alebo skype?
Naposledy upravil(a) chmelko dne 30.08.2007 18:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Usak210
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Usak210 » 30.08.2007 18:33

Hoja jsem tu novej a nevím jak to tu chodí můžete mi prosím poslat ten návod na montáž pal.počítače na mail díky usak210@seznam.cz

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 30.08.2007 18:35

usak...prva stranka tejto diskusie..dik

Uživatelský avatar
siki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: u F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od siki » 30.08.2007 18:48

to Usak : na první straně této diskuze je odkaz od Toda a je tam "dokonalý"
návod na montáž PP

to chmelko : poslu ti SZ
Ford Focus 1.6 HB 2001

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 30.08.2007 20:44

jamaka:z čoho usuzuješ, že ten nemec mal motor vonku?
bo sa mi to velmi nezda.. :idea:

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 30.08.2007 21:05

chmelko píše:jamaka:z čoho usuzuješ, že ten nemec mal motor vonku?
bo sa mi to velmi nezda.. :idea:
kapitola 4.1. hned prva fotka a volnyyyyyyy preklad pod nou
Prehľad relevantné diery za tyč nárazníka (fotografujú pri jednému Schrotti bez motora - senzor-vidlica nebol pri týmto dieselovom motore existovať)


Ale asi to bola len ilustracna foto.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 07.09.2007 21:55

konečne bolo trochu času,tak dneska sme sa s tým trosku pohrali :wink:
chýbaju už iba obe čidla a BC fachčí ako má :wink:
Přílohy
img080.jpg
img080.jpg (13.45 KiB) Zobrazeno 4708 x
img081.jpg
img081.jpg (20.01 KiB) Zobrazeno 4710 x

Odpovědět

Zpět na „Focus - interier - 1998-2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host