Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
5w20 už není nazelenalý už má normální barvu
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.05.2009 16:02
- Bydliště: Buštěhrad
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Tak prvotní odpověď od Fordu ČR je, že vozidlo je mimo záruku a že se tedy "bohužel nemůžou" podílet na nákladech...
Jistě je to velmi mrzí...
Takže si s nimi budu muset psát déle




Takže si s nimi budu muset psát déle

Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Ani ho nestačil prodat po úctyhodných 67 tis. Km, aby si koupil toho ecoboose nového.Wolf78 píše:Jak částo byla kontrolována hladina oleje ? Výměna oleje byla po kolika km ? Olej byl dáván origo 5w20 ?
Čím to asi je, poraď mu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
a já myslel , že hodiš nějaké moudro a ty chceš od druhých ,aby někomu radili 

Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.12.2018 14:59
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
To me mrzí co se ti stalo s autem...přečti si můj příspěvek.
viewtopic.php?f=241&t=49320&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Stalo se mi neco dost podobného, jen to teda asi nedoslo tak daleko jako u tebe. Taky pres 60tis km najeto.
viewtopic.php?f=241&t=49320&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Stalo se mi neco dost podobného, jen to teda asi nedoslo tak daleko jako u tebe. Taky pres 60tis km najeto.
Ford Focus 1.5 ecoboost 134kW 2015
-
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.05.2009 16:02
- Bydliště: Buštěhrad
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Díky, tvoje vlákno jsme četl a je to opravdu velmi podobné. Kam až to došlo u mě nevím. Zatím si píši s Fordem, resp. teď už týden neodpověděli. Ale staví se k tomu podle očekávání... asi takfortelny90 píše:To me mrzí co se ti stalo s autem...přečti si můj příspěvek.
viewtopic.php?f=241&t=49320&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Stalo se mi neco dost podobného, jen to teda asi nedoslo tak daleko jako u tebe. Taky pres 60tis km najeto.

Jaká byla příčina problému u tebe víš? Přidřela se vačka takže taky úbytek oleje kamsi?
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.12.2018 14:59
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Odešlo palivové čerpadlo a od něj vačka. Olej naštěstí nic.. ale všude v motoru byli špony, tak se to vyplachovalo apod.
Ford Focus 1.5 ecoboost 134kW 2015
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Tak jsem to udělal já. Ale já měl vytrvalce 1.0 92kw 200 000 bez 500 a ko vyměněno za motor s najezdem 40 000. Po dvouhmote začal opět klepat tak jsem ho pustil šikovnému mechanikovi. Borec co mi motor sháněl říkal že prodá tři týdněSagic píše:Zkusit ford muzes, nekomu se podari ukecat slevu na motor jako napr. v pripade 1.6 EB. Jinak ja si overil ze v blizkem vrakovisti maji asi 6x muj motor takze kdyby se neco stalo budu to resit asi tak ze vymenim motor z vrakace a auto pujde pryc s co nejmensi moznou ztratou. Ale nevim jak 1.5 EB preci jen je to novejsi motor a jsi asi prvni s nim koho registruju s KO motorem (oproti 1.6 EB)
-
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.05.2009 16:02
- Bydliště: Buštěhrad
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Tak celé to nakonec dopadlo takto : vzal jsem to z autor. servisu, protože jsem jim zaprvé nevěřil, že budou s motorem kromě výměny buď celého motoru nebo jednotlivých dílů něco dělat a za druhé bych jim nevěřil ani ty strávené hodiny. Navíc by to trvalo dlouho, protože neměli čas. I pouhá diagnostika jim trvala skoro týden.
Auto jsem převezl ke známému, který už je v důchodu a dělá servis jako hobby a celý život se hrabal hlavně v motorech.
Přišel na to, že turbo a intercooler byly plné oleje takže byl problém tam. Turbo nechal repasovat, celý motor vyndal, komplet rozebral, vše vyčistil (zapečené jak pálil olej), vše zkontroloval a zase složil. Na žádný problém uvnitř motoru nepřišel a ta vačka byla maličko podřená jen v místě toho palivového čerpadla a to nějak začistil a jinak jí nic nebylo. Jen ještě říkal, že si myslí, že tam byla výrobní vada na uchycení axiálního ložiska uvnitř motoru (už nevím přesně jak to říkal) - to že se mu nezdálo a tak ho vyměnil.
Auto jsem si vyzvedával minulý čtvrtek a komplet celá oprava necelých 17 tisíc Kč
Takže super!!! To by v autorizáku nebylo ani za práci... + by určitě měnili turbo i vačku a s tím důkladným čištěním jednotlivých dílů motoru...pochybuji.
Tak snad bude sloužit, ale přemýšlím, že půjde z domu.
Auto jsem převezl ke známému, který už je v důchodu a dělá servis jako hobby a celý život se hrabal hlavně v motorech.
Přišel na to, že turbo a intercooler byly plné oleje takže byl problém tam. Turbo nechal repasovat, celý motor vyndal, komplet rozebral, vše vyčistil (zapečené jak pálil olej), vše zkontroloval a zase složil. Na žádný problém uvnitř motoru nepřišel a ta vačka byla maličko podřená jen v místě toho palivového čerpadla a to nějak začistil a jinak jí nic nebylo. Jen ještě říkal, že si myslí, že tam byla výrobní vada na uchycení axiálního ložiska uvnitř motoru (už nevím přesně jak to říkal) - to že se mu nezdálo a tak ho vyměnil.
Auto jsem si vyzvedával minulý čtvrtek a komplet celá oprava necelých 17 tisíc Kč


Tak snad bude sloužit, ale přemýšlím, že půjde z domu.
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Zial mam prispevok do tohto vlakna:
Stala sa mi celkom vtipna story, ked som isiel na prvu STK pri 65 tis km !!! Kde som nedosiel. Motor som poriadne zohrial. Po cca 20 km ho idem vytocit a pri 6 tis strata vykonu, otacky dole, kontrolky zacali chaoticky blikat, motor zhasol. Na dialnici. Doplachtil som na odpocivadlo. Prvy pokus ho nastartovat bol neuspesny. Z motora isli zvuky ako zo starej kosacky. Druhy pokus som uz ani neskusal. Odtahovka do servisu, bla bla bla .... vybratie motora a treti piest v prdeli. Dal si zalezat a poskodil aj samotny blok. Pricina nieje znama. Olej tam bol - kontrolujem ho pravidelne. Takze po dlhych uvahach co s autom /utopit ho vrieke, prejst bagrom, podpalit od nervov/ a blizsich zistovani informacii na nete, prislo mi ako najlepsia varianta pomer cena/vykon objednanie noveho ,,polomotora,, vo Forde /4.000€/.
Mozno to tu uz niekto riesi, ale EcoBoost ma zle vyriesene chladenie, medzi piestami dochadza k deformaciam v kanalikoch. Na tom mojom sa uz jeden zacal upchavata a skor ci neskor, by smrt bola neodvratna. Novy blok motora ma inak vyriesene chladenie, vid foto.
Focusa si zial musim nechat. Ked sa situacia zlepsi, pojde do sveta a ja urcite po 20 rokoch k inej znacke.
Prajem Vam vela stastia kolegovia !
P.S. Doprial som mu vzdy max. Motor som si zabehol ako sa ma, nasledne vymenil olej po 5.000. Skratil serv. interval na 15.000km. Dochladzoval turbo, nevytacal studeny motor .....
Stala sa mi celkom vtipna story, ked som isiel na prvu STK pri 65 tis km !!! Kde som nedosiel. Motor som poriadne zohrial. Po cca 20 km ho idem vytocit a pri 6 tis strata vykonu, otacky dole, kontrolky zacali chaoticky blikat, motor zhasol. Na dialnici. Doplachtil som na odpocivadlo. Prvy pokus ho nastartovat bol neuspesny. Z motora isli zvuky ako zo starej kosacky. Druhy pokus som uz ani neskusal. Odtahovka do servisu, bla bla bla .... vybratie motora a treti piest v prdeli. Dal si zalezat a poskodil aj samotny blok. Pricina nieje znama. Olej tam bol - kontrolujem ho pravidelne. Takze po dlhych uvahach co s autom /utopit ho vrieke, prejst bagrom, podpalit od nervov/ a blizsich zistovani informacii na nete, prislo mi ako najlepsia varianta pomer cena/vykon objednanie noveho ,,polomotora,, vo Forde /4.000€/.
Mozno to tu uz niekto riesi, ale EcoBoost ma zle vyriesene chladenie, medzi piestami dochadza k deformaciam v kanalikoch. Na tom mojom sa uz jeden zacal upchavata a skor ci neskor, by smrt bola neodvratna. Novy blok motora ma inak vyriesene chladenie, vid foto.
Focusa si zial musim nechat. Ked sa situacia zlepsi, pojde do sveta a ja urcite po 20 rokoch k inej znacke.
Prajem Vam vela stastia kolegovia !
P.S. Doprial som mu vzdy max. Motor som si zabehol ako sa ma, nasledne vymenil olej po 5.000. Skratil serv. interval na 15.000km. Dochladzoval turbo, nevytacal studeny motor .....
Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 845
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
LSPI je mrcha, buď praskne válec nebo píst 

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13428
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Ako sme pisali uz vedla vo vlakne. Tam je roztaveny kus piestu. Toto nema s chladenim nic spolocne a myslim ani lspi.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4020
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Vstreky su OK, boli na teste.
Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 845
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Ten vstřik je taky možnost.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů