Stránka 2 z 5
Re: Žhavení
Napsal: 12.09.2017 22:09
od V12
bill.da píše:Otáčky nekolísaj a dým taky žadnej
Jazdi a nespekuluj.
Re: Žhavení
Napsal: 13.09.2017 04:46
od bill.da
OK,OK jenom jsem se tak ptal nebudu to řešit.
Re: Žhavení
Napsal: 22.09.2017 10:00
od DiXX
durika píše:To je normálné u tích novších aut.Su to rýchložhaviče.A pokud neni potreba tak nežhaví.Už sme to tu riešili 100 000 krát.A dokonca aj ja pred rokom.A je to ok.
U novějších asi ano, tohle je 2005

. Problém je, že startuje třeba 10 - 15s a se snižující teplotou se doba prodlužuje. Dělá to cca poslední 3 měsíce, dříve startoval normálně. To relé je finis 1865194 / 1673683 / AV6112A343CA, ale v motorovém prostoru ho nemůžu najít, nevíte někdo?
Je to tdci 2.0 136HP.
Dík
Re: Žhavení
Napsal: 22.09.2017 10:32
od vladko
Ahoj, v létě ti auto fakt žhavit nebude. Žhavení se řídí venkovní teplotou a to tuším až od mínusových teplot. Problém bych hledat spíše buď v padání paliva (někde ti to přisává a trvá mu to než dopraví palivo) nebo máš problém s těsností ve válcích. Takže nízké tlaky při kompresi a tím i dosažení nižších teplot při kompresi. To pak s klesající venkovní teplotou zapříčiní problémy ve vznícení nafty.
Re: Žhavení
Napsal: 22.09.2017 12:07
od V12
Treba premerat startovaci tlak paliva v raile. Dokaze to najjednoduchsi modul ELM327 a aplikacia Torque v mobile. Pre 2.0TDCI by to malo byt minimalne 125 barov. Ak tento tlak pri startovani nie je, motor iba toci, ale nechyti. Pokial tam tlak bude, problem moze byt aj v tom zhaveni. Nedymi pri studenom starte na sivobielo a ten dym nepachne po nespalenej nafte ? A ked natoci, nekolisu otacky volnobehu ? Ak ano, lucia sa s Tebou vstrekovace...
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 09:42
od foker
Ahoj.
Nemam uz sice Focus ale motor by mal byt asi +/- ten isty. Mam tiez 2L.
Nechapem system zhavenia. Pri -4°C to startuje uplne naprd
Video:
https://youtu.be/WHP8P9OoaxQ
Divne mi je to ze ako keby pred startom vobec nezhavil.Aj ked sa rozsvieti kontrolka zhavenia tak kliestovym ampermetrom som na zhavicoch nameral max 1A. Zhavice som meral,mali by byt funkcne,na vsetkych bolo cca 0.5Ω. Po nastartovani asi dozhavuje pretoze na meraku skacu ampere.Este mi je divne ze ked som prepol merak na stried.prud tak sa to ukludnilo na cca 13A.Co by mal byt nezmysel pretoze v aute je jednosmerny.A 13A je zase malo,to je tak na 1 zhavic.
Dalsia vec su spominane teploty.Podla Forscan ale ukazuje realne.Jedine co sa mi nezda je teplota katalyzatora,to ukazuje min 100°C.
Video z ineho startu:
https://youtu.be/abB76FgGS8w
Objasni mi prosim niekto to zhavenie?
Odoslané z LM-G710
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 09:57
od Hoffis
Jen k tomu měření...
měřit to klestakem ...to nebude to pravé ořechové
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 10:02
od ZaQik
vyndej zhavicku a sahni na ni rukou, jestli je horka ... pokud ne, je treba ji vymenit
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 10:44
od foker
Hoffis a preco nie kliestovym?
ZaQik ja nemam rozobraty motor.Neviem len tak vybrat zhavic a skusit.Keby som ho vyberal tak ho rovno vymenim aj keby bol dobry.Ved ked je tam 0.5Ω tak by mal byt ok,nie?Mozem este skusit ho priamo pripojit na 12V, aky bude odber
Odoslané z LM-G710
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 10:57
od ZaQik
zhavicka je napajena v rozmezi 3-12V a (tusim) odpor je promenny na teplote ... vyndani Te nemine
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 11:18
od phofy
Staci vyndat a prilozit na baterii a hned vidis, jak zhavy

ja kdyz sem daval novy, tak meli 0,7 ohm pokud si to dobre pamatuju. Jak si jim meril odpor? Musis mit merenou zhavicku vždycky odpojenou

Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 11:25
od foker
Chlapi neblaznite.To nejde inac premerat ako vybraty?Ked uz ich vyberiem tak ich nedam naspat,dam rovno nove.Lenze vybrat ich je rozobrat pol auta.
Meral som ich samozrejme po 1.Pri palivovom filtri je spolocny konektor na vsetky 4
Odoslané z LM-G710
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 11:33
od Hoffis
Vydávat je nemusíš, ale odpojit určitě ano. A jednu po druhé pak můžeš měřit odpor, za předpokladu, že víš, jaký má být.
Docela by mě zajímalo, kam jsi ten klestak dal..
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 11:36
od foker
Ako som pisal,pri palivovom filtri je konektor,daju sa odpojit a merat po 1.Prud som meral na 4 spolocne
Odoslané z LM-G710
Re: Žhavení
Napsal: 14.01.2021 11:42
od Hoffis
Musíš odpojit lištu na každé svíčce a pak je můžeš každou zvlášť měřit. Jsou paralelně spojené. Pokud odpojís lištu jen u přívodu, tak měřís celkový odpor všech a nezjistíš nic.