Stránka 2 z 2

Napsal: 03.01.2008 12:00
od canndale
zewl: ospravedlnujem sa za duplicitne video, zial videa sa tazko hladaju :oops:

Foki: Trosku som mal volneho casu, tak som spravil par obrazkov na porovnanie.. netvrdim, ze sa vo fiftGear nesnazili za kazdu cenu aby to strieborne dopadlo horsie :)..
kazdopadne vyzera ako seria a dopadlo horsie (mozno ucelne napilili nosniky, to sa nedozvieme), ak je to pravda to co tam ukazuju, tak je to na zamyslenie
..pri rovnakych autach, strieborne ma koleso az pod volantom, modre ma este zadnu cast predneho blatnika relativne v pohode a koleso v motorovom priestore.. (zas to moze byt konstrukcio lavej pravej strany)..

Napsal: 03.01.2008 12:03
od canndale
jo a este som spravil screeny sedadiel, nezdali sa mi nejak odlisne nastavene, neviem :)
Kazdopadne foki pytam sa teba ako odbornika: Ak je auto po havarii, je jeho konstrukcia oslabena ze by sa nieco podobne mohlo stat? alebo existuju postupy oprav, ktore dokazu dostat nosniky a deformacne zony do povodnych vlastnosti?
Nechem sa hadat, len sa zaujimam, tiez som rozmyslal nad autom po havarii, ked som kupoval focusa

Napsal: 03.01.2008 13:00
od amicron
to: canndale
Osobne si myslim,ze deformacne oblasti a vlastnosti materialu nedokazes dostat po oprave do limitov ake maju pred burackou.
Napriklad v teplom ovplyvnenej oblasti (pri zvarani alebo bruseni napriklad) sa ti meni struktura materialu na mikrourovni. Samozrejme,ze aj toto sa da do istej miery eliminovat tepelnou upravou.
Ak mas zrazu zvar na mieste, kde predtym nebol, pri deformacii sa bude tato cast spravat inak ako keby tam ten zvar nebol.

Napsal: 03.01.2008 13:03
od chmelko
nikdy deformovany samotný skelet nebude mat taku tuhost, ako ked bol vylisovaný a zozváraný..