Stránka 2 z 3

Re: ztráta výkonu

Napsal: 17.04.2014 18:59
od pe3kfm
Tak konecne po tydnu auto doma. V servise si nevedeli rady,chyba nactena,ale na pohled nezjisteno nic,eletrikar taky nic. Odvezeno do fordu,par dni se s tim trapili,nakonec vymeneno retezove kolo - vackovy hridel (proste ten mechanizmus) a ejhle vse funguje jak ma. Zaroven udelany komplet rozvody + olej + filtr. Byl jsem to projet, 5ka taha,chyba nenactena zadna,tak snad uz bude vse ok :)

Re: ztráta výkonu

Napsal: 17.04.2014 20:38
od foki
menili obe ? jak saci tak vyfukove ?

Re: ztráta výkonu

Napsal: 17.04.2014 20:49
od pe3kfm
problem byl na saci,tak jen ty,myslis ze se vysere i vyfukove?

Re: ztráta výkonu

Napsal: 17.04.2014 21:43
od foki
kdyz se to dela tak se meni obe , to uz by mechanik mel vedet , protoze kdyz se treba za 30000km vysere to druhe tak bude platit zase rozvody , pokud teda nbude tak odvazny ze je da zpet

Re: ztráta výkonu

Napsal: 18.04.2014 19:02
od V12
Kua, ani by ma nenapadlo to poskladat s jednou remenicou povodnou a druhou novou. Su veci, ktore sa menia v pare a TiVCT je jedna z nich. Ked to viem ja - uplny amater, preco to nevedia v autorizovanom servise ???

Re: ztráta výkonu

Napsal: 18.04.2014 19:07
od Jardak
Protože mu ji rádi v servisu vymění až se posere, vč. rozvodů.... :totlsmile:

Re: ztráta výkonu

Napsal: 18.04.2014 19:09
od V12
Zmmmrrrrdiiii !!!

Re: ztráta výkonu

Napsal: 23.05.2014 22:42
od peetik23
Zdravím, mám FoFo 1.8, benzin. r.v2007 z německa už nalítáno nějakých 165, teď už tam mám 178k Km a už se mi párksrát stalo že na přístrojovce začala svítit oranžová kotrnolka motoru, ale všechno bylo v pohodě, dojel sem do servisu, tam na diagnostice zjistili nějakou neznámou chybu a po vymazání už se to neprojevilo. Poté sem jel před pár týdny do Francie, cca 3000 Km a cestou domu se zase rozsvítila, ale cajk, bez problému, v servisu nějaká chyba palivové hadice či co a vymazáno a bez problému.

Jenže včera sem jel z práce, natankuju půl nádrže a auto nechtělo nastartovat, je fakt že bylo hrozný horko, kolem 30°C ukazoval vnitřní teploměr, klimu sem měl předtím nastavenou na nejmenší teplotu a max otáček, zaplý rádio, světla a tak... dvakrát sem nahazoval a nechtělo se tomu. Pak sem v zapalování otočil klíčkem do polohy I a povypínal klimu, rádio, světla a se spojkou normálně už to naskočilo, oddychl sem si a po asi 1 min se rozsvítila opět kontrolka oražová.

No a tentokrát už s problémem, auto přestalo táhnout, ztratilo to výkon ale není hlasitý, je fakt tichý. Do servisu budu moct až někdy po víkendu, ale tak nějak na dálku, co by to mohlo být? Autům vůbec nerozumím.

Re: ztráta výkonu

Napsal: 23.05.2014 22:53
od stano.
Evidentne ani v servise kam chodis autam nerozumia. Odporucam zmenit servis. A opis si aspon cislo/kod chyby. Mozno na nieco prideme.

Motor bez vykonu

Napsal: 11.08.2015 11:22
od georgio99
Ahojte,

motorizacia 1,8 88 kw benzin
- bol som premerat vykon motora a namiesto 88kw co by mal mat, tak ma len 57kw
Nemal niekto s tymto podobny problem co by to moholo sposobovat?

vopred dakujem

Re: ford focus C-max 1,8 88 kw stratra vykonu

Napsal: 11.08.2015 11:30
od pkadecka
Asi tak 1000 věcí. Z toho měření máš nějaký graf nebo jen to jedno číslo = 57kW?

Re: ford focus C-max 1,8 88 kw stratra vykonu

Napsal: 11.08.2015 13:09
od georgio99
z toho merania mam aj graf priebehy,len momentalne som to nechal u kamarata.
co si pamatam tak je 57 kw, max rychlost 173 km/h,
Zbytok pridam neskrosie.

ked som sa bavil s panom co mi robil tu geometriu tak hovoril ze motor nemusi mat dostatok paliva, tak neviem ale ako pises ze to moze byt 1000 dovodov.

viem co je vsetko vymenene:
- vaha vzduchu
- lamda sonda

Re: ford focus C-max 1,8 88 kw stratra vykonu

Napsal: 11.08.2015 13:22
od pkadecka
Jakým způsobem jsi ten výkon měřil?

Re: ford focus C-max 1,8 88 kw stratra vykonu

Napsal: 11.08.2015 14:07
od georgio99
bol som v servise kde mi to zmenrali:

Meranie výkonu na valcovej stolici MAHA LPS3000
http://www.profituning.sk/meranie-vykonu

Re: ford focus C-max 1,8 88 kw stratra vykonu

Napsal: 11.08.2015 14:18
od Andymaniac
Hmm, bacha na to, pokud měříš na válcové brzdě, tak měříš výkon na kolech a ne výkon motoru. Vstupují do toho ztráty v převodovce, v diferenciálu a ztrátu odvalováním kol atd ... Neříkám, že ti zbyde z 88kW, který má motor papírově, jen 57kW a že je to v pohodě. Jen že pokud bys to chtěl měřit správně, musel bys vytáhnout motor z auta a měřit to na motorové stolici.

Edit: Může se tam projevit např. i to, že ti přibržďuje kolo a válcová brzda to nejspíš nepozná jsem tím chtěl říct.