Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od V12 » 07.01.2014 06:56

foki píše:kde je potreba za jizdy radit 1 kvalt ?
Ked na deravej a rozbahnenej geocacherskej dialnici zistim, ze je prilis rozbita na dvojku a zastavit nemozem, pretoze by ma z toho bordelu musel tahat 8x8. Tak tam musi jednicka za jazdy.
Prave na toto bol dobry diesel, dvojku bez problemov utiahol aj na volnobehu, trialove useky jednotka a volnobeh. S benzinakom toto nejde, pretoze na volnobeh a jednicku ma menej sily na kolesach, ako 2.0TDCI na volnobehu a dvojke. Preto sa obcas musim riadit heslom Co neprejdem, to preskocim.

Lidi trial to je věc, jezdí to jen šílenec :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
OndraMT
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1065
Registrován: 14.11.2012 20:53
Bydliště: Olomouc Nova Ulice

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od OndraMT » 08.01.2014 06:51

Jednicku radim uplne bezne...treba kdyz si chcu vyjet Ecce homo. Vyjizdet z vracecky nahoru za dva s tou 1,6 nejde :)
Ford Kuga ST-Line X 1.5 Ecoboost 110kW 240Nm "poloviční šestiválec" Obrázek
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od V12 » 09.01.2014 20:41

OndraMT :
A myslis, ze s 2.0i alebo 2.0TDCI by si bol na vyjazde z tej vracacky na dvojke rychlejsi ? Moj netuneny 2.0i zacne na dvojke pod plnym plynom hrabat uz aj v malom obluku, 2.0TDCI mi hrabal aj v priamom smere. Ostra zakruta na dvojke sa rovna :
1. bud razantny zasah protisklzu a ziadna akceleracia
2. dym od gum, ked je protisklz vypnuty a opat ziadna akceleracia
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od enjoy » 09.01.2014 21:04

Dým od gum s předokolkou, za jízdy.. no, někdo je borec a já to nejsem :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od smoula » 09.01.2014 21:07

Já taky ne, bál bych se poloosy a pod :D plnej plyn dávám, jen když mám kola rovně :D :D :D

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od enjoy » 09.01.2014 21:21

Je to teď mino téma, ale přemýšlím.. jak na sněhu, jestli s ESP nebo bez? Rovina asi s, ale do kopce.. to mě ESP brzy úplně zastaví že?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
James_CZ
.
.
Příspěvky: 176
Registrován: 05.05.2012 09:56
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od James_CZ » 10.01.2014 09:12

ESP na sněhu podle mě vypínat, je to s ním někdy horší a přivede tě do ještě složitější situace
Naposledy upravil(a) James_CZ dne 27.11.2015 15:00, celkem upraveno 1 x.
ST180 Frozen White GALERIE
“Nothing will make a driver more faithful to a car than a car that is faithful to it's driver."
“Born stupid? Try again!''


Prodáno ST170 - 5.door 2002 Silver GALERIE

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od Fossa » 10.01.2014 10:45

f) pak mám ještě problém s lpg (značky prins vsi) - neznáte nějakého specialistuna tento systém?

Zdar, systém Prins servisuju u p. Outraty v Brně (firma Greenfuel). Je šikovnej, když jsem měl problém s plynem, tak pro něj to byla maličkost, vždy si věděl rady a za pár minut a za rozumnou cenu to vždy vyřešil. Bohužel pro Tebe to bude kapánek z ruky.
PS: Zapřemýšlej nad přimazáváním ventilových sedel, u 1.6 bych to tam asi dal
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

petrbest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2014 19:50
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od petrbest » 10.01.2014 16:47

@Fossa: Díky za tip, přimazávání již mám nainstalované. Mám problém, že pokud je motor zahřátý, tak se mi auto nepřepne na plyn... pouze po startu zastudena to po nějakých 800ti metrech naskočí, jakmile to pak někde nechám po jízdě a přijdu za 5 minut, tak už tam plyn nedám, než do znovu vychladne... přitom to nehlásí žádnou chybu... a pak to taky chcípá ve volnoběhu :-( zkusím panu Outratovi zavolat...
Ford Focus II kombi 1.6 TI VCT, 2006

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od foki » 10.01.2014 16:52

a co ty rozvody ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

petrbest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2014 19:50
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od petrbest » 10.01.2014 17:43

čekám ještě na nabídku od Fordu v CB, tvrdili mi, že mají nějakou 20% slevu na komponenty a na práci, mluvili o ceně kolem 7-8t Kč včetně vodní pumpy a práce...
Ford Focus II kombi 1.6 TI VCT, 2006

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od foki » 10.01.2014 21:56

a co kola ? u vct je to nutnost
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

petrbest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2014 19:50
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od petrbest » 10.01.2014 23:25

nevím, u Fordu o ozubených kolech v rámci výměny rozvodů nic neříkali... je to psané někde v oficiálním dokumentu od fordu?
Ford Focus II kombi 1.6 TI VCT, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od V12 » 11.01.2014 09:06

enjoy píše:Je to teď mino téma, ale přemýšlím.. jak na sněhu, jestli s ESP nebo bez? Rovina asi s, ale do kopce.. to mě ESP brzy úplně zastaví že?
Sorry za off-topic, admin, ak sa Ti to tu nebude pacit, supni to do novej temy :
ESP na snehu ci inom terene :
Mne sa velmi osvedcilo ESP vypnut vzdy pred prejazdom obtiaznejsieho terenu. Dovod je jediny - ked preklznu obe kolessa naraz, ESP ubera vykon motora, takze bud to chcipne alebo strati rychlost, co je v blate ci hlbokom snehu vazny problem obvykle konciaci uviaznutim. Za takychto okolnosti sa jednoducho nesmie zastavit. Preto vypnut ESP a ked to aj bude ciastocne hrabat, nebude auto tak silne stracat rychlost. ESP ma vyznam nechat zapnute pri triale na spevnenom podklade, kde hrozi odlahcenie kolesa - to zacne preklzovat, druhe sa toci pomalsie, ESP to preklzujuce pribrzdi, takze cez diferencial pojde viac krutiaku na koleso druhe - funguje to ako ciastocna uzavierka diferencialu. Ale len dovtedy, kym nezahrabu kolesa obe dve. Potom ESP uberie.
Na vyjazd do kopca by som ESP vypol a riadil mimoriadne pozorne - treba podchytit kazdu nechcenu zmenu smeru v dosledku preklzu. Pokial maju obe kolesa priblizne rovnaku trakciu, budu stale zaberat obe dve, takze aj hrabat budu obe dve. Na zadokolke sa mi osvedcilo v pripade preklzu drzat plyn a mierne pritahovat rucnu brzdu, tiez to fungovalo ako ciastocny zaver diferencialu. So S105 som bez retazi na celorocnych gumach vyliezol aj tam, kde sa nedostali zigulaky na retaziach. Sto-patka tlacila sneh spojlerom, ale isla.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od foki » 11.01.2014 17:09

petrbest píše:nevím, u Fordu o ozubených kolech v rámci výměny rozvodů nic neříkali... je to psané někde v oficiálním dokumentu od fordu?

je to zkusenost
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů