Stránka 2 z 2

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:23
od enjoy
Já jsem se dostal do fáze, že mě baví jezdit po dálnici 100-110km/h, protože to jede za 7-7,5l a ne za 9l :mrgreen:
A na budíkách mám navolenou průmernou spotřebu a hraju si s desetinkama. A od poslední zkušenosti, kdy jsem byl poprvé na ručním mytí vím, že už nikdy nepůjde pod kartáče žádné mé auto.
Často před jízdou jen poslouchám nastartovaný motor a zadumán si tak přemýšlím..
Takže asi ano, asi jsem poněkud debil.

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:25
od mikki
smoula : no nevím jestli se dá po tom našem drahým parkovišti Praha-Brno jet 160 delší dobu /cestou určitě postrácíš spoustu šroubů co uklepeš/. V německu je to ovšem úpne jinak.

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:26
od smoula
mikki: jedu v levém ;)

Enjoy: to mě taky celkem baví, ale pak začnu usínat a musím tam mít 150-160 abych to nějak přežil :|

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:31
od enjoy
A představ si že v tom Mondeu je to ještě horší to vydržet, protože to už máš tuplem pocit že stojíš :mrgreen:

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:36
od smoula
A nejhorší je to na 5.tého května, jak je úsekovka směrem do Prahy, když jede člověk celou dobu 130-160 a pak najednou musí zpomlait na 50tku, tak to je, jako kdyby stál :D :D

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:45
od enjoy
No ona je předtím ještě s kopce úsekovka na 80km/h ne? :mrgreen:

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:46
od smoula
To doufám, že není :D Běžně tam jezdím 130 +/- a zatím ťuk ťuk ťuk nic nepřišlo :)

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:47
od enjoy
A toho snížení na 100km/h a pak na 80km/h sis všimnul? :mrgreen:

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:48
od enjoy
Co vím, tak třeba ta úsekovka na 50km/h o které si mluvil rychlost opravdu měří, ale například ta "naproti" by neměla. Respektive 3 roky od výstavby by neměli. A jelikož nevím kolik už to je, tak už na každé úsekovce dávám bacha.

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 13:49
od smoula
To vím, ale úsekovka tam není, takže jako kdyby tam žádná značka nebyla :lol:

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 15.11.2013 14:09
od ZaQik
D1 do Prahy ma radar pro 80km/h na urovni OC Chodov a druhy pro 80km/h u mostu pro pesi ... usek to asi nemeri, protoze tam usti frekventovany privadec :nixw:

Re: Počet otáček vs. optimální cestovní rychlost

Napsal: 09.02.2014 15:30
od Skodax
Když už se tu načaly optimální otáčky. Co plynulý ploužení po městě na 5. a 1500ot. Auto mi zvukově jede a neremcá spotřeba dole a nezdá se mi, že by se mu něco nelíbilo
(samozřejmě zrychlení a kopce podkopnu)

Napsal: 09.02.2014 15:35
od Nonid
Na petku ve meste tak mozna s 1.4kou... I 1.6ka chce zdechnout pri tomhle.
U 1.8 se clovek uradi mezi trojkou a ctyrkou ve meste :D