Ne ne, není to ani jeden z nich. Na ten druhý POZOR, nemá servisku a už vím proč http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 49&t=34479 jo a je celý přestříkaný.Nicco píše:Je to on?:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Na porovnanie, podobne osuchany volant z nasho najmenej oblubeneho bazaru s polovicnym najazdom a vyssou cenou:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
- ipetr
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.01.2013 18:02
- Bydliště: Skoro Krkonoše...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.11.2013 16:14
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Ma nekdo na tomto aute najeto vice jak 150tis km? Je ten motor spolehlivy stejne jako 1.6 74kW? Bohuzel, moc jsem o tomto motoru tady nenasel:( Nevim, zda koupe s 185tis km by byla dobra volba, co si o tom myslite vy? Ja o tom silne uvazuji, ale nechci se spalit:/ Diky!
Ford Focus II Combi, 1.6 benzín, 74kW , r.v. 2005
- ipetr
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.01.2013 18:02
- Bydliště: Skoro Krkonoše...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
185000 km a motor šlape jako hodinky....
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.11.2013 16:14
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Samozrejme, musim pocitat,ze s tim budu jezdit dale a tak je otazka, jestli to vydrzi dalsich 100tis km:/ Je neco, s cim tam byly problemy, z emuselo byt meneno, ci na co si dat vyslovene pozor?
Ford Focus II Combi, 1.6 benzín, 74kW , r.v. 2005
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Duratec HE je považován za etalon spolehlivosti
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Samotny ano, ale jeho zaujima prevadzka na LPG. Ma zosilene sedla ventilov, to pomoze, ale mozno nejake skusenosti s labda sondou, katalyzatorom, zvodmi do katu,...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.08.2013 13:29
- Bydliště: Rakovník
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Taky mam 2.0i lpg 8/2008 a koupil jsem ho z nemecka se 160tiskm za 160tis korun a hned jsem udelal LPG BRC abych mel zaruku... a za dva mesice jsem najel 8tis km a jedinej problem nemam... tankuji za 15,80 a za 200,- tam dam benzin natural 98... mi prijde ze to lip chyta a je hladsi prubeh ted v zime. Ja muzu jen doporucit
vykon na cestovani ve 4lidech optimalni...
slabsi bych nechtel 



-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.11.2013 16:14
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
To uz je taky slusny najezd na koupi tech 160tis:/ Ale za to,cena celkem prizniva ... Shanel jsi to sam? Ten LPG orig v CR bdue ais vse dovoz, ze? U nas se to neprodavalo mam ten pocit, je to tak?
Ford Focus II Combi, 1.6 benzín, 74kW , r.v. 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.08.2013 13:29
- Bydliště: Rakovník
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Videl jsem ho na netu a kamos mi ho privezl... Ja prave radsi chtel dodelat to LPG, jelikoz ted nato mam zaruku a do roka se mi to zaplati... ale budu presne vedet co stim je kdyz budu mit jen jeden servis, nechal jsem to udelat na praze harfe a oni se nato specializuji
160 je dost ale kdyz pak kouknes do nemecka tak tyhle motory maji nalitano pres 300 i 400 jsem tam nasel kdyz jsem to resil kolik to najede
jinak mam prumer plynu 9,2
pro zajimavost:)



-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.08.2013 13:29
- Bydliště: Rakovník
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
nevim jak je to s origo lpg... chtel jsem to taky, ale cena a nejistota minulosti mi odradila... pak resit vymenu toho systemu se mi nechtelo...
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.11.2013 16:14
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
A cena predelani na LPG vysla na kolik? BTW: Myslel sjem prave,z e ot mas origo LPG tu motorizaci 2.0 107kW. Spotreba to je pekna. A jest, kde jsi to hledal, na jakych strankach?
Ford Focus II Combi, 1.6 benzín, 74kW , r.v. 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.08.2013 13:29
- Bydliště: Rakovník
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Cena byla 28tis, kdyz to das do vyhledavace lpg harfa, tak ti to hodi hned odkaz. Auto jsem nasel na mobile.de
a nebyl zadnej problem, autu chybi jen vyhrivane predni okno... adaptivni svetla hodne chvalim a navi funguje docela dobre, polokuze je taky fajn 


-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 31.03.2014 23:08
- Bydliště: Praha 4 Nusle
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Zdravím! Mám přesně tenhle Focus 2.0 LPG bi-fuel. 2009 r.v., najeto 112 tisíc, z toho 12 tisíc mnou. Provoz bez problémů, jen při startování v létě i v zimě (na benzín) má motor po prvním protočení tendenci hned chcípnout a až po druhém nastartování udrží otáčky. To jsem doteď neřešil jako drobnost nebo jsem po nastartování párkrát polechtal plyn a otáčky už pak byly ok. Minulý týden se mi ale stalo tohle:
po nastartování na benzín se motor klepe, netáhne a zní jak kdyby jel na tři válce. K tomu nejdříve párkrát problikla oranžová kontrolka motoru, která se posléze už rosvítila naplno a od té doby pořád svítí. Jakmile se auto po chvilce zahřeje a přepne na plyn, motor se uklidní, jede a táhne úplně normálně (ale oranž. kontrolka motoru neshasne). Když ještě zatepla motor přepnu na plyn, zhasnu a hned zas nastartuji na benzín je klepání zpět dokud opět nepřepnu na plyn, to stejné s manuálním přepnutím na plyn za jízdy. S autem jsem od té doby jel ještě třikrát a chová stejně jak jsem popsal výše. Když jsem byl před pár měsíci na kontrole těsnosti v LPG Neptun Harfa v Libni, doporučili mi na původní problém chcípnutí po nastartování zkusit pár jízd jen na benzín (oprava "benzínových korekcí"). Původní problém to neodstranilo, ale nechal jsem to být.
Co se týče současného (většího) problému, tak jsem nejdřív tipoval starý benzín, protože stávající 95 oktanový je v autě už od června (rezerva na jízdu do Chorvatska). Zkusil jsem tedy na cca 10 litrů starého natankovat navíc 100 oktanovou Vervu (12 litrů), ale provozu na benzín to možná trochu pomohlo (ale možná si jen zvykám), ale oranžová kontrolka motoru svítí stejně a motor na benzín pořád moc netáhne a klepe. Problém v motoru samotném by to snad být neměl, když na plyn jede normálně...že by software řídící jednotky na benzín?
Chtěl bych zajet (asi zítra) do Neptun Harfy, ale chtěl jsem se ještě zeptat tady na fóru jestli jste někdo neměl podobný problém nebo co na to říkáte vy?
Díky, Pavel
po nastartování na benzín se motor klepe, netáhne a zní jak kdyby jel na tři válce. K tomu nejdříve párkrát problikla oranžová kontrolka motoru, která se posléze už rosvítila naplno a od té doby pořád svítí. Jakmile se auto po chvilce zahřeje a přepne na plyn, motor se uklidní, jede a táhne úplně normálně (ale oranž. kontrolka motoru neshasne). Když ještě zatepla motor přepnu na plyn, zhasnu a hned zas nastartuji na benzín je klepání zpět dokud opět nepřepnu na plyn, to stejné s manuálním přepnutím na plyn za jízdy. S autem jsem od té doby jel ještě třikrát a chová stejně jak jsem popsal výše. Když jsem byl před pár měsíci na kontrole těsnosti v LPG Neptun Harfa v Libni, doporučili mi na původní problém chcípnutí po nastartování zkusit pár jízd jen na benzín (oprava "benzínových korekcí"). Původní problém to neodstranilo, ale nechal jsem to být.
Co se týče současného (většího) problému, tak jsem nejdřív tipoval starý benzín, protože stávající 95 oktanový je v autě už od června (rezerva na jízdu do Chorvatska). Zkusil jsem tedy na cca 10 litrů starého natankovat navíc 100 oktanovou Vervu (12 litrů), ale provozu na benzín to možná trochu pomohlo (ale možná si jen zvykám), ale oranžová kontrolka motoru svítí stejně a motor na benzín pořád moc netáhne a klepe. Problém v motoru samotném by to snad být neměl, když na plyn jede normálně...že by software řídící jednotky na benzín?
Chtěl bych zajet (asi zítra) do Neptun Harfy, ale chtěl jsem se ještě zeptat tady na fóru jestli jste někdo neměl podobný problém nebo co na to říkáte vy?
Díky, Pavel
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Zaklad je zjistit jakou chybu vypise dignostika. Kdybych mel varit z vody, tak na LPG se stava, ze benzinove trysky se zalepi, protoze se nepouzivaji. Pri jizde na benzin to bud cuka, nebo vypise chybu jednoho valce.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus 2,0 l rok 2009 benzin + original LPG od Fordu.
Alebo su adaptacie tak poohybane na plyn, ze na benzin to blbne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti