Stránka 2 z 2
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 17.11.2012 18:05
od foki
Elmartyn píše:tak_rele_je_nove_a_problém_nezmizel_nějaké_nápady_kde_by_mohl_být_problém?
problem s tím ze ho nemuzes najit ?

Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 19.11.2012 13:12
od Elmartyn
Ne myslel sem si že to bude v tom relé že to nechce žhavit resp. že to žhaví asi tak vteřinu i když je pod nulou. Myslel sem kde by mohl být problém.
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 19.11.2012 18:27
od vitut
Vis urcite, ze tam opravdu zadny proud netece? Pokud to "naskoci" a hned vypne, melo by byt slyset zretelne cvakani rele. Zkus si sehnat klestovy ampermetr a zmerit proud privodem ke zhavicum. Ma to docela velky odber, je to dobre poznat na palubni siti - kdyz otocis klicek do 2. polohy, klesne napeti, ktere po nekolika sekundach skokove naroste (vypne zhaveni) - zkus treba na vnitrnim osvetleni. Kontrolka na palubce s dobou zhaveni nesouvisi.
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 19.11.2012 18:31
od spanel
No, o tom, že nesouvisí bych polemizoval, protože u mě vždy kontrolka žhavení svítí po určitou dobu (v závislosti na teplotě), pak zhasne a vzápětí potom cvakne relé.
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 19.11.2012 20:18
od vitut
Nevim jak FoFo2, ale FoFo1 to ma trochu jinak. Cas kontrolky se mozna v zime zmeni z 1s na 2s, ale to je asi tak vsechno. Skutecna doba zhaveni (dle doby trvani zateze) je odhadem tak 1s - 8s, podle venkovni teploty. Podle navodu k autu zhasnuti kontrolky znamena, ze je nazhaveno dostatecne na to, aby byl start uspesny, nicmene to neznamena, ze uz je dozhaveno.
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 19.11.2012 21:49
od Jardak
Svit kontrolky žhavení se začne prodlužovat když je teplota tak pod -5°C. Když to klesne pod -10°c svítí žhavení nejdýl ze všech kontrolek (který po určitý době zhasínají).
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 23.11.2012 16:39
od Elmartyn
tak konzultoval sem to s par lidma udělali pár testů a je v prdeli podávací pumpa v čerpadle tzn. nedostatečný tlak na vstupu do čerpadla při startu. Repase podle rozsahu poškození cca 10 000,-
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 23.11.2012 16:59
od Jardak
Jak souvisí to,že nejde proud na svíčky s čerpadlem?
Taky by si mohl napsat co konkrétně auto dělá špatně. Pokud je při startu nedostatečný tlak v railu,můžou bejt na vině i vstřiky. Může přes ně utíkat tlak do přepadu.
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 24.11.2012 09:12
od Elmartyn
no ono to právě spolu asi vůbec nesouvisí! Auto prostě žhavilo jak potřebovalo a mě se to zdálo divné to je vše. No vstřiky sme vyloučili zaškrtili sme hadice a tlak nespadnul. A když sme do čerpadla hnali naftu tlakem tak to chytlo na drc... ještě je šance že to někde cestou tahá luft poslední naděje.
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 08.12.2012 16:00
od majki71
zdravím,mám FF 1,8 TDCi 2006,při startu mi auto tak na 20 vteřin zakouří,pak je vše OK,spotřeba 5,2
dnes -14 st. nažhaveno,start,motor naskočí ale ihned zhasne,takže ani na 15tý pokus nic,odpo při -5 st jsem konečně nastartoval na 5tý pokus,auto hrozně kouřilo zhruba 2 min,může to dělat relé žhavení,nebo žhavící svíčky? Lehce zakouří při startu i v létě při prvním startu,další startování bez kouře. Auto jinak jezdí bez problému,před měsícem jsem udělal všechny výměny filtrů a oleje Motorcraft.
Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 14.12.2022 17:12
od Dom
Zdravím, po letech obnovím toto téma s otázkou. Mám motor 1.8 TDCi 85 kW. Snažím se přijít na příčínu špatných startování v zimě. Jdu po žhavicích svíčkách, tak si je chci změřit. Byl byste někdo tak ochotný a pokusil se mi vyfotit přívod a zapojení ampérmetru? Viděl jsem v tomto fóru i foto, ale chci si být jistý že měříme správně, protože ampérmetr úkazuje 0,14 A ihned po otčení klíčkem a po asi 5 sekundách 0.00. Tak kdybyste měli někdo čas, pomohlo by mi to. DÍky :

Re: relé žhavení focus Tdci
Napsal: 14.12.2022 19:44
od Zvíře
Pokud máš klešťák (DC), tak jednoduše zavřeš do kleští přívod ke svíčkam. Pokud se klešťákem dostaneš mezi jednotlivý svíčky, tak najdeš, která je vadná. Nevím, jaký proud poteče do každý svíčky, ale rozhodně víc než 20A.
Další možnost je svíčky vymontovat a vyzkoušet je pomocí drátu a baterky.