Re: Závada se kterou si neví rady ani Ford servis
Napsal: 09.11.2012 17:41
Nevím, jestli tomáš již vyřešené, ale na mém bývalém FoFo1, kde jsem měl 1,8Zetec, jsem měl podobnou závadu.
K tomu se mi přidalo ještě to, že když jsem např. dojel na křižovatku, motor šel do otáček a zvyšoval to po 500 nahoru. Když jsem rychle prošlápnul plyn, otáčky padly na volnoběh. K tomu ještě svítili různé závady.
V servisu se po několika připojeních na diagnostiku rozhodovali mezi Lambdou a nějakým volnoběžným ventilem. Nakonec objednali ten ventil. Po jeho výměně to bylo stejné.
No a nakonec jeden z mechaniků zanořil ruce do motoru, pomačkal a pohýbal vším co šlo. Byla to hadice, která šla k tomu volnoběžnému ventilu.
Takže, diagnostika je sice mocná, ale ne vždy odhalí závadu.
Servisman, který objednal ventil si ho zase vzal zpět a objednali mi hadici za 700.
Hodně zdaru.
K tomu se mi přidalo ještě to, že když jsem např. dojel na křižovatku, motor šel do otáček a zvyšoval to po 500 nahoru. Když jsem rychle prošlápnul plyn, otáčky padly na volnoběh. K tomu ještě svítili různé závady.
V servisu se po několika připojeních na diagnostiku rozhodovali mezi Lambdou a nějakým volnoběžným ventilem. Nakonec objednali ten ventil. Po jeho výměně to bylo stejné.
No a nakonec jeden z mechaniků zanořil ruce do motoru, pomačkal a pohýbal vším co šlo. Byla to hadice, která šla k tomu volnoběžnému ventilu.
Takže, diagnostika je sice mocná, ale ne vždy odhalí závadu.
Servisman, který objednal ventil si ho zase vzal zpět a objednali mi hadici za 700.
Hodně zdaru.