
Koupit či nekoupit? C-Max
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
Děkuji za info C-Maxisi 

- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
No, stejne si tim moc nepomuzes.
DPF je tady za bubaka a je pravda, ze je to extra kurvitko.
Ale pokud opravdu budes jezdit za tepla a delsi trasy, aby radne probihaly regenerace, tak to nebude tak zhave.
DPF je tady za bubaka a je pravda, ze je to extra kurvitko.
Ale pokud opravdu budes jezdit za tepla a delsi trasy, aby radne probihaly regenerace, tak to nebude tak zhave.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
No ale pak to jednou prdne a ses v tom za docela dost penez
Ber 2,0 benzin a mas klid 


- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
Njn, jenze pokud bude koukat po benalu 2.0, tak se mu vyrazne smrskne nabidka.
Takze dat dohromady kyzeny motor, vybavu, km a stav, barvu a jeste cenu je proste netrivialni.
Takze dat dohromady kyzeny motor, vybavu, km a stav, barvu a jeste cenu je proste netrivialni.
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
V inzerátu maj napsáno 11 mesíc 2008 a z výpisu 11. 2007 je to možné?
Datum výroby: 05.11.2007
Řada vozidla: C-MAX 2007-2010
Typ karoserie: 5dveřový UAV
Verze: Série 50
Motor: 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k)
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: E3 Emissions
Klimatizace: Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
Území: (+)"D"
Lak: Sedá Sea (met)
Látka čalounění: Gillos
Obecné záruční informace
Datum začátku: 21/11/2007
Datum výroby: 05/11/2007
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina č.1
Marketingová úroveň 1
VP aplikační nálepka
S hromad. upravenou sadou A
Sada - zlepená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spout.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Se standard.tón.skly
S popelníkem v konzole
S minikonzolou nad hlavou
Celopodlahová konzola s opěrkami
Interiér barva prostředí-Biscuit
Prední podlahový koberec
Sl. clona s osv. zrcátkem levá
Sl. clona s osv. zrcátkem pravá
Včetně sítě v zavazadlovém prostoru
S krytem loné plochy
Se Sítí Přidrující Náklad
S oboustr.podlokou nákl. prost.
Stropní schránka-slun.clona řidiče
S rozkládacím zadním spojlerem
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
El.nast. a sklopná zrcátka řidiče
El.nast. a sklopná zrcátka spol.
se zadn. op. hl. nast. ve 2 sm.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
S man.bederní podp.spolujezdce
S vyhr. sedadlam ridice
S Vyhřívaným Sedadlem
Sedadla 2.řady-posuvná, dvoučinná
S el. nast.sed. ridice v 6-ti sm.
s man. nast. sed. spoluj. ve 4 sm.
s odpojitelnným záv. zar.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S automat. stěračem čelního okna
S mytĺm světlometů
S el.ovládaným střením oknem
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Slitinové kolo 6,5 x 16" - styl D
205/55VR-16 BSW Tyre
Emise stupeň IV + DPF
Se Standardním Zavěením
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
4paprsk. volant kůe
S Regulátorem Rychlosti
Progr. pom. palivové topení
Konvenční přístroje - úroveň 3
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Se zadní parkovací pomuckou
S předním parkovacím zařízením
Standardní akumulátor
Se zvedákem A/V
S duální anténou
ICE-navig.vyí tř. CD+AM/FM rádio
Sada Ice 8
S 8 reproduktory vyí verze
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S automaticky spínanými světlomety
s vysokovýkonnými výbojkami
S Předními Mlhovkami
S osvětlením okolí-interiér
Se stropní svít/mapovým světlem
S automat. seřizováním světlometů
S automatickým ovládáním světlometů
Datum výroby: 05.11.2007
Řada vozidla: C-MAX 2007-2010
Typ karoserie: 5dveřový UAV
Verze: Série 50
Motor: 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k)
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: E3 Emissions
Klimatizace: Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
Území: (+)"D"
Lak: Sedá Sea (met)
Látka čalounění: Gillos
Obecné záruční informace
Datum začátku: 21/11/2007
Datum výroby: 05/11/2007
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina č.1
Marketingová úroveň 1
VP aplikační nálepka
S hromad. upravenou sadou A
Sada - zlepená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spout.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Se standard.tón.skly
S popelníkem v konzole
S minikonzolou nad hlavou
Celopodlahová konzola s opěrkami
Interiér barva prostředí-Biscuit
Prední podlahový koberec
Sl. clona s osv. zrcátkem levá
Sl. clona s osv. zrcátkem pravá
Včetně sítě v zavazadlovém prostoru
S krytem loné plochy
Se Sítí Přidrující Náklad
S oboustr.podlokou nákl. prost.
Stropní schránka-slun.clona řidiče
S rozkládacím zadním spojlerem
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
El.nast. a sklopná zrcátka řidiče
El.nast. a sklopná zrcátka spol.
se zadn. op. hl. nast. ve 2 sm.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
S man.bederní podp.spolujezdce
S vyhr. sedadlam ridice
S Vyhřívaným Sedadlem
Sedadla 2.řady-posuvná, dvoučinná
S el. nast.sed. ridice v 6-ti sm.
s man. nast. sed. spoluj. ve 4 sm.
s odpojitelnným záv. zar.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S automat. stěračem čelního okna
S mytĺm světlometů
S el.ovládaným střením oknem
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Slitinové kolo 6,5 x 16" - styl D
205/55VR-16 BSW Tyre
Emise stupeň IV + DPF
Se Standardním Zavěením
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
4paprsk. volant kůe
S Regulátorem Rychlosti
Progr. pom. palivové topení
Konvenční přístroje - úroveň 3
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Se zadní parkovací pomuckou
S předním parkovacím zařízením
Standardní akumulátor
Se zvedákem A/V
S duální anténou
ICE-navig.vyí tř. CD+AM/FM rádio
Sada Ice 8
S 8 reproduktory vyí verze
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S automaticky spínanými světlomety
s vysokovýkonnými výbojkami
S Předními Mlhovkami
S osvětlením okolí-interiér
Se stropní svít/mapovým světlem
S automat. seřizováním světlometů
S automatickým ovládáním světlometů
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
To se asi museli nejak splest. Mozna sekretarka to spatne prepsala. 

- ikoala
- Junior
- Příspěvky: 246
- Registrován: 18.02.2012 12:08
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
Moc bych tomu neveril, to ti spis budou tvrdit, jak je to bezne ze to rok stalo na prodejne...
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
nemohlo to stat kdyz :ikoala píše:Moc bych tomu neveril, to ti spis budou tvrdit, jak je to bezne ze to rok stalo na prodejne...
Obecné záruční informace
Datum začátku: 21/11/2007 toto je prihlaseni
Datum výroby: 05/11/2007
Stav ujetých kilometrů při prodeji: Nedostupné
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
No ono vypadá hezčeji, když se napíše 2008, než 2007. Klasika. Přijedeš se podívat na auto a třeba to ani nezjistíš, a nebo zjistíš, ale auto se ti bude líbit a tuhle "drobnost" překoukneš. A určitě se najde někdo, kdo to koupí a bude mu to jedno, tak proč by prodejce trochu neudělal "chybku" že?
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
přesně tak. Já si myslim také že to udělali nejspíš naschvál aby nalákali lidi. Paqk píšou že to je 6 kvalt a dle VIN je to 5 kvalt. Takže asi to nemá smysl s nim řešit když tahaj člověka za nos.
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
Kdyz jsem kupoval Maxika, tak jsem se byl podivat jeste jinde a dle netu melo mit auto 97.000 km.
Skoro ve druhe vete mi hned prodejce oznamil, ze auto ma ve skutecnosti 104.000km.
Duvod celkem prozaicky: vyhledavace aut maji casto nastavenu hranici 100Tkm a pak nad 100Tkm.
A tohle auto by lidi casto ani nenasli, ackoli 4Tkm pres hranici defacto neni zadny veliky rozdil.
To mi prislo jako v pohode. Kdyby nemelo tak divnou modrou barvu, tak jsem ho vzal.
Ale 2007/2008 je fakt uz dost rozdil a asi se sazi na to, ze kdyz uz tam budes, tak ten 1 rok holt nejak prekousnes.
Takhle jsem malem jel skoro na Moravu si prohlidnout auto, ktere se mi opravdu libilo a az po asi 20 minutach hovoru skoro omylem z prodejce vypadlo, ze to je Focus homologovany jako 4 mistny s mrizkou. Byvale cachry s DPH.
Skoro ve druhe vete mi hned prodejce oznamil, ze auto ma ve skutecnosti 104.000km.
Duvod celkem prozaicky: vyhledavace aut maji casto nastavenu hranici 100Tkm a pak nad 100Tkm.
A tohle auto by lidi casto ani nenasli, ackoli 4Tkm pres hranici defacto neni zadny veliky rozdil.
To mi prislo jako v pohode. Kdyby nemelo tak divnou modrou barvu, tak jsem ho vzal.
Ale 2007/2008 je fakt uz dost rozdil a asi se sazi na to, ze kdyz uz tam budes, tak ten 1 rok holt nejak prekousnes.
Takhle jsem malem jel skoro na Moravu si prohlidnout auto, ktere se mi opravdu libilo a az po asi 20 minutach hovoru skoro omylem z prodejce vypadlo, ze to je Focus homologovany jako 4 mistny s mrizkou. Byvale cachry s DPH.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
Jedina spravna volba. Ked si da bacha, bude jazdit aj pod 7.5/100 a ked sa bude chciet zabavit, staci to vyhnat nad 4000 a ide ako certpbjun píše:Ber 2,0 benzin a mas klid

Moj 2.0i preukazatelne stal rok v sklade / salone :tym píše:No ono vypadá hezčeji, když se napíše 2008, než 2007. Klasika. Přijedeš se podívat na auto a třeba to ani nezjistíš, a nebo zjistíš, ale auto se ti bude líbit a tuhle "drobnost" překoukneš. A určitě se najde někdo, kdo to koupí a bude mu to jedno, tak proč by prodejce trochu neudělal "chybku" že?
14.04.2005
Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
5 Dveřový Sedan
Série 40
Duratec HE 2.0 PFI (145PS)
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
Emisní stupen IV
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"SK"
Černá Panther (met)
Span
prva registracia: 28/04/2006
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
auto moze stat aj po registracii rok v salone...predajca zaregistruje aby splnil plan a ziskal nejake tie premie a potom ho predava.
svokor tak kupil auto. jediny rozdiel je, ze v technicaku je uz uvedeny ako druhy majitel a to moze niekomu vadit.
inac kupil uplne nove auto s asi 5 km na tacho
svokor tak kupil auto. jediny rozdiel je, ze v technicaku je uz uvedeny ako druhy majitel a to moze niekomu vadit.
inac kupil uplne nove auto s asi 5 km na tacho

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
co tohle?
http://www.tipcars.com/ford-c_max/tdci1 ... 97354.html
To bude stočený co? Za ty prachy je to fakt krása.
http://www.tipcars.com/ford-c_max/tdci1 ... 97354.html
To bude stočený co? Za ty prachy je to fakt krása.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Koupit či nekoupit? C-Max
Trojuholnik Vybava - Vek/Nabeh - Cena je nejaky velmi podozrivy. Bud buracka, alebo poriadna stocenina. No mozno sa mylim a je to naozaj po doktorovi dochodcovi...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti