Stránka 2 z 7
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 22.11.2011 09:40
od vita_k
miloccc píše:Mám podobný problém.
Začalo to: podfúknuté vstreky, pretesnenie v značkovom servise (popri tom vymieňali aj siemerink na vačke, takže hlava aj veko ventilov sú pretesnené nanovo )
po mesiaci zasa olej(nafta?) okolo 1 a 3 vstreku, reklamácia (pretesnenie všetkých, zadarmo)
po mesiaci olej okolo 1 vstreku (prímaci technik to očuchal, je to olej nie nafta) umyli to v servise, ale nezistili odkiaľ to tečie, tak aby som prišiel až to bude trochu otečené. 2týždne to bolo suché a po mesiaci zase zatečené. Teória prijímacieho technika je, že to tečie z toho plastového potrubia na sanie vzduchu ako sa napája na hlavu valcov(je tam gumový o krúžok). Na moju otázku ako sa do toho plastového potrubia dostáva olej odpovedal, že asi s turba (ja pravda,že to moje turbo si veselo píska a trochu púšťa olej) Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
jeste zvaz tuto moznost:
Olej do saciho potrubi pronika z odvetrani klikove hridele - fouka tam olejova mlha. Jde to gum trubkou, co mas ve spodni casti fotky. Tim padem jde pres kompresor do sani. Tim se ztraci cast oleje a neni to spatnym turbem. Odelej hadici na vstupu turba za filtrem vzduchu a koukni, co je tam oleje. Ja si tu trubicku jednou oddelal a toho oleje jde do sani dost na volnobehu...
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 22.11.2011 12:32
od lucky.jack
Niran píše:lucky.jack píše:Těsnění pod krytem hlavy(vačky) je OK? Je ten kryt dost dotaženej? Pak se ještě jednou zaměřit na to přetěsnění trysky jestli je to správně udělaný...jináč je to už pro Sherlocka Holmese

Mas na mysli ten kryt hlavy a srouby co som vyznacil na prilozenom foto? Ak ano tam tesnenie nebolo menene, mechanik tam dal len nejaku tesniacu pastu.
(Pre zvacsenie obrazka klikni na foto)

Proč tam cpe pastu, když tam nemá co dělat?!?! Jestli je vytahaný nebo nějak jinak zdeformovaný těsnění, tak je pasta k prdu.
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 22.11.2011 12:45
od lucky.jack
miloccc píše:Na moju otázku ako sa do toho plastového potrubia dostáva olej odpovedal, že asi s turba (ja pravda,že to moje turbo si veselo píska a trochu púšťa olej) Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
Pan technik se asi vyzná. Spíš je to obráceně. Do toho plastovýho vedení se dostává olejová mlha z odvětrání hlavy(jak psal vita_k) a pak do tý silný hadice mezi vzduch. filtrem a turbem. To celý projde turbem, hadicema, IC až do sání. Proto je taky sání neskutečně zas.aný(ve spojení s funkcí EGRu). Turbo si taky něco vezme, ale pokud není úplně v čudu, tak bych to neřešil. Jediná možnost je opravdu to umýt techničákem a poctivě kontrolovat odkud to začne rosit nebo vzlínat nebo něco...
Mimochodem máš vyfocený 4. a ne 1. vstřik...
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 22.11.2011 15:20
od Niran
lucky.jack píše:
Proč tam cpe pastu, když tam nemá co dělat?!?! Jestli je vytahaný nebo nějak jinak zdeformovaný těsnění, tak je pasta k prdu.
Pastu tam daval koli tomu ze sme nemali nove tesnenie, ale asi ho dam objednat a vymenit. Inac dnes ma napadla jedna vec. Na miesto ktore som oznacil na foto som napchal textilnu latku. Presiel som cca 120 km a nic mi nezatieklo, vsetko okolo trysky zostalo suche. Takze takmer na 100 % si myslim ze to bude slzit z miesta kde je sroub ktory som oznacil tiez na foto. To tesnenie pod krytom bude uz asi poskodene hlavne v tej casti ako je sroub.
(klik na foto)

Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 04.12.2011 11:30
od jardab21
Čau, měl jsem to samé, podfouknutý první vstřik od rozvodů, nejdřív to vypadalo na propálený sání, a nakonec tohle, kolem vstřiků černý mazut, který na chladném vzduchu stuhnul. Nakonec jsme vyměnili všechny těsnění na vstřikách i na saní všech 8, a zatím ok.
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 04.12.2011 12:46
od lucky.jack
To je hustý, kolik jsi měl nalítáno?
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 04.12.2011 20:29
od jardab21
Podle tachometru mám něco přes 148 tis.
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 15.12.2011 19:10
od Niran
jardab21 píše:Čau, měl jsem to samé, podfouknutý první vstřik od rozvodů, nejdřív to vypadalo na propálený sání, a nakonec tohle, kolem vstřiků černý mazut, který na chladném vzduchu stuhnul. Nakonec jsme vyměnili všechny těsnění na vstřikách i na saní všech 8, a zatím ok.
Ja podfuknuty vstrek nemam, vsetky vstreky su ciste az na ten jeden. Ale uz viem kde je chyba je to tesnenie vika ventilov, uz som kupil nove hned ako bude cas tak ho dam vymenit.
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 22.04.2012 08:53
od Niran
Chalani ako som zistil na 100% mi to zateka od miesta ktore som oznacil na prilozenej foto. Vie mi niekto povedat resp. napisat co to tam moze prepustat? Ked to tam vytesnim resp. zapcham nejakou latkou tak je vsetko suche, len tu latku musim obcas vybrat a vymenit. Pokial viem je tam len ten kryt ventilov a pod nim tesnenie...vopred dik za rady.
(klik na foto)

Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 22.04.2012 11:33
od eda.davids
Hele kolik stálo to těsnění?
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 22.04.2012 21:43
od jsjsqrq08
ahoj , tiez som mal toto iste cca rok dozadu . Staci dotiahnut vsetky inbusove skrutky momentom 21 Nm a malo by to byt suche ...
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 24.04.2012 08:55
od Niran
eda.davids píše:Hele kolik stálo to těsnění?
Tesnenie stalo 8,40 € aj s postovnym. Objednal som ho tu:
http://jagfordgarage.sk/focus-c-max-200 ... f38e9dc5ef, kod polozky je 1235994 (to som odpisal z faktury co mi poslali). Neviem kolko by bolo postovne do Ciech, ale samotne tesnenie stalo bez postovneho 4,92 €. Ak produkt nemaju v ponuke staci ak im napises VIN cislo auta a oni ti presne podla VIN-ka poslu tesnenie na tvoje auto, samozrejme tyka sa to vsetkeho co by si objednaval nielen tesnenia.
jsjsqrq08 píše:ahoj , tiez som mal toto iste cca rok dozadu . Staci dotiahnut vsetky inbusove skrutky momentom 21 Nm a malo by to byt suche ...
Mas na mysli inbusove skrutky na vstrekovacoch? Ak ano tie mam dotiahnute uz uplne na doraz, poradil mi to jeden na fore ze na 1,6 TDCi by sa malo dotiahnut kolko sa len da (samozrejme s citom aby sa nepretrhol zavit). Alebo si mal na mysli skrutky na kryte ventilov? Ale tam nie su inbusove skrutky takze predpokladam skor tie na vstrekovacoch.
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 24.04.2012 09:20
od sandokan
tiez patrim medzi tych co raz za rok trysky pritiahnu s citom a zatial drzia...
neprijemne ale vyzeraju obrazky z nemeckeho fora ako sa vie ten plastovy element okolo trysiek zapchat zrejme splodinami z EGR, ktore usadene potom prudko znizia saci prierez a sposobuju neprijemnosti - napr motor hlasi problemy s tlakom MAP, ci nema vykon a podobne problemy - nemci to vysvetluju ze to sposobuju kratke jazdy (zima a mesto) ked sa vznika vela dymu a motor sa nestihne prehriat
su tam 4 obrazky, tusim na 3 je vidiet prierez sotva polovicny:
http://www.motor-talk.de/bilder/fofo-1- ... 30443.html
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 24.04.2012 17:22
od V12
Prave preto treba diesel aspon raz za 100km poriadne prehnat. Alebo s nim nejazdit kratke trasy. Naftaky skratka do mesta nepatria.
Re: Zatecene pri tryske
Napsal: 24.04.2012 17:38
od lucky.jack
Pár jsem jich už viděl, ale takhle zaprasený teda vidím poprvé. Pak se lidi diví, že jim to netáhne a žere jako tank.
Sání jsem čistil před rokem a přemýšlím nad tím, že ho zase schodím, abych mrknul jak je na tom po roce ježdění. Potom co jsem zaslepil odvětrání motoru zpět do hadice do turba by to mohlo být lepší, nebo aspoň ne tak mazlavý
