Zatecene pri tryske

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od vita_k » 22.11.2011 09:40

miloccc píše:Mám podobný problém.
Začalo to: podfúknuté vstreky, pretesnenie v značkovom servise (popri tom vymieňali aj siemerink na vačke, takže hlava aj veko ventilov sú pretesnené nanovo )
po mesiaci zasa olej(nafta?) okolo 1 a 3 vstreku, reklamácia (pretesnenie všetkých, zadarmo)
po mesiaci olej okolo 1 vstreku (prímaci technik to očuchal, je to olej nie nafta) umyli to v servise, ale nezistili odkiaľ to tečie, tak aby som prišiel až to bude trochu otečené. 2týždne to bolo suché a po mesiaci zase zatečené. Teória prijímacieho technika je, že to tečie z toho plastového potrubia na sanie vzduchu ako sa napája na hlavu valcov(je tam gumový o krúžok). Na moju otázku ako sa do toho plastového potrubia dostáva olej odpovedal, že asi s turba (ja pravda,že to moje turbo si veselo píska a trochu púšťa olej) Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
jeste zvaz tuto moznost:
Olej do saciho potrubi pronika z odvetrani klikove hridele - fouka tam olejova mlha. Jde to gum trubkou, co mas ve spodni casti fotky. Tim padem jde pres kompresor do sani. Tim se ztraci cast oleje a neni to spatnym turbem. Odelej hadici na vstupu turba za filtrem vzduchu a koukni, co je tam oleje. Ja si tu trubicku jednou oddelal a toho oleje jde do sani dost na volnobehu...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od lucky.jack » 22.11.2011 12:32

Niran píše:
lucky.jack píše:Těsnění pod krytem hlavy(vačky) je OK? Je ten kryt dost dotaženej? Pak se ještě jednou zaměřit na to přetěsnění trysky jestli je to správně udělaný...jináč je to už pro Sherlocka Holmese :mrgreen:
Mas na mysli ten kryt hlavy a srouby co som vyznacil na prilozenom foto? Ak ano tam tesnenie nebolo menene, mechanik tam dal len nejaku tesniacu pastu.

(Pre zvacsenie obrazka klikni na foto)
Obrázek
Proč tam cpe pastu, když tam nemá co dělat?!?! Jestli je vytahaný nebo nějak jinak zdeformovaný těsnění, tak je pasta k prdu.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od lucky.jack » 22.11.2011 12:45

miloccc píše:Na moju otázku ako sa do toho plastového potrubia dostáva olej odpovedal, že asi s turba (ja pravda,že to moje turbo si veselo píska a trochu púšťa olej) Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
Pan technik se asi vyzná. Spíš je to obráceně. Do toho plastovýho vedení se dostává olejová mlha z odvětrání hlavy(jak psal vita_k) a pak do tý silný hadice mezi vzduch. filtrem a turbem. To celý projde turbem, hadicema, IC až do sání. Proto je taky sání neskutečně zas.aný(ve spojení s funkcí EGRu). Turbo si taky něco vezme, ale pokud není úplně v čudu, tak bych to neřešil. Jediná možnost je opravdu to umýt techničákem a poctivě kontrolovat odkud to začne rosit nebo vzlínat nebo něco...

Mimochodem máš vyfocený 4. a ne 1. vstřik...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 22.11.2011 15:20

lucky.jack píše: Proč tam cpe pastu, když tam nemá co dělat?!?! Jestli je vytahaný nebo nějak jinak zdeformovaný těsnění, tak je pasta k prdu.
Pastu tam daval koli tomu ze sme nemali nove tesnenie, ale asi ho dam objednat a vymenit. Inac dnes ma napadla jedna vec. Na miesto ktore som oznacil na foto som napchal textilnu latku. Presiel som cca 120 km a nic mi nezatieklo, vsetko okolo trysky zostalo suche. Takze takmer na 100 % si myslim ze to bude slzit z miesta kde je sroub ktory som oznacil tiez na foto. To tesnenie pod krytom bude uz asi poskodene hlavne v tej casti ako je sroub.

(klik na foto)
Obrázek
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
jardab21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 10.04.2011 22:44
Bydliště: Třebíč

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od jardab21 » 04.12.2011 11:30

Čau, měl jsem to samé, podfouknutý první vstřik od rozvodů, nejdřív to vypadalo na propálený sání, a nakonec tohle, kolem vstřiků černý mazut, který na chladném vzduchu stuhnul. Nakonec jsme vyměnili všechny těsnění na vstřikách i na saní všech 8, a zatím ok.
Přílohy
Fotografie0079.jpg
Fotografie0077.jpg

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od lucky.jack » 04.12.2011 12:46

To je hustý, kolik jsi měl nalítáno?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
jardab21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 10.04.2011 22:44
Bydliště: Třebíč

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od jardab21 » 04.12.2011 20:29

Podle tachometru mám něco přes 148 tis.

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 15.12.2011 19:10

jardab21 píše:Čau, měl jsem to samé, podfouknutý první vstřik od rozvodů, nejdřív to vypadalo na propálený sání, a nakonec tohle, kolem vstřiků černý mazut, který na chladném vzduchu stuhnul. Nakonec jsme vyměnili všechny těsnění na vstřikách i na saní všech 8, a zatím ok.
Ja podfuknuty vstrek nemam, vsetky vstreky su ciste az na ten jeden. Ale uz viem kde je chyba je to tesnenie vika ventilov, uz som kupil nove hned ako bude cas tak ho dam vymenit.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 22.04.2012 08:53

Chalani ako som zistil na 100% mi to zateka od miesta ktore som oznacil na prilozenej foto. Vie mi niekto povedat resp. napisat co to tam moze prepustat? Ked to tam vytesnim resp. zapcham nejakou latkou tak je vsetko suche, len tu latku musim obcas vybrat a vymenit. Pokial viem je tam len ten kryt ventilov a pod nim tesnenie...vopred dik za rady.

(klik na foto)
Obrázek
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od eda.davids » 22.04.2012 11:33

Hele kolik stálo to těsnění?

jsjsqrq08
Příspěvky: 1
Registrován: 22.04.2012 21:38

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od jsjsqrq08 » 22.04.2012 21:43

ahoj , tiez som mal toto iste cca rok dozadu . Staci dotiahnut vsetky inbusove skrutky momentom 21 Nm a malo by to byt suche ...

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 24.04.2012 08:55

eda.davids píše:Hele kolik stálo to těsnění?
Tesnenie stalo 8,40 € aj s postovnym. Objednal som ho tu: http://jagfordgarage.sk/focus-c-max-200 ... f38e9dc5ef, kod polozky je 1235994 (to som odpisal z faktury co mi poslali). Neviem kolko by bolo postovne do Ciech, ale samotne tesnenie stalo bez postovneho 4,92 €. Ak produkt nemaju v ponuke staci ak im napises VIN cislo auta a oni ti presne podla VIN-ka poslu tesnenie na tvoje auto, samozrejme tyka sa to vsetkeho co by si objednaval nielen tesnenia.
jsjsqrq08 píše:ahoj , tiez som mal toto iste cca rok dozadu . Staci dotiahnut vsetky inbusove skrutky momentom 21 Nm a malo by to byt suche ...
Mas na mysli inbusove skrutky na vstrekovacoch? Ak ano tie mam dotiahnute uz uplne na doraz, poradil mi to jeden na fore ze na 1,6 TDCi by sa malo dotiahnut kolko sa len da (samozrejme s citom aby sa nepretrhol zavit). Alebo si mal na mysli skrutky na kryte ventilov? Ale tam nie su inbusove skrutky takze predpokladam skor tie na vstrekovacoch.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

sandokan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 23.02.2012 13:00

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od sandokan » 24.04.2012 09:20

tiez patrim medzi tych co raz za rok trysky pritiahnu s citom a zatial drzia...
neprijemne ale vyzeraju obrazky z nemeckeho fora ako sa vie ten plastovy element okolo trysiek zapchat zrejme splodinami z EGR, ktore usadene potom prudko znizia saci prierez a sposobuju neprijemnosti - napr motor hlasi problemy s tlakom MAP, ci nema vykon a podobne problemy - nemci to vysvetluju ze to sposobuju kratke jazdy (zima a mesto) ked sa vznika vela dymu a motor sa nestihne prehriat
su tam 4 obrazky, tusim na 3 je vidiet prierez sotva polovicny:
http://www.motor-talk.de/bilder/fofo-1- ... 30443.html

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od V12 » 24.04.2012 17:22

Prave preto treba diesel aspon raz za 100km poriadne prehnat. Alebo s nim nejazdit kratke trasy. Naftaky skratka do mesta nepatria.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od lucky.jack » 24.04.2012 17:38

Pár jsem jich už viděl, ale takhle zaprasený teda vidím poprvé. Pak se lidi diví, že jim to netáhne a žere jako tank.

Sání jsem čistil před rokem a přemýšlím nad tím, že ho zase schodím, abych mrknul jak je na tom po roce ježdění. Potom co jsem zaslepil odvětrání motoru zpět do hadice do turba by to mohlo být lepší, nebo aspoň ne tak mazlavý :roll:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti