Mi vybehne teplota po cca 10km. Ty mas benzin, tobe musi vybehnout drive. Pokud nepotrebujes teply ofuk na predni sklo, tak pust topeni, az stoupne teplota.

Počkej a jak vyběhne? Až do půlky? A myslíš, že když pustím topení dřív, tak to nějak výrazně ochladím? Mně to prostě připadalo, jako že se to pořádně neohřeje jen při rychlejší jízdě, ne po městě. Jako by termostat pouštěl do chladiče víc než by měl a za jízdy by se to víc chladilo než má.pelen píše:to Hurvajs:
Mi vybehne teplota po cca 10km. Ty mas benzin, tobe musi vybehnout drive. Pokud nepotrebujes teply ofuk na predni sklo, tak pust topeni, az stoupne teplota.
Mrtvy termostat se pozna take podle toho, ze nema co udrzovat konstantni teplotu (mi rucicka teplomeru vyjede do pulky a tam se drzi a nekolisa). Jezek ti radi dobre - zkontrolovat teplotu hadic kratce po nastartovani.Hurvajs píše:Počkej a jak vyběhne? Až do půlky? A myslíš, že když pustím topení dřív, tak to nějak výrazně ochladím? Mně to prostě připadalo, jako že se to pořádně neohřeje jen při rychlejší jízdě, ne po městě. Jako by termostat pouštěl do chladiče víc než by měl a za jízdy by se to víc chladilo než má.pelen píše:to Hurvajs:
Mi vybehne teplota po cca 10km. Ty mas benzin, tobe musi vybehnout drive. Pokud nepotrebujes teply ofuk na predni sklo, tak pust topeni, az stoupne teplota.
Mas pravdu. Vymenikem proteka trvale chladici kapalina.Hurvajs píše:Díky za rady, zkusím osahat ty hadice. Jinak Pelene, jseš si jistej, že ovladačem teploty zavíráš vodu do topení? Myslím si že ne, podle mne jen uzavíráš klapku, která ti pouští vzduch z výměníku topení do kabiny, takhle už to bylo i na Jette. Vodu si zavíral jen u starších aut...Golf1, Škodovka apod.
Ja mivam rucicku na pulce tj. provozni teplota asi po 3 km, takze pokud po 25 km tam nebyla, tak je nekde zrada, muj tip - termostat!Hurvajs píše:Před FOFO jsem měl Jettu a ta topila o dost líp. A ještě jsem si všiml jedné věci: předevčírem jsem jel trasu asi 25km a ani po těch 25km jsem neměl ručičku teploměru v půlce, čili to nebylo zahřátý na provozní teplotu a nemohlo to ani tak dobře topit. Venku mohlo být tak cca -3. Je to normální, nebo mám něco s termostatem? Když stojím delší dobu na místě s puštěným motorem, tak se motor zahřeje na provozní teplotu bez problémů. Napište vaše zkušenosti
Jojo, už kdysi v recenzích topení u feldy chválili. Na nohy mi topila dobře, ale jen vpředu, vzadu nohy mrzly.petulka píše:Musím říct, že mně focus co se týče topení trochu zklamal. Felda topí dřív a intenzivněji.Skoro to až opaluje obočí a řasyU fofa to nastupuje tak jako vlažnějc a příval teplého vzduchu se nekoná.Co ale musím ocenit, tak skutečnost, že Fofo má perfektně zvládnutý rozvedení dle poloh ovladače.Krásně to hřeje na nohy, což u feldy ani omylem. Při delší cestě nad 30 km je ve fofu jak v pokojíčku.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host