Snížení výkonu, větší kouřivost

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
wildman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wildman » 17.08.2007 22:46

jj, olej v poriadku nic netecie a ani nechyba, v pondelok to ide do servisu, aj ked zial nie po svojich :cry:
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue

Uživatelský avatar
wildman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wildman » 20.08.2007 14:06

Tak uz to je v servise - podla technika je to Turbo. Vraj kompletne odislo, takze asi mozem zacat sporit.

Nemate niekto predstavu, co stoji take nove Turbo? Resp. mate niekto skusenosti s repasovanym??? Lebo aj tato alternativa mi bola ponuknuta.
A este cosi - cim to je, ze odislo? Vyrobna vada alebo proste "to sa stava"?

Diky za kazdy nazor ...
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 20.08.2007 14:20

Nový počítám tak kolem 19000,- , repas tak 9000,- bez práce :roll:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
wildman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wildman » 20.08.2007 14:25

silverwolf píše:Nový počítám tak kolem 19000,- , repas tak 9000,- bez práce :roll:
Hmmmm :cry:

Aky je v tom rozdiel - repas a nove? Co by si odporucal???
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 20.08.2007 14:37

repase je, že se vezme starý kus, co jde se vymění za nové, případně se to opraví, upraví a šup zpátky. Repasovaný může teoreticky vydržet v podstatě to co nový, ale taky nemusí. Taky záruka je tam myslím jenom půl roku. Nový je aspoň jistota, ale je to taky o penězích. Tak si vyber. :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
wildman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wildman » 20.08.2007 14:38

silverwolf píše:repase je, že se vezme starý kus, co jde se vymění za nové, případně se to opraví, upraví a šup zpátky. Repasovaný může teoreticky vydržet v podstatě to co nový, ale taky nemusí. Taky záruka je tam myslím jenom půl roku. Nový je aspoň jistota, ale je to taky o penězích. Tak si vyber. :wink:
Diky za nazor, asi teda zacnem rozmyslat. Ta cena noveho je vazne dost vysoka.
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 20.08.2007 14:40

To byl jen můj odhad, třeba to vyjde levněji. Počkej, třeba ti tu dá někdo jiné typy. Vydrž chvilku. :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
wildman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wildman » 20.08.2007 15:32

silverwolf píše:To byl jen můj odhad, třeba to vyjde levněji. Počkej, třeba ti tu dá někdo jiné typy. Vydrž chvilku. :wink:
Mozno by se hodil i nazor Fokiho ci ineho mechanika, nech mame pohlad aj z druhej strany.

Menil uz niekto turbo za repasovane??
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue

Uživatelský avatar
Ferris
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: PN\SVK

Příspěvek od Ferris » 20.08.2007 22:50

ja som daval repasovalt kedysi davno turbo na Ford Escort 1.6 RSturbo stalo to 15 tis komplet vseho vsudy fungovalo to skvele v podstate vymenili komplet creva auto islo ako blazon az som znicil prevodovku
Robili mi to vo Vrbovom ale neviem ci to tam este funguje, ja si myslim a to ta nechcem strasit ze nove stoji aj viac ako 19 tis teda SKK a hlaven na TDCI s tym variabilnym natacanim lopatiek asi by som sa poinformoval po repase ved to mas v podstate nove auto nemoze to by na kompletku znicene
vela stastia
1,8 TDCi 85kw, K&N air filter, Eibach springs

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 21.08.2007 13:48

nové turbo ve Fordu 36tis nebo 39tis,taky jsem ho sháněl až jsem sehnal starší.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
wildman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wildman » 22.08.2007 07:37

Takze mam update - nove cerpadlo je za takmer 53 000.- Sk, repas do 20 000.-, ale v mojom pripade je repas vyluceny, kedze vraj kompletne odislo. Technik mi slubil, ze sa bude snazit zistit, co to sposobilo, ze sa tak znicilo.... Pri tomto type a najazdenych kilometroch to vraj este nezazil.

Moje nadsenie nepozna hranic :cry:
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Příspěvek od Stehnak » 22.08.2007 07:54

To jako ze Ti odeslo nejdriv TURBO a hned nasledne i CERPADLO? Jaky je puvod auta? Nebo to je funglovka?
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 22.08.2007 08:10

A co "vaha vzduchu"? To nikdo nekontroloval?
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 22.08.2007 08:49

wildman píše:Takze mam update - nove cerpadlo je za takmer 53 000.- Sk, repas do 20 000.-, ale v mojom pripade je repas vyluceny, kedze vraj kompletne odislo. Technik mi slubil, ze sa bude snazit zistit, co to sposobilo, ze sa tak znicilo.... Pri tomto type a najazdenych kilometroch to vraj este nezazil.

Moje nadsenie nepozna hranic :cry:
Pri tych diagnozach co ti tam davaju by som odtial uz davno usiel. Ak ti najskor povie ze turbo a potom cerpadlo, tak dovi dopo. MOzno by som vedel o druhom cerpadle - ale najkor musis presne zistit co vlastne pokazilo.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 22.08.2007 17:25

wildman píše:....
Mozno by se hodil i nazor Fokiho ci ineho mechanika, nech mame pohlad aj z druhej strany.
Posli Fokimu SZ, nez zacnes shanet cerpadlo a pak jeste turbo a kdovi, co jeste.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti