Stránka 2 z 3
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 18.04.2011 20:57
od mates444
No já svoje taky sehnal za 150.000. Najeto 85tis. Možná

Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 18.04.2011 20:59
od V12
Nerachoti Ti pri startovani ? Kolko km mas teraz ?
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 18.04.2011 21:01
od mates444
Kupoval jsem ho nedávno. Měl najeto cca 82tis. Teď 85. A nic nerachotí

Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 18.04.2011 21:34
od V12
Tak nech to tak vydrzi este dalsich 80 tisic km.
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 19.04.2011 08:07
od fofok
OT: V12 kdybych ti dal na vyzkoušení dva fofy s 1,6 a jeden bude TIVCT,tak na 90% to nepoznáš kterej je kterej

.
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 19.04.2011 12:07
od V12
Skusal som, spoznal som. Staci tomu sliapnut na krk a potocit ho cez 4000 otacok. TiVCT sa jednoznacne prejavi lepsim zatahom. Aj zvuk ma TiVCT trochu iny, no podla toho by som ich nerozoznal, az natolko tie motory nepoznam.
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 19.04.2011 15:11
od mates444
fofok píše:OT: V12 kdybych ti dal na vyzkoušení dva fofy s 1,6 a jeden bude TIVCT,tak na 90% to nepoznáš kterej je kterej

.
Jel jsi v obou? Já tedy ne, ale myslím si, že 15 koníků musí být poznat.
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 19.04.2011 16:42
od Cowley
Je - ale az nad 4000, spis 4.500 otacek je ten rozdil citit. Do ty doby je to stejny.
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 19.04.2011 17:19
od mates444
Říkají ti, kteří mají stokoňovou 1,6

Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 19.04.2011 18:21
od V12
Sorry za OT, ale :
Zviezol som sa s 2ks FFII 74kW a jednym TiVCT (s rachotom 2 s po nastartovani

) Moja skusenost je takato :
Do 3k rpm je to prakticky rovnake - mrtve, proste maly objem = maly krutiak, tazke auto k tomu = dynamika na bode mrazu. Od 3 do 4 - 4.5k rpm je to s dynamikou lepsie, tu sa oba motory chytia. Nad 4 a pol klasika zacina citelne vadnut - prestava tahat, kdezto TiVCT huci ako nakladiak, ale zabera az do 5.5 k rpm, tu mu zacnu dochadzat sily, no vadnutie je stale na pocit slabsie, ako 1.6i nad 4500 rpm. Ako som uz napisal niekde inde - tych par stovak EUR navyse sa do TiVCT investovat urcite oplatilo. Vie zachranit cest znacky a ked ide do tuheho, mozno aj kozuch. Ked sme uz u toho - strasne by ma zaujimalo, ako je naladene TiVCT v FFIII 77kW. Ked uz klasika ma 74kW s pevnym rozvodom. Napada ma iba EURO V.
TiVCT je minimum, co som ochotny akceptovat v FFII.
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 20.04.2011 06:56
od fofok
Jel jsi v obou? Já tedy ne, ale myslím si, že 15 koníků musí být poznat.
Jel a nebylo to moje takže jsem to tolik netočil,když vedle mně seděl majitel.
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 20.04.2011 09:35
od Cowley
mates444: v praci mame FoFa se vsema moznejma motorama, takze nejaky porovnani je...
Ale taky nejspis dost zalezi na tom jak je to ktery auto zajety - muj soukromej FoFo jezdi lip nez stejne motorizovany sluzebaky s polovicnim najezdem...
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 20.04.2011 09:40
od V12
fofok :
Tak toto je dovod. Tie motory su do cca 4000 prakticky identicke, rozdiel zacina az potom a je hodne citelny. Ked som siel s TiVCT, bazos do mna hucal, aby som mu poriadne nalozil a videl, ako to ide. Nerobil som si ziadne iluzie - co uz moze 1.6tka. No velmi prijemne ma prekvapil. Ked som par chvil potom skusal 74kW verziu, skoro som pretlacil podlahu pod plynom, bazos sa usmieval a hovoril - Pane, je zbytocne ho tocit, ten motor na 4 a pol k konci. A bolo to tak. Podotykam, ze tieto vyciny som robil az po zohriati.
Do toho bazosa som siel prave kvoli TiVCT, no radost z neho mi pokazil rachot trvajuci 2 sekundy po starte. Auto malo priznanych 112 tisic km, v tejto faze som neskumal, ci su realne, no asi boli, volant neosupany, interier opotrebovany primerane. Voz som nakoniec nezobral, pretoze bol deklarovany ako nikdy neburany, co zjavne nebola pravda - vymenene LP rameno a komplet vsetky ramena a tiahla vpravo vzadu plus par dalsich naznakov oplieskania auta o zvodidla. Aj cena bola na 2006-tku celkom prijatelna - 7500 babiek, na detaily vybavy si uz nepamatam. Niekde by som snad este nasiel aj VIN... V kazdom pripade bol velmi pekny - Panther Black, vzadu folie, 17ky gumy. Ten rachotajuci motor by som mu odpustil, aj tak by ihned siel na rozvody. No ta zatlcena buracka, to nie. Ktovie, ako na tom boli ABG...
Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 20.04.2011 15:52
od mates444
Jestli 74kW na 4500 otáčkách končí, tak Ti-VCT je 4000-5000 v nejlepším
Ale potom ta spotřeba

Re: Cena ojetého FF2
Napsal: 20.04.2011 18:34
od V12
Tak tak.