Stránka 2 z 6
Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 16:45
od lukasbertone
Ja tež nenajezdím vic jak 2O OOOkm ročně. Ale tohle se me zda jako dobrá koupě jestli bude všechno v pořadku, ono je tězky najít nakýho pěknýho fordáka v hatchbacku rok O5 a vejš najeto do 1OO OOOkm. cenově do tech 18O tis. kč. a aby měl taky ňákou vybavu. A když jsem si pročetl co tento motor 2.0 umí, tak bych aji ten litr nafty na 1OOkm oproti 1.8, nebo 1.6 8okw přežil

. Ono se na tu 1.8TDCi docela často nadavá, že je špatně zpřevodovaná a hodne se píše aji o tom že ten motor je stara technologie kam pridali jen Common rail. jestli tomu tak není opravtě mě..

Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 16:59
od solfan
ale ty si nekupujes noveho diesla, ale jazdeneho...a kupujes ho kvoli tomu, ze ma nizku cenu...a nizku cenu ma preto, ze si svoje odsluzil, zarobil na seba a je mozne ho lacnejsie predat

a to co si napisal, zeby si chcel, tak najst realne take auto jak popisujes, je nemozne

kazdopadne, ja mam 1.8 tdci a mozno to nie je najkultivovanejsie auto ktore ford predaval, ale aspon nema dpf...a to ze je to motor konstrukce stary, je podla mna plus, pretoze po rokoch sa na nom vsetko zle vychytalo...a aj turbo zvladne viac ako francuzske 1.6 a 2.0 tdci...takze tak.
a okrem mechanickych veci, sposobenych skvelymi cestami, specialne kvalitnou ceskou D1 a samozrejme aj najazodm km a podobne nemam ziadny problem...
kazdopadne, po novom chcem 1.6 180k ecoboost, podla mna to bude super motor

Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 17:37
od lukasbertone
no s tim novym motorem 1.6 180k ecoboost naprostej souhlas ze to bude pecka
Jinač budu hledat jak jen to pujde.. do tech 2OO tis. kč. snad neco sezenu ne? ... kazdopadne bez DPF. to je megakur..tko auta.
Zde na foru není nikdo do by se dovozem auto zabíval, bo nabízel at už motorizaci 1.6, 1.8, 2.O....
Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 17:41
od solfan
ved foki ma slusne auta za cenu okolo 200 000 kc...
Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 17:50
od lukasbertone
díky za informace, zkusím kontaktovat

Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 20:49
od V12
Solfan :
S tym, ze po 200 tisic je pravidelne servisovany jazdeny diesel OK dost silne nesuhlasim, hlavne ked sa jedna o commonrail. Servis po 200k km nepredpisuje vymenu vstrekovacov. A prave 200-250k km je hranica ich zivotnosti. O tom, ci sa oplati ich vymena, pomlcim - moze sa vyplatit, ale aj nemusi. Debata o zivotnosti turba je naprosto zbytocna - zabozruti tragicky prehravaju, stary Kent je skratka stary poctivy kus zeleza, ktory toho znesie neuveritelne vela. Kaslat na to, ze v skoro tejto podobe poklepkaval uz v Escortoch, za ten cas je uz vychytany a spolahlivy a frantika strci do vrecka.
Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 21:24
od lukasbertone
jinak původ Španělsko, tak je velká pravděpodobnost, že to auto je koupený od autopůjčovny že?

Re: Dotaz
Napsal: 06.04.2011 21:49
od solfan
tak ta pozicovna asi pekne skrachovala ked ich auta najazdia tak malo

Re: Dotaz
Napsal: 07.04.2011 02:11
od foki
lukasbertone píše: ono je tězky najít nakýho pěknýho fordáka v hatchbacku rok O5 a vejš najeto do 1OO OOOkm. cenově do tech 18O tis. kč. a aby měl taky ňákou vybavu.
tezky ?
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 19&t=25885 nevim nevim

Re: Dotaz
Napsal: 07.04.2011 09:16
od V12
Kuaaa, ja budem plaaakaaaat, caka ma rekonstrukcia bytu, no toto je fakt super ponuka. Asi sa rozvediem

Re: Dotaz
Napsal: 07.04.2011 09:52
od lukasbertone
Je to velice pěkná nabídka

ale benzín no

ale snad foki bude mějt nakýho slušnýho naftáka

nebo slabší benzín

Re: Dotaz
Napsal: 07.04.2011 10:34
od foki
co ma V12 v podpisu je duvod proc neberu diesely pokud to nema malo najeto a to se spatne hleda . za celou dobu jsem mel jen asi 2 kousky v nafte . a nabizel jsem to proto ze clovek pokud hleda 2,0tdci tak se asi tezko smiri s 1,6 benzin .
Re: Dotaz
Napsal: 07.04.2011 21:57
od Ma.rt
jj, nafta se vyplati jen tomu, kdo v aute sedi denne... a to je pak lepsi koupit novou. ty max. 2l/100km spotreby navic v benzinu oproti nafte je nic.
Re: Dotaz
Napsal: 08.04.2011 06:42
od V12
Ma.rt :
Jj, 100% pravda, v prilohe je jednoduchy kalkulator nakladov, vysledok vypoctu su kilometre, kedy sa naklady na benzin a naftu vyrovnavaju. Ceny paliv su minulorocny slovensky priemer. V poli B5 je rozdiel nakladov nafta - benzin. Je jedno, ci rozdiel cien noveho auta, alebo rozdiel nakladov na udrzbu. V uvedenom priklade je vidiet, ze kupa jazdeneho dieslu a jeho nasledne uvedenie do dobreho stavu (turbo, CR cerpadlo, vstreky a dvojhmota) za cca 4000€ (benzinaku pocitam naklady napr. 1000€, 4000-1000=3000) generuje potrebny najazd takmer 52 tisic km. 90% jazdenych dieslov predavanych v CZ a SK ma prave okolo 180 - 220 tisic km, po najazde tychto dalsich 50k je trhova hodnota auta mensia, nez cena vacsej opravy (poloosi, tlmice, loziska, servo atd.). Takze jazdeny diesel s 200k km v kolesach uz nikdy viac. Ked tak, tak do 100k km, no to by musel byt zlaty. Rizika velkej straty a velkych problemov su privysoke. Je zaujimave, ze toto 90% ludi nechape a stale vytrvalo tvrdia, ako velmi sa tie jazdene diesle oplatia. A prave preto je problem najst v bazaroch kvalitny benzinak - vsetci chcu diesle, tak ich bazosi dovazaju vo velkom. Zohnat pekny a dobry benzinak je naozaj velky problem.
Re: Dotaz
Napsal: 08.04.2011 06:52
od V12
foki píše:...a nabizel jsem to proto ze clovek pokud hleda 2,0tdci tak se asi tezko smiri s 1,6 benzin .
Ked moj 2.0TDCI zacne robit vazne problemy, idem do 1.6 benzin ale urcite nie FFII, v tejto objemovej triede su lepsie volby.