Stránka 2 z 14
Napsal: 01.10.2006 20:48
od pelen
Stenly píše:zirafak píše:[Osobne by som s tym nespekuloval a hustil tak,ako predpisuje vyrobca/v navode na pouzitie,na dvierkach/tanklape/ palivovej nadrze/
Souhlas, hustit podle předpisu výrobce. Experimentoval jsem na feldě -vyšší tlak a sjížděli se mi pneu na prostředku!
Pneumatiky se maji hustit podle jejich zatizeni, jak predepisuje vyrobce pneumatik. Nekteri vyrobci aut udavaji zatizeni jednotlivych pneumatik. Pro trvalu vyssi rychlost se pridava cca 0,2 at.
Napsal: 21.09.2007 19:21
od photoph
Dnes jsem taky pátral nakolik nafoukat pneumatiky. Podle výše uvedeného návodu má být vzadu až 3.3 kpa. Ale výrobci pneumatik uvádějí na pneumatikách max. 3 kpa.
Měřák mám taky jen do 3 kpa. Takže nakolik vlastně tlakujete?
Ps. V manuálu na eskorta byly uvedeny podobné čísla taky.

Napsal: 21.09.2007 20:16
od polkiboj
Ludia napada ma este 1 otazocka. Ako maju byt spravne nahustene zimne pneumatiky. Lebo pokial viem z autoskoli tak v zime sa maju troch podhustit aby lebsie prilnali k vozovke. Ja ich spustim asi na 2,2 vzadu a 2,1 v predu.
Napsal: 21.09.2007 20:36
od Ahmed
polkiboj píše:Ludia napada ma este 1 otazocka. Ako maju byt spravne nahustene zimne pneumatiky. Lebo pokial viem z autoskoli tak v zime sa maju troch podhustit aby lebsie prilnali k vozovke. Ja ich spustim asi na 2,2 vzadu a 2,1 v predu.
To uz se tu a vsude mozne resilo milionkrat. Maji se foukat porad stejne. Protoze kdyz pneumatiku podhustis, tak se ti rozlije do stran a tim sice zvetsis dosedaci plochu, ale sevre se vzorek uprostred a tim padem ma spatnou prilnavost. Navic kdyz jezdis s podhustenym kolem po normalni ceste, tak je to katastrofa, nemluve o vydrzi pneu a rafky ti taky nepodekujou, kdyz s podhustenym kolem vymeles diru.
Napsal: 21.09.2007 20:52
od pette
Já foukám podle zatížení př. 2,2-2,3 zadek 2,4-2,8 horní jen na dovolenou.
Napsal: 21.09.2007 20:57
od mansart
Já taky přispěju do mlýnu: já stále dávám na 2,5. Ani víc ani míň. přijde mi to úplně optimální. Zkoušel jsem třeba i více, ale to už bylo moc tvrtdé a zkoušel jsem i na 2,2- 2,3, ale to potom strašně plave to auto a necítím ty pohyby, protože se to hýbe pořád

Napsal: 21.09.2007 21:43
od HonzaV
mansart píše:Já taky přispěju do mlýnu: já stále dávám na 2,5. Ani víc ani míň. přijde mi to úplně optimální. Zkoušel jsem třeba i více, ale to už bylo moc tvrtdé a zkoušel jsem i na 2,2- 2,3, ale to potom strašně plave to auto a necítím ty pohyby, protože se to hýbe pořád

Souhlas, já taky, jen když jedu skutečně naloženej a po dálnici delší cestu, nafoukám zadek na 3,1. Pravdou je, že jsem to ale nikdy ještě neodpouštěl.
Napsal: 21.09.2007 21:53
od lupo66
Já to foukám na 2,5 na obou nápravách.Zlatá střední cesta.
Napsal: 22.09.2007 19:03
od pette
lupo66 píše:Já to foukám na 2,5 na obou nápravách.Zlatá střední cesta.
na předek trochu moc , musí zkákat jako koza nebo né

Napsal: 22.09.2007 19:32
od lupo66
pette píše:lupo66 píše:Já to foukám na 2,5 na obou nápravách.Zlatá střední cesta.
na předek trochu moc , musí zkákat jako koza nebo né

Ani ne,ten motor je dost těžký.
Napsal: 22.09.2007 21:14
od mansart
Mě se právě taky nezdá, že by to skákalo. Právě naopak, citím snad každý pohnutí kol. Takže dobře cítím co auto dělá.
Napsal: 22.09.2007 23:21
od Kóťa
lupo66 píše:pette píše:lupo66 píše:Já to foukám na 2,5 na obou nápravách.Zlatá střední cesta.
na předek trochu moc , musí zkákat jako koza nebo né

Ani ne,ten motor je dost těžký.
Nejsem pilot co by rval zatáčky na max,ale taky foukám na 2,5 všechny kola.Ne teda sám,protože měřákum u pump už nevěřim ani tu rafičku.jezdim do našeho pneuservisu,kde mi to tak 4 do roka zadáčo zkontrolujou a případně dofouknou.A mimo téma....Mám si tam nechat taky dát ten dusik či čím se to plní nebo je to stejný jako obyč vzduch?
Napsal: 22.09.2007 23:33
od MobyDick
Jen si ho tam dej, má větší molekuly tak neuchází a drží docela stálej tlak prej se tolik nerozpíná při zahřívání má teda vliv na jízdní vlastnosti a na pneu. Já ho mám.
Napsal: 22.09.2007 23:35
od Kóťa
MobyDick píše:Jen si ho tam dej, má větší molekuly tak neuchází a drží docela stálej tlak prej se tolik nerozpíná při zahřívání má teda vliv na jízdní vlastnosti a na pneu. Já ho mám.
A na kolik to vyjde přefouknout gumy?????
Napsal: 22.09.2007 23:37
od MobyDick
Platil jsem 100Kč za kolo při koupi nových pneu