Stránka 2 z 3

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 20.10.2009 18:02
od ferko22
BOB TDCi- volal som do Trebatic oten kryt na motor.Povedali mi ze sa mam ozvat za mesiac,ked pôjdu do Nemecka.


Ale STAND mi poradil ze ten isty kryt na motor ma aj VOLVO,PEUGEOT a CITROEN.Len mi nenapisal z akeho typu ho mam zhanat.Ozvi sa mi ak vieš!

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 20.10.2009 20:55
od stand
No ten kryt drží na čepech u motoru, takže všechny auta se stejnym motorem (2.0 diesel 100kw!)
Jinak samozřejmě počítej s jiným nápisem, což je detail..
A co já vím tak ten motor používá Peugeot, Citroen a Volvo
Pohledej na sautu která auta ho maj.
pic

2.0TDCi (100kW) a sytič?

Napsal: 21.10.2009 11:40
od Rike
Zdravím,
mám takový problém s motorem 2.0TDCi r.v.2005. Při studeném startu mi vůbec nepřijde, že by fungovalo něco jako "sytič". Motor chrochtá na stejných otáčkách jako za tepla, klape, klepe, čoudí, smrdí, chcípá. U všech podobných dieselů vnímám fakt, že po nastartování drží otáčky o něco výš, než se motor zahřeje.

S tím souvisí druhý problém. Někdy studený start dopadne tak, že je za mnou bílý mrak a smradu jak z Ávie. Stává se to nepravidelně a nedá se říct, že se to třeba stane při teplotě pod 5 stupňů. Jednou se to prostě stane při 8 stupních, jednou se to nestane ani při nule.
Motor při tomto chodu v sekundových intervalech mírně kolísá, jakoby chtěl ještě snížit otáčky, zjistí ale, že to nejde, a o fous je zvedne. Při tom mírném poklesu otáček jde mírná rezonance (klepání) i do volantu. Motor je velmi klepavě-dieselové hlučný.

Žhavičky jsou údajně v pořádku (servis, diagnostika), palivový filtr je nový, palivo značky Shell.

Re: 2.0TDCi (100kW) a sitič?

Napsal: 21.10.2009 11:44
od silverwolf
Oprav si název vlákna na správné "sytič", protože až to někdo bude někdy hledat s podobným problémem, tak to nenajde :wink:

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 12:10
od Rike
silverwolf: :oops:

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 12:26
od richisan
:lol:

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 14:00
od L_u_k_y_n
to Rike: předně bych změnil dodavatele nafty, vždyť Shell je poslední dobou prokazatelně ze značkových jeden z nejhorších .... zkus OMW nebo Benzinu.

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 14:16
od richisan
Shell neni ozaj to najlepsie, co tento motor potrebuje...(puke)

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 14:25
od Rike
Lil jsem to do všech dieselů a bez problémů. Navíc už je to dolitý Lukoilem, tak půl na půl, to je taky špatná značka?

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 17:50
od X-sat
:D no ověřený je asi jen diesel od Benziny, ale protože mám ten samý rok i motor, můžu říct - dělá mi to úplně stejně, jen mi to nechcípá a otáčky nekolísají

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 18:16
od Rike
X-Sat
Možná si toho ani nevšímáš, je to jen takové mírné kolísání. Pokud to má svůj kouřivý den, zkus pořádně sešlápnout plyn a prudce pustit. Schválně, jestli ti to taky nechcípne...

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 18:32
od X-sat
:?: "tůrovat" studený motor? Proč? :wink: Při normálním rozjezdu bez potíží.

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 19:29
od Rike
X-Sat: Ne přímo túrovat, jen přidat na nějakých 2500-3000 ot./min a nechat prudce spadnout. Mně to klesne na nějakých 800-900 a exne to...

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 20:26
od BobTDCi
ferko22 píše:BOB TDCi- volal som do Trebatic oten kryt na motor.Povedali mi ze sa mam ozvat za mesiac,ked pôjdu do Nemecka.


Ale STAND mi poradil ze ten isty kryt na motor ma aj VOLVO,PEUGEOT a CITROEN.Len mi nenapisal z akeho typu ho mam zhanat.Ozvi sa mi ak vieš!
Tak ten motor je ešte celkom určite aj v Mazde 6 2.0MZD a asi aj v mazde 3.
Ale podľa mňa nemusí každý kryt sedieť - pozícia motora v mot.priestore nie je vždy a všade totožná, tvar kapoty tiež, podobne ako i celý dizajn - takže ak by aj náhodou sedeli kotviace miesta/čo by ma prekvapilo, lebo každý sa snaží nevyzerať, že má kupovaný motor od inej automobilky, ak ho už aj má...ale toto posledné je už iba domnienka.
:roll: :roll: :roll: 8)

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 21.10.2009 20:52
od X-sat
Zkusím.