Stránka 2 z 3

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 17.07.2009 23:37
od killerhammer
bluefin stage 1, davaju si chalani do ST ale este nikto s tym nebol na brzde 8)
malo by to dat 275-280 koni
ale napr. kois (majitel ford servisu v BnB a TN) cipoval svoje mondeo 2.5T a ziadny narast vykonu, preto ho teraz predaval za 24500 eur tusim (strieborny kombik, rok stary, 30t km) :wink:
a kupil si ine biele a ten uz z vraj cipnut siel
viac podrobnosti ale neviem, iba co mi zirafak hovoril

ja som teraz stopol akekolvek prachy do auta. ak citas moje vlakno. odisli mi 3 nove letne gumy rychlo za sebou. zda sa, ze akonahle trafim obrubnik alebo nerovnost na ceste, tak to 1.8 tonove auto ihned odpali nizkoprofilove pneu 8O

btw, mondeo je velmi tazke auto aj preto 2.5T kombik ma 100vku az za 7.8 :cry:
podobnu stovku da napr. aj oktavka 1.8 tsi (8.2s) 8)
focus ST ma za 6.9 :wink:
v podstate 2.5T v mondeu nie je o vykone, skorej o prijemnom zvezeni. ja si praveze vobec neviem predstavit v mondeu slabsi benzinovy motor ako 162 kW, musi to byt hrozne lenive :mrgreen:

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 18.07.2009 00:02
od mortimerko
to s tym cipovanim som len tak nacrtol, lebo mi to spominal predajca na skusobnej, som mu ale hovoril, ze MOOOJ, CO BLAZNIS? :) 220 koni je na moj vkus az az, ja fculeky vyuzivam 92 a staci... :)

inac, co sa tyka mojich dalsich investicii do toho auta... teda ako ho kupim... tak maximalne zimne gumy a handsfree sada na telefonovanie, ostatne to ma vsetko.. :) som zvedavy, kedy budem kupovat dalsie letne... ;)
Samozrejme, AK... :)

Jasne, ved uz som to spominal, ze ja chcem auto na vozenie, nechcem s tym chodit na okruhy... :) a inac ten 2liter bol sakra lenivy oproti 2.5ke.. to musim povedat bez nejakeho urazania alebo ponizovania, je to proste fakt... a potom som presadol do swifta a chcelo sa mi plakat... :D (tolko k tej lenivosti..)

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 18.07.2009 00:04
od killerhammer
ako optimum vidim T6 z volva (3.0T 220 kW) ale tu ford zatial nikam nemontuje.
aj toto je inak motor T5 z volva (montuje sa vo volve do S40, V50, C30 a dalsich)
(prevodovka, motor, napravy su prebrate za volva)

handsfree je v novom mondeu uz bluetooth s tym, ze telefon ti hovori do reprakov a mikrofon mas pred volantom. vzdy ked nastupis tak sa auto hned sparuje s telefonom, nemusis ho ani vyberat z vrecka

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 18.07.2009 00:07
od mortimerko
viem, viem, to si uz niekolkokrat spominal... ;)

nechajme dalsie debaty na buduci tyzden, to uz budem vediet, ci to auto budem alebo nebudem mat.. Tak drzte palce, aby mi boli hviezdy naklonene... :) nechcem to teraz zakriknut.. :)

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 18.07.2009 00:11
od killerhammer
jasne, nevahaj a kupuj :!:
stretneme sa na najblizsom zraze :idea: :wink:

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 18.07.2009 00:17
od mortimerko
ja by som nevahal a kupil hned.. zalezi od leasingovky.. oni ze vraj ti humusaci po novom uz aj zistuju majetkove pomery ziadatela... c c c...

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 10.05.2016 17:04
od Tomik
Zdravím,

vybírám si nový autíčko a mondeo 2,5T je jedním z kandidátů. Víceméně je tedy mondeo jediným kandidátem, jde jen o to rozhodnout se jaký motor? Doteď jezdím ve focusu 1,8TDCi, ne že by byl špatný, ale nějak nemá žádná emoce při jízdě. Zajímá mě s jakou spotřebou je reálné jezdit s 2,5T? Jak je to u LPG, za kolik jezdí?

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 11.05.2016 08:55
od standap
spočti si to : čepuji 52-55L LPG (za 10.70,- :cooler: ) a najedu 420-450Km. Jezdím dost "svižně".

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 11.05.2016 17:15
od Tomik
Děkuji za odpověď. Jen mi řekni, jak je možné, že jezdíš za nějakých 13l/100km plynu? Tady na fóru co jsem se dočetl, tak je prý problém jezdit do 15l benzínu.

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 11.05.2016 20:02
od Stehnak

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 11.05.2016 20:40
od Tomin123
Ja s nim jezdim ted dlouhodobou 9.8L. Nejezdim jak magor, ale kdyz muzu, tak se svezu.
15L nechapu 8O
(Tlaku mam o neco vic nez serie, ale jak casto se to pouzeje je stejne dane pravou nohou, takze to asi nebude mit velky vliv na spotrebu.)
A to ho nenechavam tahat pod 2000 ot., u 1500 jen uplne lehka noha, takze zadne podtaceni.
Zatim rozhodne nelituji vyberu tohoto motoru. (tuk tuk)

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 11.05.2016 21:20
od Tomik
Děkuji pánové. Spotřeba byla asi jediná věc který jsem se u 2,5T bál. Ale jak to čtu, neni se čeho bát :palec_nahoru: Teď už jen najít nějaký pěkný kousek a vyřešit finance :D

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 26.05.2016 11:04
od V12
Nie je sa coho bat. Jazdim svizne, po dialnici do 140 podla GPS, casto v prehladnych zakrutach piskaju gumy, rozbeh obcas s prebliknutim kontrolky trakcie, no spotreba priklincovana na 10.5/100. Dlhe trasy s rodinou po okreskach s rychlostou do 100 km/h idu aj pod 9/100. Takze uplna spokojnost.
Ked kupis jazdene, poinformuj sa, ci bol meneny PCV ventil (cca 200 EUR). Ked nie, ihned ho nechaj preventivne vymenit, aby si sa z dovolenky nevracal s hukajucim motorom a strachom, ci vobec docestujes. Okrem toho preventivne by som vymenil aj solenoid turba (cca 50 EUR). Uvedene veci su jedine problemove body tohto vynikajuceho motora.

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 26.05.2016 15:18
od Tomin123
Na seznam bych, namisto toho soleindu, ktery neni zadna krec, spis dal vymenu napinaku
remenu prislusenstvi. Ten remen se umi svezt dolu a to smerem do rozvodu a pak je to na nakup noveho motoru.

Re: 2.5T motor klady a zapory?

Napsal: 26.05.2016 18:25
od Tomik
Tipy na opravy se budou určitě hodit. Teď musím ještě něco málo pošetřit a pak se můžu vrhnout na výběr auta. Asi vyhraje S-max 2,5t :D . Ten prostor je úžasnej.