ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP
1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
-
KUTY
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
...a 1,6 16V benzín má kotouče jen ve spojení s ESP, jinak buben
ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP
ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP
- autotiptop
- Junior

- Příspěvky: 251
- Registrován: 25.11.2008 18:15
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
hmmm, tak to jsem zatím u Španěla neviděl. Tak možná ještě výbava hraje roli.KUTAC píše:...a 1,6 16V benzín má kotouče jen ve spojení s ESP, jinak buben
ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP
F Focus / Mondeo (co je zrovna po ruce) - moje maličkost
Hyundai IX55 V6 3,0 CRDi 4x4 Style 176 kW r2009 - za tím tahám Fordíky
F Fusion Ebony 1,4i 58 kW r2009, Modrá Vision - kdo v rodině chce
Hyundai IX55 V6 3,0 CRDi 4x4 Style 176 kW r2009 - za tím tahám Fordíky
F Fusion Ebony 1,4i 58 kW r2009, Modrá Vision - kdo v rodině chce
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
sympaticky motor je V8 biturbo benzinMarco11 píše:V podstate proti benzinovym motorom nemam nic,ale netajim sa tym,ze moderne diesle su mi sympatickejsie
moj nazor je rovnaky ako ostatych chalanov, na to pouzitie co si napisal je najlepsi benzin, lebo je castymi startami a kratkymi jazdami prakticky neznicitelny
dizel sa napr. neskoro zohrieva ak nemas predohrev na dialkove, tzn., ze kratke trasy jazdis na studenom motore a tam sa ti nikdy spotreba nedostane na oficialne cisla a to nehovorim o tom ako budes ten motor trapit
ak xces mozes mat za 12500 eur moj focus, cistych 93 kW nameranych na brzde, na 1.6 tdci mozes rovno zabudnut
-
Marco11
- Nováček

- Příspěvky: 8
- Registrován: 03.05.2009 00:54
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
Bol by som este rad,keby sa pripadne vyjadrili majitelia 1.6 tdci,ake maju skusenosti oni
killerhammer - ten tvoj vyzera fakt pekne,aj cena je viac ako rozumna,ale asi to nebude to prave pre mna
viacmenej som sa uz skoro rozhodol - auto bude nakoniec vyuzivane ako jedine rodinne auto,cize absolvuje aj nejake tie dlhsie vylety,ako som pisal nebyvam priamo v centre v BA ale v okrajovej casti mesta,cize nebude to cisto "mestske" auto
co sa tyka toho dlhsieho ohrievania motora .. s tym sa da samozrejme pocitat,ale auto nikdy na mraze vonku stat nebude,cize mozno aj to trochu prispeje
riesit to budem ale asi niekedy v juni,urcite sa ozvem ako to cele dopadlo,pripadne ak sa nieco zmenilo ,- drzte palce pri vybere
killerhammer - ten tvoj vyzera fakt pekne,aj cena je viac ako rozumna,ale asi to nebude to prave pre mna
viacmenej som sa uz skoro rozhodol - auto bude nakoniec vyuzivane ako jedine rodinne auto,cize absolvuje aj nejake tie dlhsie vylety,ako som pisal nebyvam priamo v centre v BA ale v okrajovej casti mesta,cize nebude to cisto "mestske" auto
co sa tyka toho dlhsieho ohrievania motora .. s tym sa da samozrejme pocitat,ale auto nikdy na mraze vonku stat nebude,cize mozno aj to trochu prispeje
riesit to budem ale asi niekedy v juni,urcite sa ozvem ako to cele dopadlo,pripadne ak sa nieco zmenilo ,- drzte palce pri vybere
- Igy
- Nováček

- Příspěvky: 132
- Registrován: 30.04.2009 21:40
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
No odhliadnuc od vhodnosti/nevhodnoti pouzitia dieslu na kratke trate, nezabudajte aj na to ze je dolezity aj pocit z jazdy. Mne osobne vyhovuju dieslove motory pre ich spravanie. Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude. Pritlacenim plynu aj na nizsich otackach motor s autom krasne pohne bez naznaku namahy. Suhlasim ze ak pozeram na peniaze to je vec druha. Ale keby sme pozerali vsetci na peniaze pri vsetkom, tak by to tu vyzeralo inak 
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
aj benzin s autom krasne pohne, a ten zvuk nad 6000 otackami
proste benzin / dizel - kazdy to mame radi inak

proste benzin / dizel - kazdy to mame radi inak
1.4 TSI 118 kW 240 NmIgy píše:Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
Ono ciselne max. krutak ma diesel z principu vysoky (nebavime sa este o inom sprevodovaniIgy píše:Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude
Ono to co bude nakoniec rychlejsie je vzdy cisto otazka max. vykonu (opat nehovorim o sprevodovani a uz duplom nie o pomere vaha/vykon).
Jednoducho povedane, naftak ta zatlaci a zrychluje v nizsich-strednych otackach, t.j. odspodu, preto ma clovek hned pocit ze to kua jede
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
treba si kupit to, co clovek chce. Ked teraz chces diesel a nechces benzin, tak si prosim ta nekupuj benzin. Budes potom stale hladat jeho chyby. Aj ked by som tiez odporucal benzin, ved co ine, ze ano 
PS: pls neuraz sa, ale vzhladom k tvojmu veku a vodicskym skusenostiam by som doporucoval nizsi vykon. Na preteky nejdes, treba byt skromnejsi a radsej sa naucit auto riadne ovladat ako robit sprinty...ja viem, mudrujem, sorry
PS: pls neuraz sa, ale vzhladom k tvojmu veku a vodicskym skusenostiam by som doporucoval nizsi vykon. Na preteky nejdes, treba byt skromnejsi a radsej sa naucit auto riadne ovladat ako robit sprinty...ja viem, mudrujem, sorry
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
autotoptipe, prosím, mám takový částečně offtopic dotaz, když už máš, zdá se, ty zkušenosti s 1.8tdciautotiptop píše: Nedovolil bych si pomlouvat 1,8ičku.Jen jsem si nepatrně povšimnul, že nemá rovnoměrný zátah, ale skutečně nepatrně....
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p312789
Je to fajn, když se chceš třeba zařadit rychlejším vyjetím do křižovatky a tak...
Nesetkal si se s tím také? Ten motor má přednosti i nevýhody, které asi znáš (když sis jich tak "nepatrně" všimnul), viz zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 24#p308624
, ale dalo by se s ním vcelku radostně fungovat. Jen občas to rozjetí nebo projetí křižovatky mně štve...
Zajímá mně jenom, jestli o tom někdo vlastně vůbec slyšel, jinak si připadám trochu jak můj neoblíbený politik Klaus, který furt tvrdí něco, co všichni ostatní popírají
- KubaU
- Junior

- Příspěvky: 200
- Registrován: 19.10.2008 13:21
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
Podle mne je 1,6 TDCi 80kW na FoFoII HB prakticky ideální motor, kombinací spotřeby a výkonu.. Dá se s ním jezdit krásně úsporně, a přitom hezky táhne, při předjíždění a tak úplně v pohodě. Turboefekt minimální, díky dlouhému zpřevodování ve 130 točí 2700 otáček, a zvukově to taky není úplný "chrochta".Marco11 píše:Bol by som este rad,keby sa pripadne vyjadrili majitelia 1.6 tdci,ake maju skusenosti oni
Z dieselů, se kterými jsem zatím jezdil, je mi sympatičtější asi jen Boxer od Subaru - ale to už snad ani není diesel, bůhví, jak to ti kluci japonští udělali
1,8 TDCi jsem pro srovnání bohužel zatím vyzkoušet nemohl
- Igy
- Nováček

- Příspěvky: 132
- Registrován: 30.04.2009 21:40
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
Mam 1.8 tdci Fofo II 2008 a uz od kupy citim ze trochu trva kym sa auto pohne. Hlavne ked stojim v krizovatke a chcem sa pohnut bez toho aby som pred tym vyraznejsie zvysil otacky a pohynal sa postupne cez spojku. Ked sa pohynam tak ako sa ma tak autu trva cca 2-3 sekundy kym chyti ten spravny tah.SilverGhost píše:autotoptipe, prosím, mám takový částečně offtopic dotaz, když už máš, zdá se, ty zkušenosti s 1.8tdciautotiptop píše: Nedovolil bych si pomlouvat 1,8ičku.Jen jsem si nepatrně povšimnul, že nemá rovnoměrný zátah, ale skutečně nepatrně....
. Na pár fórech jsem tu popisoval, že se mi občas stane, že po sešlápnutí plynu motor reaguje až za 1s.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p312789
Je to fajn, když se chceš třeba zařadit rychlejším vyjetím do křižovatky a tak...V servisu si připadám klasicky jako debil (nám se to neprojevilo...). No a ti kteří to neznají, tak se snaží nejčastěji napadnout moje řidičské kvality
![]()
Nesetkal si se s tím také? Ten motor má přednosti i nevýhody, které asi znáš (když sis jich tak "nepatrně" všimnul), viz zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 24#p308624
, ale dalo by se s ním vcelku radostně fungovat. Jen občas to rozjetí nebo projetí křižovatky mně štve...
Zajímá mně jenom, jestli o tom někdo vlastně vůbec slyšel, jinak si připadám trochu jak můj neoblíbený politik Klaus, který furt tvrdí něco, co všichni ostatní popírají
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
žeby turbodíra
prostě se stím autem musíš zžít a naučit se mu naslouchat tak to je
víc plynu lepší rozjezd to silver už to vyměň za Mondeo 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Igy
- Nováček

- Příspěvky: 132
- Registrován: 30.04.2009 21:40
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
No turbodira to nebude. To poznam ze auto potrebuje svoje otacky aby sa pohlo. Jazdil som viacej dieslov ako klasickych hladkych tak aj TDC, TDCI. Tato 1.8 vsak ma take specifikum ze ten motor by niekedy ako keby ignoroval plyn. To nie ze slabo taha pri rozjazde ale akoby netahal isty moment vobec. Treba zazit, vysvetluje sa to tazko. Podotykam ze ide o nove auto a ine muchy zatial nema.tomason píše:žeby turbodíraprostě se stím autem musíš zžít a naučit se mu naslouchat tak to je
víc plynu lepší rozjezd to silver už to vyměň za Mondeo
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci
jí vím o čem mluvíš , co by to jak mělo být
prostě je tam propast (macocha)jiný motory maj uplně jinou charakteristiku 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů






