tak se stalo nemožné a dnes jsem si vyzvedl svýho miláčka

dovolím si shrnout průběh, auto bylo ve Fordu Rašino:
- od začátku jsem se pídil, co vše se na autě dělalo - nedozvěděl jsem se to
- asi po 10 dnech mi zavolali, že je to hotový, ale že to nebude stát 25, nýbrž 43.000, takže už bylo jasný, že mlj plán, že zaplatím a počkám na zpětnou platbu pojišťovny je pryč.....tak jsem se na něj jel aspoň podívat. Ještě po telefonu mi hrdě hlásili, že mi vyměnili 1 tlumič - to byl přesně ten důvod, proč jsem chtěl vědět co se na autě bude dělat, abych mohl kdyžtak zasáhnou a říct "vyměňte i druhý", že...při osobní prohlídce mi sdělili, že museli vyměnit 1 pneumatiku, že byla proražená..tomu jsem taky moc nerozuměl, ale budiž, nicméně jejich tvrezní, že auto se třema různejma hloubkama dezénu (vzadu na obou cca 6 mm, vepředu vpravo 10 mm a vlevo cca 7mm a jedním novým tlumičem nebude mít žádný vliv na jízdu a rozhodně nic nepocítím

tak jsem se samozřejmě v duchu zasmál a druhý tumič i pneu samo dokoupil..
- poté zjistili, že je ještě prasklá poklice, takže musel přijít znovu likvidátor
- až bylo vše hotovo, tak zas pro změnu viník nenahlásil pojistnou událost na pojišťovně (to už jsem chytal náser)
- no a po týdnu jsem si pro něj konečně přijel
Vypadá, že bude vše v pořádku, těším se až ho zas trochu projedu, ale ještě je tu částka, co mě to stálo:
- odtah 1000 Kč (paní z pojišťovny se mi doslova vysmála, že na odtah zdarma nemám nárok, že bych musel být 50 km od trvalého bydliště.....!!!!!!!)
- tlumič a práce 3600 Kč
- nová pneu 1600 Kč
celkem jářku 6200 Kč a to jsem nic neudělal, já za to nemohl....
docela mě to sere, protože borec vyměnil nárazník s maskou a světla z vrakáče na octávku, což byla záležitost pár stovek-jak sám říkal, z pojišťovny mu možná zruší bonusy,, každopádně aspoň dostal pokutu 2500 a toho Golfa, co jsem měl půjčenýho bude muset asi taky cálnout za tu dobu co se to protáhlo kvůli nenahlášení ( podotýkám 1680 Kč za 1 den užívání )
Ještě na závěr srovnání s Golfem IV HB, 2003, 1,4 benzín 55kw
- je to líný
- žere to po dálnici ve 140 10 litrů a nejede to
- žere to ve městě 10 litrů a nejede to
- šaltrpáka opravdu kvedlačka
- nesedí to v zatáčkách, má tendenci uklouzávat
- prakticky tomu nešly seřídit zrcátka-blblo to, furt se to vracelo do původního nastavení
- nefungovalo podsvícení ovladačů topení aspol-v noci fakt naprd, špatnej kontakt
- blbl ukazatel teploty motoru - podobný problém jsme měli i transpíka, asi nemoc VW
- palubní počítač lepší ne ve focusu, ale neumí dojezd!!!!
- šílený cvakání blinkrů, nic mě tak nevadilo jako tohle, blinkr jsem vyhazoval fakt minimálně
- svítivost světel oproti focusu o hodně menší
- menší pocit bezpečí oproti focusu - hodně vysoký posez nebo zbytečně velká okna
trochu kladů:
- kvalitní materiály v interiéru
- osvětlení nástupu, pod stínítkama
- el.ovládání oken i vzadu
- otevírání přední kapoty - to by se mohli ve Fordu učit, plynová vzpěra, otevření prakticky bez kontaktu s kapotou, čistá práce
- lepší odhlučnění, které je hlavně citelné při jízdě po dálnici
s Golfem jsem najezdil cca 2.500 km, byl jsem s ním i ve Starém Smokovci, což znamená cca 5 hodin v autě a co se týče pohodlí, tak záda OK a když pominu motorizaci, ke které se nebudu vyjadřovat, protože z mého pohledu je snad použitelná jen ve dvou případech:
-nenáročný důchodce
-nenáročná manželka
to je asi všechno, nevím ,jestli to někdo dočetl až sem - takovej malej román na dobrou noc
