
jeste k te spotrebe 2.5 vs. 1.8. Pokud nekdo chce jezdit rychle a drave a koupi si 1.8, tak fakt bude mit spotrebu jako 2.5, pokud v ni pojede stejnym tempem, ale zato 2.5 bude v pohode. ale za to si muze ten, kdo si blbe vybere auto.
Ja v podstate dodrzuji rychlostni limity, potrebuji velke spolehlive auto s nizkymi provoznimi naklady. A to si myslim 1.8ka splnuje vic nez dobre. Stejne by clovek mel jezdit do 130, to je presne max. rychlost na trojku a ta s tim autem docela jeste pohne, takze zrychleni resim podrazenim a na udrzovani rychlosti uz je to jedno, co je pod kapotou. Ta 1.8ka, i kdyz je sakra nalozena, tak jede po D1 na petku kopec nekopec. Nekde jsem nasel srovnani ruznych zrychleni mezi 1.8 a 2.0 a pri normalnich rychlostech to neni, k memu prekvapeni, az tak propastny rozdil; rozhodne ne v tom smyslu, ze bych pri predjizdeni s 2.0 v pohode stihal a s 1.8 ne. Ale za 2.0 bych to vymenil, za 2.5 uz ne
