Stránka 95 z 110

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 29.07.2011 00:21
od Cowley
No, porad je tady osvedcena varianta Parrot ;-)
Sice to neni radio, ale jako HF funguje opravdu slusne a ani neni tak drahy

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 30.07.2011 11:33
od spachal
Takze Parrot snad nebude nutny, radio je v aute a vypada to, ze je asi vse funkcni :].

Instalace bez problemu, jen kabely jsou pres tri redukce (original v aute je ford > ISO > adapter pro radio) a bylo nutne za par korun i adapter na antenu. Instalace mikrofonu na par minut, umistil jsem jej na stinitko, od stinitka kabel listou podel okna dolu, mezi palubkou a bokem az dolu k pojistkam, pod palubkou k radiu, delka kabliku paradni, je zde jeste skoro metr rezerva.
Radio jsem nijak neuchycoval, v kovovem ramecku (soucast baleni) jsem radio jen zasunul do spodni casti otvoru pro radio, drzi zde perfektne (a kdo ho bude chtit ukradnout, stejne ho srouby nezastavi :/ ..). Nad radio jsem pouze zacvaknul zaslepku. Mozna si jeste dokoupim redukcni ramecek se suplikem, ale nutne to neni.

Design radia je .. prijatelny, podsvetleni tlacitek se da prepnout mezi modrou a cervenou barvou, podsvetleni displaye je bile a da se ztlumit. Je pravda, ze chlapci od LG produktovou fotografii zvladaji mistrne, myslel jsem, ze radio bude vice matne, v realu jsou plasty leskle a pusobi docela lacinym dojmem. Ale pro paradu jsem radio neporizoval, jsem tedy spokojeny.
Odnimani panelu bez probemu, snad to vydrzi.

Zkusenosti zatim v pohode, sparovani s telefonem pres bluetooth take bez problemu, jen mam problem pri telefonovani, ale chyba je asi v kernelu meho telefonu (dnes budu menit, druhe dva telefony zcela bez problemu). Zkukova kvalita hovoru pry vyborna, ale nezkousel jsem to za jizdy (jen jsem si vecer prinesl do auta iPhone 2G a qTek 8310 na zkousku), jak to je pri hluku za jizdy zjistim, az rozchodim funkcni bluetooth u galaxy SII.

Ctyri veci, na ktere jsem zatim narazil jako na potencionalni problem:
- telefonovani, ale na 99% problem v telefonu, ktery pujde odstranit, krome hovoru navic prehrava vse bez problemu (systemove zvuky, navigace, prehravani hudby ap.)
- radio nejde zapnout pri vypnutem aute, bez klicku v pohotovostni poloze. Vzhledem k tomu, ze puvodni TravelPilot s tim u stejne kabelaze problem nemel, je to asi jen otazka spravneho propojeni redukce
- nenasel jsem moznost regulovat u zvuku basy a vysky. Pevne doufam, ze jen spatne hledam, tohle umelo vzdy i to nejlevnejsi radio, ktere jsem mel, protoze jinak je zvuk docela prebasovany a repro mi uz neprijemne rezonuje. Jsou zde pouze nejake predvolby ekvalizeru (jazz, rock etc.), coz trochu pomuze, ale ne moc.
- muj prenosny USB klic radio nenacetlo, hlaska USB error, ale jak jsem se docetl, telefon cte jen FAT souborovy system, takze vyzkousim nejakou flasku s mensi kapacitou a naformatovanou fat32

Toz tak, snad to nekomu pomuze pri vyberu, pokud bude resit podobny problem jako ja. Fotky focene mobilem, takze omluvte kvalitu.
2011-07-29-14.46.45.jpg
2011-07-29-14.47.jpg
//edit: takze problem s telefonovanim je odstraneny, bylo to v telefonu, muzu potvrdit, ze SGS2 s timhle radiem funguje bez problemu :]

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 31.07.2011 14:43
od Spy.Dr
naprosto souhlasim a co se tyce posledniho odstavce tak ten to vyjasnuje nejlepe ohledne HF. BT Sluchatko jsem taky mel, ale prakticnost je v aute hrozna, to si rekneme na rovinu- viz vyse napsano...

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 31.07.2011 23:02
od Cowley
Vypada to docela pekne, ja mam zkusenost se Sencorem "vse v jednom" a ten hral nanejvys prijatelne, vestavene HF i pres externi mikrofon bylo na stejne urovni. Aktualni noname cina je srovnatelna.
Kazdopadne at LG slouzi :-)

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 01.08.2011 09:59
od Spy.Dr
Ctyri veci, na ktere jsem zatim narazil jako na potencionalni problem:
- telefonovani, ale na 99% problem v telefonu, ktery pujde odstranit, krome hovoru navic prehrava vse bez problemu (systemove zvuky, navigace, prehravani hudby ap.)
- radio nejde zapnout pri vypnutem aute, bez klicku v pohotovostni poloze. Vzhledem k tomu, ze puvodni TravelPilot s tim u stejne kabelaze problem nemel, je to asi jen otazka spravneho propojeni redukce
- nenasel jsem moznost regulovat u zvuku basy a vysky. Pevne doufam, ze jen spatne hledam, tohle umelo vzdy i to nejlevnejsi radio, ktere jsem mel, protoze jinak je zvuk docela prebasovany a repro mi uz neprijemne rezonuje. Jsou zde pouze nejake predvolby ekvalizeru (jazz, rock etc.), coz trochu pomuze, ale ne moc.
- muj prenosny USB klic radio nenacetlo, hlaska USB error, ale jak jsem se docetl, telefon cte jen FAT souborovy system, takze vyzkousim nejakou flasku s mensi kapacitou a naformatovanou fat32
-telefonovani
vyřešeno
- radio nejde zapnout při vypnutém klíčku
takhle to má být bohužel správně, je to tak i ve schématu když se koukneš do manuálu, možnáto neni uplně nejšťaaastnější, ale docela jsem si na to i zvykl a je to možná dokonce i k něčemu dobrý, např. si nevybiješ přes noc auto zapnutym radiem :-) ale pokud bys opravdu toužil po tom aby to hrálo i při vypnutym klíčku, asi nebude problém přehodit jeden drát v redukci
-basy a výšky
ohledně přebasování stačí vypnout xBass - tuším že jeden z pravých horních tlačítek podržíš. je to tak že buď je xBass nebo jeden z přednastavených eqalizerů+ dva user, které si můžeš nastavit jak je ctěná libost, takže tohle vyřešíš dokonale jak tvým uším bude záhodno :Dancer:
-USB
pokud se nemýlim tak flashka musí být opravdu naformátovaná na fat32, jinak ji to neveme, ale to asi neni při dnešní ceně flashek problém, kolik stojí 4GB flashka? 150,-?

jinak já mám mikrofon zastrčenej za tu sloupkovou lištu, nepřekáží pak na clonítku a můžeš s ním mávat na stranu a nahoru dolu jak chceš...

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 23.08.2011 20:14
od Spy.Dr
tak uplne nahodou jsem tedka našel na netu něco k tomu ovládání co se dá připojit-

PŘEJATO Z JAKÉHOSI JINÉHO FÓRA:

Úprava páčky pod volantem pro LG LCS 700 BR ve 406

Dnes jsem nainstaloval ovládání autorádia LG páčkou pod volantem do P 406. Protože se občas někdo ptá tak jsem to trochu shrnul.

Zde je tabulka pro autorádia LG, konkrétně například pro modely LCS 700 BR nebo LG LCS 800 BR ... Nicméně stejné hodnoty je možné použít například pro Pioneer a pod. U jiných značek stačí vzít potenciometr cca 100k a vyzkoušet. V tom případě ale může dojít k tomu ,že se dostanete těsně k okraji a při posunu teploty a pod. bude páčka dělat něco jiného

Tabulka funkcí, které jsem vybral pro svoji páčku:

Popis Min. Max. ( rozmezí ve kterém by měl být vhodný odpor )

Source 0,4k 2k
Mute 2,5k 4,5k
-> 7k 9k
<- 9,5k 13k
Vol. Up 13,5k 18,5k
Vol. Down 19k 29k

Postup:

1. rozebrat páčku a vyhodit odpory a diody a od každého tlačítka vyvést kablík.

2. odpory naskládat za sebe buď jako já na kousek měděného drátu nebo, zkušební plotňák, nebo udělat pořádný plošňák - podle vkusu každého soudruha

3. na společný vodič dát jednu stranu odporů a propojit se stíněním kabelu k autorádiu

4. od každého tlačítka vzít jeden z konců a spojit je dohromady a napojit na „živý“ vodič k autorádiu

5. jednotlivá tlačítka připájet k odporům podle jejich funkce

6. na konec kabelu napájet příslušný konektor – v mém případě stereo Jack 3,5“ – zapojené je stínění na „kostru“ a „živý“ na špičku jacku. Prostřední kontakt jacku zůstane nezapojený ( pro tyto funkce není potřeba )

7. výsledný bastl ( v mém případě ) zaizolovat – položil jsem na kousek plastu a otočil páskou.

8. páčku vrátit na místo, natáhnout kabel k autorádiu a našroubovat plat pod volantem:

Možné problémy:

- pokud budete používat odpory na okraji těch mezí, můžou funkce zlobit, doporučuji se držet ve středu. Například u Snižování hlasitosti jsem použil 27k, ale nebylo to stabilní. Spolehlivé bylo 25k ….

- pozor na zkrat v jacku, ten obyč. co se prodává se snadno vyhřeje a je potřeba být pečlivý i při pájení kabelů. Byla by škoda si poškodit rádio

- nezapojujte jack při zapnutém rádiu, nedělá mu to dobře

Tak snad to bude někomu k užitku. Já jsem s LG LCS 700 BR velmi spokojen. Dobře vybavené, slušně hrající rádio s USB a Bluetooth HandsFree za dobré peníze.

Obrázek

Ovladač u nás je jiný, nicméně podstata a zapojení je stejné, takže - Enjoy.


jinak - pokud by někdo měl ovládání pod volant kterého by se chtěl zbavit - rád ho vemu - samozřejmě funkční - elektriku si upravim sám, plast nevim jestli je třeba nějaký spešl na uchycení....

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 24.08.2011 21:43
od ducina
Sony XAV-60 ,
dnes som sa s tym vyhral ale ako vidno ešte je čo robiť
Obrázek

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 25.08.2011 13:27
od karel.dark
Zdravím,
dovlil bych si dvě otázky, i když ta druhá asi bude mimo toto vlákno. Předem děkuji za odpovědi, příspěvky, atd. ...
1) nemáte někdo zkušenost s instalací tohoto rádia do FoFo, r.v. 2000 http://www.clarion.com/cz/cs/products/2 ... 64109.html ? Všeobecně, jaké máte zkušenosti s instalací neoriginálního 2xDIN rádia do FoFo první verze ? Stačí redukce a "je to" ?
2) nezkoušel jste někdo, jestli to vůbec lze, nainstalova Sony MP3 rádio, určené pro FoFo od 2005, do FoFo I ?

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 25.08.2011 13:52
od pkadecka
Největší problém s různými 2 DIN rádii bude jak to mechanicky spasovat s dírou v plastu v palubce. Myslím, že se to neobejde bez řezání nebo pilování a naopak tam myslím zbývají mezery po stranách, které je dobré zaslepit. Na tom clarionu je ke stažení manuál a píšou tam rozměry 178x100x155mm (ŠxVxH), tak si změř, nakolik to odpovídá díře pro originál rádio. Elektrický připojení bude IMHO už jednoduchý, nějaká redukce mezi ISO a fordí konektory. Pokud chceš i ovládání pod volantem, musíš pájet, viz návody výš.

Když to tady prolezeš, najdeš i ukázky instalace 2DIN rádia:

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=1341

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 26.08.2011 10:54
od odjinud
Spy.Dr - zajímavej návod. Chystám se takhle udělat origo ford ovládání a teď mi došlo, že to asi nebudou jen mikrospínače, ale že tam asi budou i ty odpory jako u tý peugeot páčky... :cry: sakra, to se mi nechce to nějak vykuchávat...

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 26.08.2011 19:33
od spachal
>Spy.Dr: zajimave, protoze z toho ovladani pod volantem lezou jen dva draty, hadam, ze to bude take na principu odporu, zkusim pripadne zmerit, pak by slo vcelku snadno upravit, dobra inspirace :]

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 27.08.2011 00:46
od Hop377

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 27.08.2011 02:29
od spachal
Diky, je to asi opravdu tak, jak jsem odhadoval.. Takze ciste teoreticky by melo stacit pripajet na jednotlive spinace vodice, na ne resistory se spravnym odporem a bude vyreseno :]
V pripade potreby puvodniho radia zustane vse zachovane, pouze se odpaji pridane vodice. Dalsi reseni je prepajet resistory uvnitr ovladace, ale par kabliku navic mi prijde asi jednodussi ..

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 27.08.2011 10:02
od Hop377
Najjednoduchsie bude vymenit odpory v povodnom ovladaci a v priade potreby povodneho ovladaca ich tam zasa vratit naspat.

Re: Jaké máte neorig. autorádio? Recenze v 1. prispevku!

Napsal: 04.09.2011 11:29
od polcas
Caute.Rozhodol som sa vymenit autoradio vo fofo ghia 2001...preto original je iba kazetak...potreboval by som poradit(forum som cital).vybral som toto: http://autoradia.heureka.sk/pioneer-deh-2320ub/ .Dalej viem ze potrebujem plastovy ramik-nemohli by ste sem hodit odkaz?pretoze ja som sice na nete hladal ale neviem ktory je ten spravny a nechcem kupit nejaku kravinu.Ak som to dobre pochopil budem potrebovat este dve redukcie a to by som bol velmi vdacny keby mi s tymto tiez poradite.za kazdu radu dakujem