To je tak, upravy maloobjemovej atmosfery su v pomere cena/ziskany vykon velmi velmi drahe. Preto prva otazka by vzdy mala byt, co chces dosiahnut, ci sa to vobec da, za kolko a ci sa to oplati. Bo ak tam prekrocis urcitu hranicu, oplati sa predat auto, kupit seriovo vykonnejsie a budes za rovnake prachy tam kde chces byt teraz s tym, ze do buducna mas stale priestor na ladenie...
Tipujem ale, ze si na tom ako vacsina z nas, proste ide s tym co mas, a chces si to upravit. Bo sa to upravuje postupne, aj financie sa do toho tlacia postupne, nebolí to tak, ako ked musis naraz vysolit za novsie auto, aj ked v konecnom dosledku ak si zratas cenu uprav ti padne sanka (netreba to ratat, racio je tu daleko za radostou a vzrusenim

)
Ak chces mat za relativne malo penazi ziadnu muziku navyse, okrem decibelov a subjektivneho pocitu a radosti (mozno minimalnu zmenu charakteru), ber cat-back. Ak to myslis seriozne a auto si nejaky ten rok planujes nechat a postupne sa dopracujes k vymene dalsich a dalsich casti, ber kompletku sanie+zvody+sport/de-cat+back cat. Nasledne mozno odlahcit zotrvacnik, dat tensie tesnenie pod hlavu na zvysenie kompresneho pomeru, prelestit sacie a vyfukove kanaly a dalsie pripadne upravy su uz vazne nerentabilne si myslim...