Stránka 10 z 16

Napsal: 12.10.2007 13:45
od Srnka
Taky jsem teď přečet celý vlákno a myslím si, že to asi dělají všechny FoFo. Mám též kombi 1.8 16V 1999 a to samé ...... asi to už ani neřeším - zvykl jsem si :? Někdy je to průser, když ve městě na rušné křižovatce stojím jak tupoun a kolemjdoucí si klepou na čelo, proč držím otáčky na 3000 ..... já pak v duchu prosím motor, aby mi už nedělal ostudu ...... :twisted: Po chvilce mi to klesne na 750, někdy když chci zařadit kvalt, tak při zmáčknutí spojky se zvednou otáčky na 1000 - 1200. Když řídí má žena, tak je mi to jedno, aspoň jí to nechcípne :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 12.10.2007 13:48
od chmelko
pretože sa zetec nevie dočkat až vyštartuje :lol:
nepomože ani prehrabnutie plynu?

Napsal: 13.10.2007 18:07
od fordproblemy
Nazdar fordi,myslím, že váš problém je v čidle vss to je čidlo rychlosti na převodovce.Zkuste si na zkoušku odpojit konektor od čidla a projet to.Je to jen pro benzíňáky, kterým visí otačky. Tak to zkuste a dejte vědět.

Napsal: 14.10.2007 19:04
od pelen
Cidlo rychlosti je jen jedno, cis. 3:

Napsal: 14.10.2007 19:12
od beris
Nešlo by sem hodit foto toho čidla, kde se nachází.

Napsal: 14.10.2007 20:20
od E-man
To samovolné zrychlování při studeném startu bych přisuzoval sitiči...
Nic nenormálního myslím :idea: :) Jinak věřím tomu, že převážnou většinu problémů s otáčkama a volnoběhem způsobuje kromě prasklé hadičky sání, volnoběžný ventyl. Zatím se to kromě zmiňovaných vyjímek nějak extra neprojevuje, ale na jaře půjde nový... :) Takže jinak možná snad cívka? Ale já bych se ze všeho nejdřív mrkl na prasklou hadičku podtlaku.

Napsal: 14.10.2007 20:36
od bjuty
četl jsem zde, že to u TDDi dělá plynový pedál?
je to možné? už jsem si ho objednal.

Napsal: 14.10.2007 20:52
od pelen
bjuty píše:četl jsem zde, že to u TDDi dělá plynový pedál?
je to možné? už jsem si ho objednal.
Plynovy pedal si muzes promerit sam. Hodnoty jsem tu uz nekde psal.

Napsal: 14.10.2007 21:12
od pelen
beris píše:Nešlo by sem hodit foto toho čidla, kde se nachází.
Mam jen TDDi, snad je to podobne:

špatné čidlo teploty motoru

Napsal: 26.11.2007 09:26
od Ali0299
Mysak píše:Zdarec
včera ráno mi po nastartování studeného motoru začli otáčky kolísat od cca 600 do 1500ot/min. Chvílemi mi připadlo, že by chtěl úplně chcípnout, ale nakonec to nějak překlepal a zase se rozjel do otáček. Něco jako když by se tam nedostával benzín. Ale když motor trošku i když nerad za studena podržím v otáčkách a ohřeju ho, tak to pak už nedělá ani při jízdě.
Může to taky být ten volnoběžnej ventil nebo to bude problém třeba se sytičem?
dík za rady
Myšák

špatné čidlo teploty motoru stojí asi 400,- neoriginál. a najdeš ho mezi svíčkama... docela blbě se rozdělává..

spotřeba

Napsal: 05.12.2007 11:48
od Ali0299
hide píše:No já jezdím taky za 8 litrů a to se dost krotím. Nechápu jak někdo může mít spotřebu 6 a míň, jak jsem tady někde četl. 8O

Já jezdím za 5,7l/100km mám 1,6 3dvéř. rv 2000 sportovní filtr green pneu TOYO 195/55 r15. A ty otáčky taky blbnou.

Samovolné zvyšování otáček

Napsal: 05.12.2007 20:41
od Martin41
To Ali0299: Ta spotřeba - jako fór, dost dobrý :D 8O

Re: spotřeba

Napsal: 05.12.2007 22:10
od HonzaV
Ali0299 píše: Já jezdím za 5,7l/100km mám 1,6 3dvéř. rv 2000 sportovní filtr green pneu TOYO 195/55 r15. A ty otáčky taky blbnou.
To teda nevěřím :-)

Re: Samovolné zvyšování otáček

Napsal: 07.12.2007 12:24
od Ali0299
Martin41 píše:To Ali0299: Ta spotřeba - jako fór, dost dobrý :D 8O
Abych to upřesnil... je to na dlouhé trasy... jinak město cca 8,5

Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky

Napsal: 07.12.2007 12:45
od Martin41
A nebude to třeba metodikou podle které tu spotřebu počítáš :?: