DO central
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DO central
Schemata najdes tady na foru v sekci s navody, zapojeni centralu do GEMu je tam urcite. Muzu se zeptat, k cemu montujes neorigo dalkovy central?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13.10.2013 13:24
Re: DO central
Tak už jsem něco našel, sice z toho moc moudrý nejsem ale snad to nějak dám do kopy přinejhorším se naštvu a půjdu po drátech od ovládacího serva... Díky, fórum jsem prošel celkem důkladně, ale ty manuály jsem nějak minul
Neorigo dávám, protože se mi moc nechtělo se shánět vše potřebné na originální DO a neorigo stojí pár kaček, stejně jako origo umí otevírat i kufr a jeho montáž není nijak těžká (pokud najdu správné dráty že... )
Neorigo dávám, protože se mi moc nechtělo se shánět vše potřebné na originální DO a neorigo stojí pár kaček, stejně jako origo umí otevírat i kufr a jeho montáž není nijak těžká (pokud najdu správné dráty že... )
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DO central
Tak pokud Ti prohledavani schemat a pripojovani neorigo dalky pripada jednodussi nez vymenit GEM a sehnat klic, tak pak ok
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13.10.2013 13:24
Re: DO central
Asi jsem holt latentní masochista no...
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: DO central
Někdo už tady takovou úchylku měl taky a na konec to vzdal
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13.10.2013 13:24
Re: DO central
Hotovo nakonec jsem si poradil víceméně bez manuálu, kdyby tu byl nějaký další masochista a chtěl si dát neorigo dálku tak jsem to u mého FOFO I. Trend poFL (nejsem si jistý, jestli je to stejné u všech poFL focusů ale snad by mělo) zapojil následovně:
- vodič pro impulz "zamknout" je černo-oranžový, nachází se v úplně spodní zásuvce GEMu
- vodič pro impulz "odemknout" je černo-zelený, nachází se ve druhé zásuvce od spodu
- blinkry jsem musel napojit na vodiče vedoucí dozadu, konkrétně jsem je napojil u spolujezdce pod prahy, kde jsou ve svazku modrý a modro-červený vodič
- vodič pro otevírání kufru už jsem neměl sil u GEMu hledat, tak jsem jej napojil přímo u tlačítka na palubce (jinak se jedná o černo-bílý vodič)
- impulzy pro zamknutí/odemknutí jsou přes mínus, takže se dráty pro "ovládací polaritu" od neorigo DO dají na kostru
- zbytek je už klasika, trvalé plus a kostra
toto je kdyžtak schema od toho mého DO, předpokládám, že i u ostatních univerzálů to bude podobné
Nejsem žádný elektrikář takže kdyžtak pardon, jestli jsem někde napsal nějakou blbost
- vodič pro impulz "zamknout" je černo-oranžový, nachází se v úplně spodní zásuvce GEMu
- vodič pro impulz "odemknout" je černo-zelený, nachází se ve druhé zásuvce od spodu
- blinkry jsem musel napojit na vodiče vedoucí dozadu, konkrétně jsem je napojil u spolujezdce pod prahy, kde jsou ve svazku modrý a modro-červený vodič
- vodič pro otevírání kufru už jsem neměl sil u GEMu hledat, tak jsem jej napojil přímo u tlačítka na palubce (jinak se jedná o černo-bílý vodič)
- impulzy pro zamknutí/odemknutí jsou přes mínus, takže se dráty pro "ovládací polaritu" od neorigo DO dají na kostru
- zbytek je už klasika, trvalé plus a kostra
toto je kdyžtak schema od toho mého DO, předpokládám, že i u ostatních univerzálů to bude podobné
Nejsem žádný elektrikář takže kdyžtak pardon, jestli jsem někde napsal nějakou blbost
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.10.2011 13:25
Re: DO central
Zdravím,
potřeboval bych poradit. Na origo DO mi lze zamknout a odemknout auto, ale problém dnes nastal s kufrem. Nejde ani na DO ani tlačítkem na palubce - jenom slyším cvakání relátka u řidiče. Otevřu pouze klíčem u kufru. Může to být zoxidovaný kontakt nebo přerušený drát u otevírání kufru? Děkuji za radu.
FF 1.8 TDDi, 2003, kombi
potřeboval bych poradit. Na origo DO mi lze zamknout a odemknout auto, ale problém dnes nastal s kufrem. Nejde ani na DO ani tlačítkem na palubce - jenom slyším cvakání relátka u řidiče. Otevřu pouze klíčem u kufru. Může to být zoxidovaný kontakt nebo přerušený drát u otevírání kufru? Děkuji za radu.
FF 1.8 TDDi, 2003, kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.10.2011 13:25
Re: DO central
Tak jsem zjišťoval. Do zámku kufru vedou čtyři drátky černo-červený, černo-modrý, bílo-zelený (ten fungoval, při zmáčknutí DO se mi zkoušečka rozvítila, tak jak seplo relé u spolujezce) a černý (to je kostra). U těch dvou předchozích,če-če a če-mo nic. Měřeno jak u štekrů v kufru, tak přímo u zámku kufru. Tak tedy nevím
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 24.05.2010 15:26
- Bydliště: Letiště Ruzyně a okolí
Re: DO central
Ahoj,
přidávám moje info ohledně DO.
Čas od času mi nešlo auto odemknout přes DO, ale zamykání přes DO fungovalo bez problému, takže to vypadalo na špatný mikrospínač v klíčku, což se mi také potvrdilo. Mikrospínač jsem přiletoval nazpět, ale samozřejmě se rozkódovalo DO.
Při opětovném nakódování jsem zkoušel nejdříve postup 4x 0-II bez úspěchu, tak jsem vyzkoušel variantu 4xI-II a ozval se "tón" klíč jsem nechal na poloze I a stiskl jsem tlačítko "zamkonout" žádný další potvrzující tón se neozval držel jsem tedy tlačítko déle než 60s. Po zkoušce DO sice fungovalo, ale na půl na všechny tlačítka se auto zamykalo.
Tak pokus číslo dva opět 4xI-II po zaznění tónu jsem nechal klíč na poloze II a stiskl jsem tlačítko "odemknout" opět déle než 60s a opět se potvrzující tón neozval. Po vyzkoušení DO funguje tak jak má
Nevím jestli je nějaká souvislost v jaké poloze bude klíč, nebo jaké tlačítko se zmáčkne, ale možná tenhle postup někomu pomůže.
přidávám moje info ohledně DO.
Čas od času mi nešlo auto odemknout přes DO, ale zamykání přes DO fungovalo bez problému, takže to vypadalo na špatný mikrospínač v klíčku, což se mi také potvrdilo. Mikrospínač jsem přiletoval nazpět, ale samozřejmě se rozkódovalo DO.
Při opětovném nakódování jsem zkoušel nejdříve postup 4x 0-II bez úspěchu, tak jsem vyzkoušel variantu 4xI-II a ozval se "tón" klíč jsem nechal na poloze I a stiskl jsem tlačítko "zamkonout" žádný další potvrzující tón se neozval držel jsem tedy tlačítko déle než 60s. Po zkoušce DO sice fungovalo, ale na půl na všechny tlačítka se auto zamykalo.
Tak pokus číslo dva opět 4xI-II po zaznění tónu jsem nechal klíč na poloze II a stiskl jsem tlačítko "odemknout" opět déle než 60s a opět se potvrzující tón neozval. Po vyzkoušení DO funguje tak jak má
Nevím jestli je nějaká souvislost v jaké poloze bude klíč, nebo jaké tlačítko se zmáčkne, ale možná tenhle postup někomu pomůže.
Ford Focus II 1.6TDCi 80kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 20.06.2013 14:32
- Bydliště: Praha 5
Re: DO central
Ahoj,
mám takový dotaz. Mám FF 2008 s bez-klíčkovým start/stop systémem (ne však handsfree odemykání). Vždy se dalo ovladačem celé auto bez problémů odemknout a zase celé zamknout. Přiznám se, že jsem do toho vrtal: v poloze I jsem současně stiskl obě tlačítka a počkal několik sekund až blikly směrovky - viz návod na párování DO s autem.
Nyní se ale odemyká pouze řidič a kufr. Jde to samozřejmě otevřít celé dvojklikem, ale chtěl bych docílit, aby se to odemklo celé na jeden stisk - jinak je to nepraktické.
Neví někdo - díky.
mám takový dotaz. Mám FF 2008 s bez-klíčkovým start/stop systémem (ne však handsfree odemykání). Vždy se dalo ovladačem celé auto bez problémů odemknout a zase celé zamknout. Přiznám se, že jsem do toho vrtal: v poloze I jsem současně stiskl obě tlačítka a počkal několik sekund až blikly směrovky - viz návod na párování DO s autem.
Nyní se ale odemyká pouze řidič a kufr. Jde to samozřejmě otevřít celé dvojklikem, ale chtěl bych docílit, aby se to odemklo celé na jeden stisk - jinak je to nepraktické.
Neví někdo - díky.
C-Max II 2010 Panther Black 1,6 EcoBoost 110kW
Ex: Focus II Sport HB 2008 Ocean Blue 1,6 16V 74kW
Ex: Focus II Sport HB 2008 Ocean Blue 1,6 16V 74kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24255
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: DO central
bezklicovy start nema polohu I
stejny postup vraci nastaveni do puvodniho stavu
stejny postup vraci nastaveni do puvodniho stavu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 20.06.2013 14:32
- Bydliště: Praha 5
Re: DO central
Ještě jednou díky - vyzkouším.
Jestli se I rozumí analogii klasického klíčku v poloze 1, tak bych si dovolil oponovat. Když chci třeba v garáži poslouchat autorádio. Stisknu jednou Start/Stop tlačítko a palubní deska se zapne. Když stisknu opět - vše zhasne. Chci-li nastartovat objeví se hláška "Zum Starten Kupplung betätigen. Timto je ošetřen nechtěný start motoru.
Jestli se I rozumí analogii klasického klíčku v poloze 1, tak bych si dovolil oponovat. Když chci třeba v garáži poslouchat autorádio. Stisknu jednou Start/Stop tlačítko a palubní deska se zapne. Když stisknu opět - vše zhasne. Chci-li nastartovat objeví se hláška "Zum Starten Kupplung betätigen. Timto je ošetřen nechtěný start motoru.
C-Max II 2010 Panther Black 1,6 EcoBoost 110kW
Ex: Focus II Sport HB 2008 Ocean Blue 1,6 16V 74kW
Ex: Focus II Sport HB 2008 Ocean Blue 1,6 16V 74kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24255
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: DO central
1x stisk = poloha II
(poloha I jen odemyka volant a meni informaci na displeji budiku, budiky zustavaji vyple)
(poloha I jen odemyka volant a meni informaci na displeji budiku, budiky zustavaji vyple)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 24.05.2010 15:26
- Bydliště: Letiště Ruzyně a okolí
Re: DO central
Ahoj Všem,
ze dne na den mi přestalo fungovat DO respektivě odemykání, zamykání funguje "normálně" (i když po jednom zmáčknutí DO občas zámek cvakne 2x za sebou)
Tomuto problému předcházela oprava mikrospínače v DO a znovu naprogramování jak jsem popisoval zde:
Zkoušel jsem:
Znovu naprogramovat DO, různé kombinace (I-II, 0-II, tlačítka na DO atd.) druhý potvrzující tón se neozve a pouze docílím toho, že DO se naprogramuje tak, že všemi tlačítky na DO se auto zamkne.
Jak jsem našel zde:http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 85&t=10622 na rady ZaQik jsem odpojil baterii na cca 2 hodiny na reset GEMu a nic
Ještě chci zkusit:
Na radu v tomto tématu odpojit konektory na pojistkové skříni.
Vyměnit baterii v DO, i když ta by měla být OK.
Rád bych uvítal jakoukoliv radu nebo nápad před tím než absolvuji navštěvu Fordu, případně resetování GEMu do továrního nastavení jak radí též ZaQik.
Děkuji předem všem kdo přispějou radou či nápadem.
ze dne na den mi přestalo fungovat DO respektivě odemykání, zamykání funguje "normálně" (i když po jednom zmáčknutí DO občas zámek cvakne 2x za sebou)
Tomuto problému předcházela oprava mikrospínače v DO a znovu naprogramování jak jsem popisoval zde:
Po měsíci a něco přijdu k autu a viz. výše auto nejde DO odemknoutAviatik píše:Ahoj,
přidávám moje info ohledně DO.
Čas od času mi nešlo auto odemknout přes DO, ale zamykání přes DO fungovalo bez problému, takže to vypadalo na špatný mikrospínač v klíčku, což se mi také potvrdilo. Mikrospínač jsem přiletoval nazpět, ale samozřejmě se rozkódovalo DO.
Při opětovném nakódování jsem zkoušel nejdříve postup 4x 0-II bez úspěchu, tak jsem vyzkoušel variantu 4xI-II a ozval se "tón" klíč jsem nechal na poloze I a stiskl jsem tlačítko "zamkonout" žádný další potvrzující tón se neozval držel jsem tedy tlačítko déle než 60s. Po zkoušce DO sice fungovalo, ale na půl na všechny tlačítka se auto zamykalo.
Tak pokus číslo dva opět 4xI-II po zaznění tónu jsem nechal klíč na poloze II a stiskl jsem tlačítko "odemknout" opět déle než 60s a opět se potvrzující tón neozval. Po vyzkoušení DO funguje tak jak má
Nevím jestli je nějaká souvislost v jaké poloze bude klíč, nebo jaké tlačítko se zmáčkne, ale možná tenhle postup někomu pomůže.
Zkoušel jsem:
Znovu naprogramovat DO, různé kombinace (I-II, 0-II, tlačítka na DO atd.) druhý potvrzující tón se neozve a pouze docílím toho, že DO se naprogramuje tak, že všemi tlačítky na DO se auto zamkne.
Jak jsem našel zde:http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 85&t=10622 na rady ZaQik jsem odpojil baterii na cca 2 hodiny na reset GEMu a nic
Ještě chci zkusit:
Na radu v tomto tématu odpojit konektory na pojistkové skříni.
Vyměnit baterii v DO, i když ta by měla být OK.
Rád bych uvítal jakoukoliv radu nebo nápad před tím než absolvuji navštěvu Fordu, případně resetování GEMu do továrního nastavení jak radí též ZaQik.
Děkuji předem všem kdo přispějou radou či nápadem.
Ford Focus II 1.6TDCi 80kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů