Damon píše:To jako že reklama na svůj business?
Prosím o vyjádření!
Dalo by se to i takto vyložit. Problémy s čištěním a péčí o laky nás živí. Na druhou stranu. Každý den pohybujeme po myčkách, lakovnách, autokosmetických centrech a hledáme jak ulehčit práci, zjednodušit řešení některých problémů, urychlit jejich odstranění, nebo jim předcházet.
Denně se setkáváme s mnoha výrobky různých značek a výrobců. Některé z nich jsou opravdu špičkové a některé jsou zase spíš jen o hezkém obalu.
Odkaz na stránky jsem sem přidal proto, že se některé z přípravků, které máme v sortimentu, osvědčily při určitých aplikacích jako účinnější, nebo výhodnější, než ty dosud používané a postupy řešení jsou postupně zveřejňovány na naších stránkách. Můžou být inspirací pro návštěvníky těchto stránek.
Nezabýváme se maloobchodem. Mezi naše zákazníky patří firmy, které se čištěním zabývají jako službou, nebo některé obchody, které od nás nakupují drobné balení přípravků podle vlastního výběru. Pohybujeme se spíš tam, kde nejsme pro běžného řidiče vidět. Protože postupně přibývá emailů s dotazy, kde se dá některý z výrobků uvedených v našem katalogu sehnat, koupit, vyzkoušet, rozhodli jsme se k vytvoření vlastního internetového obchodu, kde bude dostupný celý náš sortiment drobného balení a pro všechny.
A když už jsme si s tím dali práci a věnovali tomu čas, bylo by to zbytečné nedat o sobě vědět, že existujeme. Z tohoto pohledu to reklama je.
Bylo by možná jednodušší, zde skrytě vychvalovat nějaký konkrétní přípravek, jak moc pomohl při nějakém průšvihu. Tohle ale neděláme a dělat nebudeme. Přímý odkaz berte spíš jako tip.
Martin Kopečný